Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

Wat een gez**k en gezever omdat het 'even' niet goed werkt. ;)

 

Laten we blij wezen dat het allemaal nog een beetje draait.

Dagelijks zijn de vorderingen merkbaar op .nl.

 

Laten we niet vergeten dat dit allemaal op vrijwilligers draait.

Deze hebben waarschijnlijk ook een baan zodat het allemaal in de vrije uurtjes gedaan moet worden.

 

Bovendien is één 'wizkid' momenteel met zijn hoofd wel met andere zaken bezig als het op orde brengen van onze statistieken.

 

Geduld!

 

(hé dat lucht op).

 

Ger@ld

 

Hoezo gez**k en gezever. Mag je soms niet meer je mening geven??? Het berichtje dat wij geplaatst hebben is helemaal niet als afzeiken bedoeld. Ik voel me echter niet aangesproken. En natuurlijk snappen wij het ook dat niet alles op 1 dag afgerond kan zijn. Alles komt heus goed, al duurt het nog de hele zomervakantie. Zo nu ff van de zomervakantie genieten, terwijl grote delen van het land deze vakantie nog niet hebben :yes: Zoals Steensnoeper al schrijft, ben ik het helemaal met hem eens. Zo weet ik ook, dat anderen hetzelfde probleem als wij hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Progje geschreven om de verschillen tussen .com en .nl op te dissen. En wat blijkt: bij mij zijn zo'n 50/60 caches (nl caches) niet meer beschikbaar in de .nl database. Stats zullen voorals nog niet worden geupdate denk ik zo. Wat een Mistake-to-make. Sluit me aan bij Biertjuh: ik verlies mijn geduld en vertrouwen.

 

Was overigens al zo dat met regelmaat van de klok er 1 of 2 opdoken welke 'weggeraakt' waren. In mijn opinie (sorry) maar het heeft NOOIT gewerkt, en als IT-er draait mijn maag hiervan om. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als startertje

GC2F96

GCG358

GCHE70

GCHF9A

GCHFTR

GCH6QA

GCE956

GCAD1F

GC1374

GC1373

GCJANE

GCJVW7

GCJZB3

GCK679

GCJ9BE

GCHYDK

GCHRYY

GCHJNR

GCHRTY

 

Aan de rest begin ik niet eens meer. Als men zo door gaat schrijf ik een progje die alle 1877 founds gaat aanvragen.

 

 

De totale lijst is:

 

GC2F96

GCG358

GCHE70

GCHF9A

GCHFTR

GCH6QA

GCE956

GCAD1F

GC1374

GC1373

GCJANE

GCJVW7

GCJZB3

GCK679

GCJ9BE

GCHYDK

GCHRYY

GCHJNR

GCHRTY

GCHMQG

GCHMVE

GCHPAJ

GCJ5X4

GCHXMK

GCHXZX

GCK3MV

GCKXZH

GCJGQP

GCKA3C

GCKAHR

GCJ81W

GCM2RE

GCMX13

GCMXEZ

GCN06D

GCNJTZ

GCNNG0

GCP0M3

GCNP0C

GCNRHK

GCME73

GCM4QQ

GCM6EE

GCQFRW

GCPZGM

GCPXXQ

GCN0QJ

GCTH20

GCT63Q

GCT6N3

GCWWPQ

GCWWTA

GCVTX4

GCVVB1

GCQZR8

GCQY1T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net geprobeerd om deze cache GCNRHK te corrigeren via de dhz pagina maar deze is niet in de database bekent.

 

Ik wacht wel met corrigeren tot dat het helemaal correct werkt. Als het nog zover zou komen.

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Progje geschreven om de verschillen tussen .com en .nl op te dissen. En wat blijkt: bij mij zijn zo'n 50/60 caches (nl caches) niet meer beschikbaar in de .nl database. Stats zullen voorals nog niet worden geupdate denk ik zo. Wat een Mistake-to-make. Sluit me aan bij Biertjuh: ik verlies mijn geduld en vertrouwen.

 

Was overigens al zo dat met regelmaat van de klok er 1 of 2 opdoken welke 'weggeraakt' waren. In mijn opinie (sorry) maar het heeft NOOIT gewerkt, en als IT-er draait mijn maag hiervan om. :D

 

Is dat progje niet beschikbaar? Dat wil ik ook wel hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net geprobeerd om deze cache GCNRHK te corrigeren via de dhz pagina maar deze is niet in de database bekent.

 

Ik wacht wel met corrigeren tot dat het helemaal correct werkt. Als het nog zover zou komen.

 

knifemen

 

Heb deze melding ook al een paar keer gezien, maar ze werden toch gewoon weer in mijn lijstje opgenomen :D

En best snel ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag miste ik 2 caches in mijn statistieken. Nu is alles weer oké.

 

Ik ben alleen maar heeeel erg blij met alle inzet van de vrijwilligers! :D

In de beste families gaat wel eens wat mis, maar hier wordt het naar mijn mening altijd weer snel en netjes opgelost....

 

Vrijwilligers onwijs bedankt voor alle inzet ;)

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn ontbrekende caches weer terug in de statistiek :D . Hopelijk is dat voor iedereen zo!

 

nop, mis er nog een aantal

 

ook bij ons missen er nog een aantal. Rustig afwachten en het zal vanzelf wel goedkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde vandaag cache loggen maar ook op de kaart waren de gister gelopen caches verdwenen. Omdat dit er een van een serie was kon ik er gek genoeg via de daag genoemde link wel op komen. Ik kan dus ook beamen dat de kaarten niet goed werken. Tip; via een andere cacher die de cache al gelopen heeft kun je ze wel loggen. :

 

Beetje omslachtig. Eerst een ander opzoeken die hem wel gelopen heeft en dan via die link naar de pagina van de cache.

We zijn allemaal veel te veel verwend.

Gewoon naar www.geocaching.com en daar even de cache opzoeken, of op naam of op code of op naam van eigenaar. Noem maar op.

En voor de hele verwenden onder ons.

GSAK

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn ontbrekende caches weer terug in de statistiek :) . Hopelijk is dat voor iedereen zo!

 

nop, mis er nog een aantal

 

ook bij ons missen er nog een aantal. Rustig afwachten en het zal vanzelf wel goedkomen.

 

Had er zelf al wat hersteld en vanzelf gingen er ook nog, nog maar 6 te gaan. Als dat net zo snel gaat als begin januari, dan zijn ze morgen verdwenen :D

 

Edit: ...weer terug.... bedoel ik ;)

bewerkt door MCMAL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...