Team jemar Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Tja, er zitten een aantal bij die ik het afgelopen weekend heb gedaan, maar ook een aantal die ik al maanden geleden heb gedaan! Het lijkt willekeurig...
Twinlife Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Sinds zondag zo'n 18 founds kwijt ! Via DHZ geprobeerd te herstellen....Nog maar even afwachten? Of toch maar weer eens via de DHZ proberen??? Draadje even doorezen was deze vraag overbodig geweest..... Kijk maar uit straks sta je op -25 Btw DHZ pagina helpt ook niet hoor... Gr Twinlife
LTeunis Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Sinds zondag zo'n 18 founds kwijt ! Via DHZ geprobeerd te herstellen....Nog maar even afwachten? Of toch maar weer eens via de DHZ proberen??? Is dat van de laatste tijd de logs die kwijt zijn, of kan dat ook van eerdere tijdstippen zijn? De logs die ik kwijt ben zijn van verschillende data.
fastronald Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Ervaren "forummers", hoelang duurt zo iets normaal? Voordat het weer oké is bedoel ik.......
Ruud4d Geplaatst 5 december 2006 Geplaatst 5 december 2006 Ervaren "forummers", hoelang duurt zo iets normaal? Voordat het weer oké is bedoel ik....... Meestal niet zo heel erg lang. Maar de mensen die dit kunnen regelen zijn op het moment druk met andere dingen. Geduld dus...
SN@G Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 (bewerkt) Geocaching.nl is niet oke! vind ik een slecht gekozen onderwerp. Ik ben blij met .nl in vergelijking met andere geocaching sites (behalve die van mij, want die is natuurlijk wel erg mooi ) Het lijkt me duidelijk dat men nu wel weet dat het niet klopt, maar kijk eens op de kalender en zie wat voor maand het is. Lijkt me logisch dat eea iets langer duurt dan normaal en wat te denken van misschien wel andere oorzaken, griep, koorts. Kortom het lijkt me duidelijk. 6 december 2006 bewerkt door SN@G
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 De reden dat geocaching.nl even niet oke is, ligt buiten onze macht. Hopelijk wordt het snel verholpen; het enige wat ik kan doen (en doe) is druk op de ketel houden. Ik wou dat ik kon zeggen hoe lang dit nog gaat duren. DHZ-en en correctie aanvragen doen is voorlopig zinloos. Wel vind ik het onderwerp een wat stekende titel hebben; alsof er helemaal niks goed zou zijn. Maar ik kan me er wel overheen zetten
ds-polleke Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 Ik denk ik dump het hier even.. Maar gc.com heeft ook last van een lekke .asp server.. Hij is een beetje dood denk ik... leuke foutmeldingen: Object reference not set to an instance of an object. Server Error in '/' Application. Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached.
RikTheMachine Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 Ik denk ik dump het hier even.. Maar gc.com heeft ook last van een lekke .asp server.. Hij is een beetje dood denk ik... leuke foutmeldingen: Object reference not set to an instance of an object. Server Error in '/' Application. Timeout expired. The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool. This may have occurred because all pooled connections were in use and max pool size was reached. Daar kwam ik ook net achter ja. Ik kan ook (bijna) niks meer op .com
Geoman Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 Na de crash het afgelopen weekend werken we met Invision aan het probleem van het verloren forum. (ID15) Forumposts zijn niet verloren echter de koppeling met de interface is defect. Dit probleem viel samen met veranderingen aan de server die buiten ons weten om door de hostingprovider zijn doorgevoerd. Onze server kan (kon) geen contact maken met de .com server om gegevens binnen te halen. Dit laatste is hedenochtend hersteld. Database zou dus weer langzaam op orde moeten komen. Dit kan enkele dagen duren. Hopelijk is alles in de loop van de week weer in orde....
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 Dit laatste is hedenochtend hersteld. Database zou dus weer langzaam op orde moeten komen. Dit kan enkele dagen duren. De dagen gaan snel dan Het loopt allemaal weer. DHZ-aanvragen worden nu dus weer verwerkt...
De Eekies Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 Nou ben ik hier nieuw, maar ik probeer al enkele dagen een activatiecode aan te vragen. Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht: Er is een probleem met het aanvragen van de activatiecode. Mogelijk is de naam De Eekies in de BeNeLux nog nooit gebruikt voor het loggen of plaatsen van een cache. Ook kan het zijn dat het NIET je nickname op geocaching.com is, maar je nick op een andere site. Ik vul mijn goede naam in van .com. Kan dit met het bovenstaande probleem binnenkort verholpen zij? Groetjes Ramona
De Eekies Geplaatst 6 december 2006 Geplaatst 6 december 2006 Oh ok, dus je moet wel eerst een cache gelogd hebben? Ik had het namelijk al eens in de chat gevraagd en daar werd gezegd dat dit niet nodig was.
Aanbevolen berichten