Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Sinds zondag zo'n 18 founds kwijt :) ! Via DHZ geprobeerd te herstellen....Nog maar even afwachten? Of toch maar weer eens via de DHZ proberen???

 

Draadje even doorezen was deze vraag overbodig geweest..... :P

Kijk maar uit straks sta je op -25 :P

 

Btw DHZ pagina helpt ook niet hoor...

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds zondag zo'n 18 founds kwijt :thumbup: ! Via DHZ geprobeerd te herstellen....Nog maar even afwachten? Of toch maar weer eens via de DHZ proberen???

 

Is dat van de laatste tijd de logs die kwijt zijn, of kan dat ook van eerdere tijdstippen zijn?

 

De logs die ik kwijt ben zijn van verschillende data.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.nl is niet oke! vind ik een slecht gekozen onderwerp. Ik ben blij met .nl in vergelijking met andere geocaching sites (behalve die van mij, want die is natuurlijk wel erg mooi :thumbdown: ) Het lijkt me duidelijk dat men nu wel weet dat het niet klopt, maar kijk eens op de kalender en zie wat voor maand het is. Lijkt me logisch dat eea iets langer duurt dan normaal en wat te denken van misschien wel andere oorzaken, griep, koorts. Kortom het lijkt me duidelijk.

bewerkt door SN@G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat geocaching.nl even niet oke is, ligt buiten onze macht. Hopelijk wordt het snel verholpen; het enige wat ik kan doen (en doe) is druk op de ketel houden. Ik wou dat ik kon zeggen hoe lang dit nog gaat duren.

DHZ-en en correctie aanvragen doen is voorlopig zinloos.

 

Wel vind ik het onderwerp een wat stekende titel hebben; alsof er helemaal niks goed zou zijn. Maar ik kan me er wel overheen zetten :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ik dump het hier even.. Maar gc.com heeft ook last van een lekke .asp server.. Hij is een beetje dood denk ik...

 

leuke foutmeldingen:

 

Object reference not set to an instance of an object.

 

Server Error in '/' Application.

 

Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ik dump het hier even.. Maar gc.com heeft ook last van een lekke .asp server.. Hij is een beetje dood denk ik...

 

leuke foutmeldingen:

 

Object reference not set to an instance of an object.

 

Server Error in '/' Application.

 

Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.

 

Daar kwam ik ook net achter ja.

Ik kan ook (bijna) niks meer op .com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de crash het afgelopen weekend werken we met Invision aan het probleem van het verloren forum. (ID15)

Forumposts zijn niet verloren echter de koppeling met de interface is defect.

 

Dit probleem viel samen met veranderingen aan de server die buiten ons weten om door de hostingprovider zijn doorgevoerd.

Onze server kan (kon) geen contact maken met de .com server om gegevens binnen te halen.

Dit laatste is hedenochtend hersteld. Database zou dus weer langzaam op orde moeten komen. Dit kan enkele dagen duren.

 

Hopelijk is alles in de loop van de week weer in orde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik hier nieuw, maar ik probeer al enkele dagen een activatiecode aan te vragen.

Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht:

 

Er is een probleem met het aanvragen van de activatiecode.

Mogelijk is de naam De Eekies in de BeNeLux nog nooit gebruikt voor het loggen of plaatsen van een cache.

Ook kan het zijn dat het NIET je nickname op geocaching.com is, maar je nick op een andere site.

 

Ik vul mijn goede naam in van .com.

 

Kan dit met het bovenstaande probleem binnenkort verholpen zij?

 

Groetjes

Ramona

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...