Borrie1973 Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 het klopt redelijk, die van gisteren staan op de kaart, maar van een tijdje terug (paar weken geleden) in de noordoostpolder zijn nog niet zichtbaar. effe wachten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 (bewerkt) jaaaa alles weer terug, ja op die ene na dan maar dat verschil heb ik al 2 tot 3 maanden die moest ik nog uit zoeken. klasse jongens thanks 18 december 2006 bewerkt door Team Guppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 Ook hier gaat het de goede kant op Van de 10 mis ik er nog maar 4 Je ziet er komt schot in heeft alleen even tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 Er zijn een paar hardnekkige caches bij die niet zo erg makkelijk te laden zijn. Dit vraagt nog wat aandacht van mij. Maar neem maar van mij aan dat ik ook daar mee bezig ben, naast allerlei andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 Daarom wacht ik nog maar even op mijn missers Wie weet, misschien komen ze vanzelf weer boven de kim. Remunj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 Kan deze zeik topic dan eindelijk dicht???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Polmske Geplaatst 18 december 2006 Share Geplaatst 18 december 2006 Bij ons is alles weer zo als het moet zijn HH hulde hier voor Je hebt het al aardig onder kontrole groeten Polmske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naaktslakkies Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Kan deze zeik topic dan eindelijk dicht???? Alsjeblieft, NU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Ik ervaar het niet als zeiktopic; wel als een vorm van achtergrond info of alles een beetje de goede kant op gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Hulde aan HH Wij missen er nog maar 1. Het gaat de goede kant op. En Sn@g, moet jij nou altijd op alles zo negatief reageren??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Teller loopt nog steeds terug op 14-12; -26 op 17-12; -13 vandaag; -10 gr.Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Hulde aan HH Wij missen er nog maar 1. Het gaat de goede kant op. En Sn@g, moet jij nou altijd op alles zo negatief reageren??????? Nee hoor. Ik reageer nu erg positief op je bericht. Wat ik alleen maar wil aangeven dat ik een beetje zat wordt van het gezeur dat de stats niet geod waren of zijn. Men heeft aangegeven dat men er mee bezig is en dan kun je wel blijven posten dat het niet goed is, maar dat lijkt me onderhand wel duidelijk. Het gaat gelukkig weer de goede kant op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 En Sn@g, moet jij nou altijd op alles zo negatief reageren??????? Nee hoor. Ik reageer nu erg positief op je bericht. Wat ik alleen maar wil aangeven dat ik een beetje zat wordt van het gezeur dat de stats niet geod waren of zijn. Men heeft aangegeven dat men er mee bezig is en dan kun je wel blijven posten dat het niet goed is, maar dat lijkt me onderhand wel duidelijk. Het gaat gelukkig weer de goede kant op! Jippie ik ben blij dat je nu eens een beetje vrolijker `klinkt` Ik denk soms ook wel eens, moet hier nu echt op dit forum over gesproken worden, maar die klik ik gewoon weer weg en ga me er niet druk over zitten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Hulde aan HH Wij missen er nog maar 1. Het gaat de goede kant op. En Sn@g, moet jij nou altijd op alles zo negatief reageren??????? Nee hoor. Ik reageer nu erg positief op je bericht. Wat ik alleen maar wil aangeven dat ik een beetje zat wordt van het gezeur dat de stats niet geod waren of zijn. Men heeft aangegeven dat men er mee bezig is en dan kun je wel blijven posten dat het niet goed is, maar dat lijkt me onderhand wel duidelijk. Het gaat gelukkig weer de goede kant op! Maar we zijn nu juist aan het posten dat het weer hard de goede kant op gaat. Dat is toch een opsteker voor HH, een vorm van een bedankje. Mocht dat niet duidelijk genoeg zijn geweest dan zal ik hem ook nog eens letterlijk bedanken. Heirbaut Hunters, enorm bedankt voor het vele werk aan de statistieken! P.S. Er zijn weer 3 logjes bijgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Ik ervaar het niet als zeiktopic; wel als een vorm van achtergrond info of alles een beetje de goede kant op gaat. Inderdaad, zo was het mijnerzijds ook bedoeld. Onder zeiken versta ik wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden