Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

 

Dat draadje gaat toch alleen over het forum? Of begrijp ik dat verkeerd? :lol1:

 

Zo heb ik het ook begrepen, lees nergens dat daarom de kaarten met gevonden en niet gevonden het niet meer zouden doen. Maar voor hetzelfde lees ik erover heen. :thumbup:

ps donateur ben ik al

 

dus ik moet toch beter lezen op de hoofdsite:

 

Site onderhoud / update

 

I.v.m het updaten van de site is het mogelijk dat

enkele functies korte of langere tijd niet werken.

Komend weekend zijn alle werkzaamheden afgerond.

bewerkt door Tornado Stiens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat een gez**k en gezever omdat het 'even' niet goed werkt. :thumbup:

 

Laten we blij wezen dat het allemaal nog een beetje draait.

Dagelijks zijn de vorderingen merkbaar op .nl.

 

Laten we niet vergeten dat dit allemaal op vrijwilligers draait.

Deze hebben waarschijnlijk ook een baan zodat het allemaal in de vrije uurtjes gedaan moet worden.

 

Bovendien is één 'wizkid' momenteel met zijn hoofd wel met andere zaken bezig als het op orde brengen van onze statistieken.

 

Geduld!

 

(hé dat lucht op).

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gez**k en gezever omdat het 'even' niet goed werkt. :thumbup:

 

Laten we blij wezen dat het allemaal nog een beetje draait.

Dagelijks zijn de vorderingen merkbaar op .nl.

 

Laten we niet vergeten dat dit allemaal op vrijwilligers draait.

Deze hebben waarschijnlijk ook een baan zodat het allemaal in de vrije uurtjes gedaan moet worden.

 

Bovendien is één 'wizkid' momenteel met zijn hoofd wel met andere zaken bezig als het op orde brengen van onze statistieken.

 

Geduld!

 

(hé dat lucht op).

 

Ger@ld

Je bent me net voor met je bericht. Statistiek of niet, founds op de kaart of niet, je kunt toch gewoon cachen! en daar gaat het toch om!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment blijf ik nog found logjes verliezen, dus ik wacht tot na de vakantie met DHZ acties. Misschien komt het ook vanzelf wel goed, het is ook bij de kaarten goedgekomen :thumbup:

 

Ik wacht ook liever dan weer de lijst na te moeten lopen. Tot nu toe is alles altijd al goed gekomen en ach met dit weer moet je ook niet te snel willen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gez**k en gezever omdat het 'even' niet goed werkt. :dribble:

 

Laten we blij wezen dat het allemaal nog een beetje draait.

Dagelijks zijn de vorderingen merkbaar op .nl.

 

Laten we niet vergeten dat dit allemaal op vrijwilligers draait.

Deze hebben waarschijnlijk ook een baan zodat het allemaal in de vrije uurtjes gedaan moet worden.

 

Bovendien is één 'wizkid' momenteel met zijn hoofd wel met andere zaken bezig als het op orde brengen van onze statistieken.

 

Geduld!

 

(hé dat lucht op).

 

Ger@ld

Je bent me net voor met je bericht. Statistiek of niet, founds op de kaart of niet, je kunt toch gewoon cachen! en daar gaat het toch om!

 

Helemaal mee eens.....

Cachen gaat best zonder al die kaarten en statistieken.

 

Maar ja puntjejagers heb je er altijd bij en dat moet ook iedereen voor zich zelf weten.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gez**k en gezever omdat het 'even' niet goed werkt. :dribble:

 

Laten we blij wezen dat het allemaal nog een beetje draait.

Dagelijks zijn de vorderingen merkbaar op .nl.

 

Laten we niet vergeten dat dit allemaal op vrijwilligers draait.

Deze hebben waarschijnlijk ook een baan zodat het allemaal in de vrije uurtjes gedaan moet worden.

 

Bovendien is één 'wizkid' momenteel met zijn hoofd wel met andere zaken bezig als het op orde brengen van onze statistieken.

 

Geduld!

 

(hé dat lucht op).

 

Ger@ld

 

 

Hmmm, gez**k en gezever, het is maar hoe je het leest.

Tot nu toe vind ik het eigenlijk over het algemeen informatief.

Ik vind het wel handig om te weten wat er nu wel of niet werkt zodat ik niet meteen aan mijn eigen instellingen hoef te twijfelen :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat alle werkzaamheden nu zijn afgerond. Het is hier en daar even wennen aan wat andere lettertypes en zo, maar over een week weten we niet beter.

 

Complimenten :yes: voor al het werk, mannen en vrouwen (en dat met dat computervriendelijke weer) !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde vandaag cache loggen maar ook op de kaart waren de gister gelopen caches verdwenen. Omdat dit er een van een serie was kon ik er gek genoeg via de daag genoemde link wel op komen. Ik kan dus ook beamen dat de kaarten niet goed werken. Tip; via een andere cacher die de cache al gelopen heeft kun je ze wel loggen. :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me niet aangesproken, maar al die anderen kunnen hier misschien wel een voorbeeldje aan nemen! Door gewoon ff donateur te worden.:yes: Maar ja het is vrijblijvend hé!

 

"Al die anderen" ? Wie bedoel je dan, iedereen behalve jij? ;)

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...