Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

Onze server kan (kon) geen contact maken met de .com server om gegevens binnen te halen.

Dit laatste is hedenochtend hersteld. Database zou dus weer langzaam op orde moeten komen. Dit kan enkele dagen duren.

Is ook sinds hedenochtend .com niet de hele tijd overstuur? Gelukkig geloof ik niet in causaliteit... :crybaby: bewerkt door invictus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

wat is eigenlijk de beste manier om uit te zoeken om welke cache's het gaat die je mist?

 

Gewoon afwachten totdat de stats weer goed werken. :eek:

Jij mist er niks hoor, kijk maar eens naar de stats van .com.

 

 

Gr Twinlife :crybaby:

nou dat dacht ik wel hoor,weet niet waar je heb gekeken maar op .com heb ik er echt nog 799 stuks

en op .nl 777 stuks.

dat is toch echt een verschil van 22 stuks.

plus heel wat stippen erbij op de kaart 'niet gevonden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, beste twinlife dat dacht ik wel hoor,weet niet waar je heb gekeken. maar op .com heb ik er echt nog 799 stuks

en op .nl 777 stuks.

dat is toch echt een verschil van 22 stuks.

plus heel wat stippen erbij op de kaart 'niet gevonden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door.

Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag.

Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt.

Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is!

Ruud :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door.

Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag.

Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt.

Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is!

Ruud :huh:

 

 

Phfff Biertjuh heeft gesproken :) en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! ;) Laat ze toch.............. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een stelletje zeikerds zijn jullie toch. Herbaut Hunters en Geoman hebben al uitgelegd waar de fout ligt. Maar toch door blijven gaan. Jantje mist er 2, Pietje wel 4 en ga zo maar door.

Begin nu niet te zeuren dat ook ik hier al eerder een bericht op gezet heb met een gemist aantal caches, dit was voor er bekend was waar de fout lag.

Nu en HH en Geoman aangegeven hebben wat er mis is, stop dan a.u.b. met het geleuter. Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt.

Alles is ondertussen gezegd, met ieder bericht wat je hier nog plaatst maak je jezelf alleen belachelijk vanwege het feit dat lezen waarschijnlijk niet je sterkste kant is!

Ruud :huh:

 

 

Phfff Biertjuh heeft gesproken :) en nu maar hopen dat die 1584 berichten van jou allemaal even effectief geweest zijn! ;) Laat ze toch.............. :lol1:

Biertjuh is back.... :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...