Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is het forum wel echt hersteld? Ik mis namelijk nog steeds "Algemene vragen" met al zijn topics.

Uuhh, welke is dat dan want dat subforum ken ik niet. Wel Plaatsings Vragen, Problemen & Contacten.

 

:thumbdown:

 

Tot voor gisteren bestond er toch echt wel een forum 'Algemene Vragen', het is nu alleen verdwenen!

 

EDIT:

En ook echt helemaal verdwenen, volgens mij zou het 'showforum=15' moeten zijn en die link loopt nu dood!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof je me nu?

Ja. Maar helaas geldt het ook voor mij. Ook ik kan er niet bij. Dit is werk voor een forum-admin, en dat ben ik niet.

Overigens, die forumnamen ken ik helemaal niet uit mijn hoofd; ik heb dus gekeken of ik dat forum ergens kon vinden; niet dus. Fout geconcludeerd dat het forum niet zou bestaan. Mea culpa.

 

En natuurlijk is de tijd op het forum ook nog niet aangepast. Klok loopt nog steeds een uur voor.

Server probleem. Ligt bij de ISP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof je me nu?

Ja. Maar helaas geldt het ook voor mij. Ook ik kan er niet bij. Dit is werk voor een forum-admin, en dat ben ik niet.

 

Ik heb heb die rechten wel maar kan bewuste subforum niet terugvinden. Misschien dat er een backup teruggezet moet of kan worden?

Ik ga ook niet verder spitten. Ik wil het risico niet lopen dat we straks niets meer hebben :)

Lijkt me een leuk klusje voor Hawkeyes.

 

Alhoewel het hele probleem dus bij de ISP ligt en niet bij geocaching.nl

 

Wat ik ineens wel weer zie is wie er allemaal meelezen. Was me nog niet eerder opgevallen dat dit "probleem" opgelost was sinds de upgrade :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik ineens wel weer zie is wie er allemaal meelezen. Was me nog niet eerder opgevallen dat dit "probleem" opgelost was sinds de upgrade :)

 

Ik zie de "meelezers" nog steeds niet. :P Is dat alleen bij mij het geval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik ineens wel weer zie is wie er allemaal meelezen. Was me nog niet eerder opgevallen dat dit "probleem" opgelost was sinds de upgrade :)

 

Ik zie de "meelezers" nog steeds niet. :P Is dat alleen bij mij het geval?

Hier hetzelfde probleem, verbaasde me ookal... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zie ik ook geen meelezers meer :P. Vanmiddag zag ik in deze topic toch steeds een 6 a 7 stuks meelezen. Was ook te mooi om waar te zijn.

Weet je zeker dat dat het ìn de topic zelf was, Kruimel? Want wat mij wel is opgevallen, is dat je de meelezers wel ziet als je één stap in de hiërachie terug gaat, zoals hier.

Gek genoeg zie je daar onderaan de pagina wel welke forumbezoekers in dat forum actief zijn.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...