Spring naar bijdragen

wat willen geocachers ???


woutje

Aanbevolen berichten

hoi geocachers

 

ik heb al een cache gemaakt en wil er nog een maken maar nu de vraag

 

wat willen geocachers eigenlijk voor cache hebben ??

 

1 een multi cache met moeilijke puzzels

2 een multi met makkelijke puzzels ( tel het aantal punten en dan een rekensom voor het volgende WP )

3 een korte met moeilijke puzzel

4 een korte met makkelijke puzzel

5 een met alleen het WP en zonder puzzel

 

laat je voorkeur eens weten

 

dan zal ik kijken als ik een aangepaste cache kan maken

 

groetjes team Woutjewouterse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Woutje,

 

je zal in dit forum waarschijnlijk alle antwoorden krijgen. Niet alleen zijn geocachers een divers volkje, maar het hangt ook van de dag/tijd/het weer af wat de voorkeur heeft..... zelf vindt ik moeilijke puzzels leuk, lekker 's avonds thuis je hersens breken en dan de volgende dag kijken of je 't goed hebt.

Maar een mooie lange multi door een natuurgebied is ook geweldig. En bij weinig tijd een snel op te pakken traditional....

Weinig hulp vrees ik. Maar mooi dat je een cache maakt, zelf zijn we ook druk doende met een mooie plek vinden.

De Oliva's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik eens een inkopper zo op de vroege morgen doen? Het is tenslotte weer vrijdag.

Kan zijn dat het verkeerd overkomt, maar laten we in de vraagstelling "Wat willen geocachers" blijven.

 

Misschien willen geocachers wel een zoekfunctie op het forum gebruiken. ;)

Even een paar draadjes zoeken en je kan je antwoord direct en met enige regelmaat terugvinden. . Anders is het misschien makkelijk om het hele draadje van de vorige keer te kopieren en hieronder te plakken. scheelt weer tikken :)

 

Moraal van het verhaal? geocachers willen geocachen. En zo is er voor een ieder wel wat wils. Sommige mensen hebben een voorkeur voor de een of de ander. Sommige mensen hebben een (bloed)hekel aan een bepaalde soort cache.

Dat was wolgens mij wel de conclusie (als er al een conclusie is) van het vorige draadje met deze vraag. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel cachers, zoveel smaken.

 

Hiermee wil ik zeggen dat wat de één geweldig vindt de ander te moeilijk vindt. Wat die ander weer leuk vindt, is voor de één weer te gemakkelijk. Dus aangeven wat voor een cache je moet maken lijkt mij wat onzinnig. Doe wat je hart of gevoel je ingeeft.

 

En wat is een moeilijke puzzel? Ik heb zelf een keer een uurtje gedaan om thuis een puzzel op te lossen, terwijl ik een andere cacher ken die 'm gewoon links laat liggen (lastig/geen zin).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi geocachers

 

ik heb al een cache gemaakt en wil er nog een maken maar nu de vraag

 

wat willen geocachers eigenlijk voor cache hebben ??

 

1 een multi cache met moeilijke puzzels

2 een multi met makkelijke puzzels ( tel het aantal punten en dan een rekensom voor het volgende WP )

3 een korte met moeilijke puzzel

4 een korte met makkelijke puzzel

5 een met alleen het WP en zonder puzzel

 

laat je voorkeur eens weten

 

dan zal ik kijken als ik een aangepaste cache kan maken

 

groetjes team Woutjewouterse

 

Multi met opgaven die wat tiojd in het veld vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles is leuk. Elk type is de moeite waard. Verras ons met iets leuks, spannends, grappigs, ontroerends, intelligents, moois, origineels. Het helpt daarbij dat je meerdere caches zelf al hebt gevonden zodat je dan weet wat er al door anderen is bedacht.

 

Ik zou het alleen een beetje zonde vinden als er een micro wordt geplaatst terwijl een kist ook kan. Het is veel leuker om een (min of meer) gevulde doos te vinden. Niet om het ruilen, dat doe ik haast niet meer, maar wel om de mogelijkheid om travelbugs en andere rondreizende dingen in te kunnen stoppen.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik het mooiste vind? Een cache waar de maker heeft laten blijken zelf plezier te hebben gehad in het maken ervan en zich daarin onderscheidt van andere caches. Dan kan het van alles zijn, van micro tot lange multi of mystery.

Kortom; laat je eigen creativiteit zijn gang gaan, Wij cachers (of spreek ik nu voor anderen?) zullen dat waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorkeur: Een traditional met daaraan vooraf gegaan een lekkere wandeling. Gewoon lekker ongestoord wandelen met het einddoel reeds voor ogen ;) . Ook wel een leuk!!! Elke keer rekenen na zo'n 300 mtr gaat ook vervelen. Suc6 met de cache.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi geocachers

 

ik heb al een cache gemaakt en wil er nog een maken maar nu de vraag

 

wat willen geocachers eigenlijk voor cache hebben ??

 

1 een multi cache met moeilijke puzzels

2 een multi met makkelijke puzzels ( tel het aantal punten en dan een rekensom voor het volgende WP )

3 een korte met moeilijke puzzel

4 een korte met makkelijke puzzel

5 een met alleen het WP en zonder puzzel

 

laat je voorkeur eens weten

 

dan zal ik kijken als ik een aangepaste cache kan maken

 

groetjes team Woutjewouterse

All of the above ;)

Maak hem voor jezelf en kijk wie hem nog meer leuk vindt. Negatief (en positief) commentaar komt er toch altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooie wandeling! Deze mag voor mij gerealiseerd worden met een aantal tussenpunten (een multi dus) met leuke opdrachten. Een beetje rekenen mag, maar graag functioneel, niet onnodig ingewikkeld.

 

Maar voor regenachtige dagen zijn puzzels ook welkom ;) .

 

Maak voor alle zekerheid maar caches met verschillende afstanden. Het hangt er van af hoeveel tijd ik heb. Soms ben ik blij met even een korte wandeling, andere keren wil ik graag een middag doorbrengen in een mooie omgeving.

 

Al met al kan van alles dus zijn char_me hebben. Zorg dat je cache iets toevoegt aan het ruime assortiment. Verras ons met een mooi gebied, een origineel thema en/of een leuke puzzel.

bewerkt door Le Comte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...