Spring naar bijdragen

Geocaching Announcements


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is het jullie ook opgevallen dat er nu op de cachepagina's wordt bijgehouden hoeveel foundlogjes er zijn, hoeveel DNF's, hoeveel notes etcetera?

 

YEP! Erg handig moet ik zeggen, hoef je niet telkens op de link show all founds om een snelle indruk te krijgen over de moeilijkheid of bereikbaarheid van de cache. Dat zegt natuurlijk niet alles maar toch handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het jullie ook opgevallen dat er nu op de cachepagina's wordt bijgehouden hoeveel foundlogjes er zijn, hoeveel DNF's, hoeveel notes etcetera?

Ja, ik vind het alleen wel waardeloos dat afbeeldingen die bij een cache geüpload zijn standaard getoond worden. Dat gebeurd dus ook met afbeeldingen die ergens in de layout van je cache-pagina gebruikt worden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De veranderingen zoals ik ze nu heb gezien:

  • Een stuk sneller geworden :P
  • Alle foto's die door de eigenaar op de cachepagina zijn geplaatst worden op ware grote onderaan de pagina (voor de logs) getoond. Niet echt een fijne feature omdat het een stuk scrollen wordt en de pagina soms te breed wordt. Zou een keuze mogelijkheid moeten zijn. Ook spoilerfoto's worden direct weergegeven.
  • Alle soorten logs worden weergegeven per aantal. (Was al iets dat met Greasemonkey een optie was in FF.)
  • Nieuwe feature: "View my friends". Je kunt blijkbaar een lijst met vrienden aanleggen. Bij het uitproberen bleek dat het accepteren van de uitnodiging (nog) niet werkt.
  • Als je in het profiel van iemand kijkt naar de gevonden/verstopte caches, krijg je niets te zien. Is blijkbaar nog een foutje.

Mijn eerste indruk is dus best wel positief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De veranderingen zoals ik ze nu heb gezien:
  • Een stuk sneller geworden :blink:
  • Alle foto's die door de eigenaar op de cachepagina zijn geplaatst worden op ware grote onderaan de pagina (voor de logs) getoond. Niet echt een fijne feature omdat het een stuk scrollen wordt en de pagina soms te breed wordt. Zou een keuze mogelijkheid moeten zijn. Ook spoilerfoto's worden direct weergegeven.
  • Alle soorten logs worden weergegeven per aantal. (Was al iets dat met Greasemonkey een optie was in FF.)
  • Nieuwe feature: "View my friends". Je kunt blijkbaar een lijst met vrienden aanleggen. Bij het uitproberen bleek dat het accepteren van de uitnodiging (nog) niet werkt.
  • Als je in het profiel van iemand kijkt naar de gevonden/verstopte caches, krijg je niets te zien. Is blijkbaar nog een foutje.

Mijn eerste indruk is dus best wel positief!

Puntje 2 wat je aangeeft vind ik een heel slechte zaak. Ik ben maar gelijk alle plaatjes in mijn cache-pagina's extern aan 't plaatsen, dit werkt zo niet.. :D

De snelheid is natuurlijk wel enorm goed... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AAAAAAAH, die fotoos zo er allemaal bij, dat ziet er niet uit!!!

Ik zou niet weten hoe ik dat op moet lossen... Ik heb niet echt ergens externe ruimte.

Het verwijderen van foto's van de cache-pagina werkt momenteel ook niet :P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AAAAAAAH, die fotoos zo er allemaal bij, dat ziet er niet uit!!!

Ik zou niet weten hoe ik dat op moet lossen... Ik heb niet echt ergens externe ruimte.

Het verwijderen van foto's van de cache-pagina werkt momenteel ook niet :P:D

 

De fotoos staan gelukkig niet op de printfriendly versie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mogelijke oplossing voor het foto-probleem is om ze op de pagina van een gearchiveerde cache te zetten. Dat ga ik eens proberen.

Heb je die niet, dan kun je een cache pagina aanmaken, niet actief maken, en daar de foto's op plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AAAAAAAH, die fotoos zo er allemaal bij, dat ziet er niet uit!!!

Ik zou niet weten hoe ik dat op moet lossen... Ik heb niet echt ergens externe ruimte.

Het verwijderen van foto's van de cache-pagina werkt momenteel ook niet :P:D

Update: het werkt wel, alleen het lijkt zo'n vijf minuten te duren voordat de plaatjes ook echt weg zijn... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel leuk is de foto's bij de logs.

Als je er op gaat staan zie je ze meteen iets groter en word de tekst donker.

En sneller als eerst als je een foto wilde openenen.

De foto's bij de logs maken in IE de pagina breder (in het geval het er wat meer zijn). Dan moet je dus ook horizontaal scrollen. FF zet ze dan op een volgende regel waardoor de breedte hetzelfde blijft.

Ik krijg overigens niet de foto te zien als ik mijn pointer over de foto beweeg. Ik moet hem aanklikken waarna hij weergegeven wordt. In IE zie je alleen de foto en in FF wordt de cachepagina rondom donker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...