Spring naar bijdragen

De ultieme GeoCaching prikstok?


godert

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op marktplaats zijn ze 12,50 plus 5,50 verzendkosten.

 

Ik heb er zojuist een bij Baco in IJmuiden besteld voor 7,95 plus 5,50 verzendkosten.

 

Lijkt me een erg handig apparaatje, afgelopen weekend heb ik waarschijnlijk de stash gemist omdat ik er geen bij me had. Toch is het wel een beetje jammer dat het nodig is om er een bij je te hebben... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Weet iemand of deze "prikstokken" nog ergens te krijgen zijn? Op marktplaats en bij Baco schijnen ze er niet meer te zijn. :)

Ook bij andere dumpzaken geinformeerd, maar helaas.

 

Een vraag die toch eens in de zoveel tijd gesteld word, en zoals je verder terug in het draadje hebt kunnen lezen zijn ze in principe op maar duiken ze af en toe op marktplaats/ E-bay achtige sites weer op.

 

Dus zelf die sites afstruinen. Er zullen denk ik geen bezitters zijn die huns J&S prikker van de hand doen. Ik bezit er nog 2 reserve waar ik al meerdere keren een bod op heb gehad, maar ben niet van plan deze tegen woeker prijzen te verkopen.

 

Succes bij je zoek tocht.

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heden duikt in het Duitse forum iemand op die ze wil verkopen:

Prikstöcke wieder vorrätig

Voor lezers met een muisarm (dat kom ik niet zo vaak meer tegen als vroeger toen hele volksstammen aand it ongemak leden) een korte samenvattig:

Abholort ist wie immer Oberhausen oder Versand mit Hermes als versichertes Paket.

Die Prikstöke kosten 14,50 Euro

Versand 4,50 Euro als versichertes Paket (bis zu 3 Stück)

Anfragen bitte als private Nachricht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heden duikt in het Duitse forum iemand op die ze wil verkopen:

Prikstöcke wieder vorrätig

 

schukra-5.jpg

 

Hé, die van mij werkt zonder batterij. ;)

En komt inderdaad bij Baco weg.

Ik ben er dan ook zeer content mee en heb er al verschillende caches mede door gevonden.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ronde bruine cylinder onderaan de foto is geen batterij-opbergvak maar een handvat zonder meer.

De batterij is erbij gelegd om de bekijker een idee te geven van de grootte van de andere spullen op de foto. In vroegere tijden - toen roken nog een normale bezigheid was - werd er wel eens een luciferdoosje gebruikt want toen wist iedereen uit ervaring hoe groot die zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Baco Army goods in IJmuiden onlangs nog 3 stuks gekocht voor maar 29,35 thuis. Wellicht hebben ze ze nog.

Hier

 

Ik heb gister meteen een mailtje gestuurd naar Baco maar vanmorgen kreeg ik als antwoord dat ze op zijn en wachten op nieuwe voorraad. Ik heb gevraagd wanneer ze dachten dat die nieuwe weer gingen komen. Als ik het antwoord heb, zal ik dit berichtje editten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...