Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

In principe komen alle caches eens in de zoveel tijd weer langs om bijgewerkt te worden. Dit proces heeft de minste prioriteit en hoe meer andere aanvragen komen om cachelogs bij te werken, des te langer het duurt dat alle caches weer langsgekomen zijn. Echter, het is daarom nog niet onmogelijk dat er fouten in de logs terecht komen op geocaching.nl. Indien dit gemeld wordt bij dhz at geocaching.nl, wordt getracht dit te herstellen.

Maar niets is foutloos, zeker niet als je niet alles (lees geocaching.com) in de hand hebt.

In principe is het zo, dat als iets goed werkt, je er met je tengeltjes vanaf moet blijven. Tot gisteravond klopte alles perfect, maar dan is er weer iemand die denkt dat hij er verstand van heeft en denkt iets te "moeten" verbeteren waardoor hij het hele systeem verkl**t. Als diegene niet weet waar hij mee bezig is, laat hij er dan af blijven!

Ruud :beerchug:die er nu 24 mist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In principe komen alle caches eens in de zoveel tijd weer langs om bijgewerkt te worden. Dit proces heeft de minste prioriteit en hoe meer andere aanvragen komen om cachelogs bij te werken, des te langer het duurt dat alle caches weer langsgekomen zijn. Echter, het is daarom nog niet onmogelijk dat er fouten in de logs terecht komen op geocaching.nl. Indien dit gemeld wordt bij dhz at geocaching.nl, wordt getracht dit te herstellen.

Maar niets is foutloos, zeker niet als je niet alles (lees geocaching.com) in de hand hebt.

In principe is het zo, dat als iets goed werkt, je er met je tengeltjes vanaf moet blijven. Tot gisteravond klopte alles perfect, maar dan is er weer iemand die denkt dat hij er verstand van heeft en denkt iets te "moeten" verbeteren waardoor hij het hele systeem verkl**t. Als diegene niet weet waar hij mee bezig is, laat hij er dan af blijven!

Ruud :beerchug:die er nu 24 mist

Reintje heeft er meer verstand van dan ik, maar ik heb de indruk dat geocaching.com weer wat gewijzigd heeft waardoor niet alles meer doorkomt. Maar nogmaals, ik weet het niet zeker. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In principe komen alle caches eens in de zoveel tijd weer langs om bijgewerkt te worden. Dit proces heeft de minste prioriteit en hoe meer andere aanvragen komen om cachelogs bij te werken, des te langer het duurt dat alle caches weer langsgekomen zijn. Echter, het is daarom nog niet onmogelijk dat er fouten in de logs terecht komen op geocaching.nl. Indien dit gemeld wordt bij dhz at geocaching.nl, wordt getracht dit te herstellen.

Maar niets is foutloos, zeker niet als je niet alles (lees geocaching.com) in de hand hebt.

In principe is het zo, dat als iets goed werkt, je er met je tengeltjes vanaf moet blijven. Tot gisteravond klopte alles perfect, maar dan is er weer iemand die denkt dat hij er verstand van heeft en denkt iets te "moeten" verbeteren waardoor hij het hele systeem verkl**t. Als diegene niet weet waar hij mee bezig is, laat hij er dan af blijven!

Ruud :beerchug:die er nu 24 mist

Inderdaad zwaar kl... :cry: ik mis er maar 6 en 2 "eigen" caches zijn ineens van de lijst. Ra ra hoe kan dat toch???? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje heeft er meer verstand van dan ik, maar ik heb de indruk dat geocaching.com weer wat gewijzigd heeft waardoor niet alles meer doorkomt. Maar nogmaals, ik weet het niet zeker. :lol:

Misschien dat het dan verstandiger is om die hele Nederlandse ranking er af te gooien. Als het zo is dat iedere cacher hem consant zelf in de gaten moet houden of hij goed is en na veloop van tijd blijkt dat wat goed was weer niet klopt, zie ik er de toegevoegde waarde niet meer van. Het is nog steeds zo dat statistieken pas gepubliseerd worden nadat ze meerdere malen gecontroleerd en goed bevonden zijn. Hier kan .nl blijkbaar niet aan voldoen, lijkt me de beste oplossing om ze te verwijderen.

Ruud :beerchug:en HH dit is geen aanval op jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje heeft er meer verstand van dan ik, maar ik heb de indruk dat geocaching.com weer wat gewijzigd heeft waardoor niet alles meer doorkomt. Maar nogmaals, ik weet het niet zeker. :lol:

Misschien dat het dan verstandiger is om die hele Nederlandse ranking er af te gooien. Als het zo is dat iedere cacher hem consant zelf in de gaten moet houden of hij goed is en na veloop van tijd blijkt dat wat goed was weer niet klopt, zie ik er de toegevoegde waarde niet meer van. Het is nog steeds zo dat statistieken pas gepubliseerd worden nadat ze meerdere malen gecontroleerd en goed bevonden zijn. Hier kan .nl blijkbaar niet aan voldoen, lijkt me de beste oplossing om ze te verwijderen.

Ruud :beerchug:en HH dit is geen aanval op jou

 

Mee eens, de ranking zou bv zo kunnen zijn als in http://www.cacherstats.com/Netherlands1.html

 

Het grootste nadeel ervan is dat het eea gekoppeld is aan de map (nu google map). Als ik nu mijn not founds laat zien staan er dus enkele founds tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 founds kwijt :thumbdown:

 

Wacht wel ff af, bleek in het verleden het beste te zijn.

Betrouwbaarheid wordt wel minder.

 

Ik wil niet zeggen ik ben donateur en premium member en daarom moet het allemaal maar goed zijn.

Ik realiseer me terdege dat we met vrijwilligers werken.

Maar misschien als nog meer mensen doneren en premium member worden e.e.a. wat meer geprofessionalisserd kan worden waardoor het systeem wat betrouwbaarder wordt.

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forumberichten zijn hersteld. Maar dat zal het belangrijkste niet zijn. Nu de rest nog :eek:

.

 

 

Is niet het belangrijkste maar wel als eerste klaar. :beerchug:

Wij gaan er maar weer van uit dat alles weer goed op zijn pootjes terecht komt. :cry:

 

Ik snap niet hoe je kunt geodoren als de stats op en neer gaan als een rollecoaster. Was er vannochtend enkele tientallen founds kwijt.

 

 

Niet geodoren dus. :eek:

 

 

Gr Twinlife :thumbdown:

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...