Spring naar bijdragen

De ultieme GeoCaching prikstok?


godert

Aanbevolen berichten

Professor Lupardi, wij danken u namens de prikstokfeestcommissie ;)

 

Dus wat ik ook doe, hoeveel ik ook neem, er pas er 7 in een 5 kg pakket en ook al neem ik er 1 dan ben ik dus nog 5,5 euro verzendkosten kwijt.

 

Goed dan is dat dus weer een zekerheid. Zoals ik al schreef, laaielichters zijn het ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is heel leuk dat er allemaal bestelinformatie in dit onderwerp komt te staan, maar wat misschien veel interesanters is als we een beetje on-topic blijven en het over de daadwerkelijke stok hebben! :dribble:

Ik lees bijvoorbeeld dat iemand de punt schuin heeft afgezaagd wat mij een beetje gevaarlijk lijkt!

Zelf heb ik er een ronde punt aan gemaakt wat prima werkt en de plastic caches en mijn rugzak spaart!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, wat moet ik nou opsturen? En waar naar toe?

Als je trouwens alle accesoires weglaat past het misschien wel door de bb.

Zie maar. Ik hoor het wel. Per PM of zo..

 

Groet,

Jaap.

Dacht dat ik ff wachten moest tot na je vakantie en je koninginnedaguitstalling ;)

 

Maar zie je PM en je weet genoeg :dribble:

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Op de markt, daar is je euro twee guldens waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is heel leuk dat er allemaal bestelinformatie in dit onderwerp komt te staan, maar wat misschien veel interesanters is als we een beetje on-topic blijven en het over de daadwerkelijke stok hebben!  ;)

Ik lees bijvoorbeeld dat iemand de punt schuin heeft afgezaagd wat mij een beetje gevaarlijk lijkt!

Zelf heb ik er een  ronde punt aan gemaakt wat prima werkt en de plastic caches en mijn rugzak spaart!

Kee, maar ben bijna 46 en hou van mijn schuine punt. Als ik de stok niet gebruik zit het opgerold in mijn broekzak. Dacht je dat die uitschuifbare wandelstokken die de Fee en ik ook bij ons hebben minder scherpe punten had?

 

En willen we echt nog ontopic blijven Godert dan moeten we je weer gaan vertellen wat het nu voor een prikstok is ;) Dat was namelijk jouw eigen Topic :dribble:

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Altijd tot de tanden bewapend en bijna nog nooit een mug doodgeslagen, alleen maar gespoten, gemept, getrapt en verder het laten doen.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zijn er nog meer mensen die zo'n geweldige prikstok willen hebben?

Mijn voorraad is inmiddels op, morgen ga ik nieuwe halen.

Kruimeldief heeft z'n bestelling inmiddels binnen (neem ik aan) iemand anders interesse? :rolleyes:

 

Groet,

 

Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er nog meer mensen die zo'n geweldige prikstok willen hebben?

Mijn voorraad is inmiddels op, morgen ga ik nieuwe halen.

Kruimeldief heeft z'n bestelling inmiddels binnen (neem ik aan) iemand anders interesse? :rolleyes:

 

Groet,

 

Jaap.

Yep, de Fee heeft nu haar eigen stokkie :(

 

GRTZ

 

E

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel

En ik woon blijkbaar om de hoek. TPG hebben we dus niet nodig.

Weet je dat wel zeker?

Ik woon hier: N 52° 22,991 E 004° 37,913

Ik heb zo'n vermoeden dat dat een heel eind fietsen wordt maar als ik me vergis ben je van harte welkom. (anders ook trouwens) Je hebt m'n telefoon nummer dus bel maar.

 

Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb het draadje niet helemaal gelezen, hij is iets te lang, weet dus niet of de tip al gegeven is. Je kan ze kopen bij "baco army goods" in IJmuiden (4,50 euro). Gooi alle atributen die erbij zitten weg, behalve de stok en het leren hoesje. Vervolgens met een dremel het horizontale deel eraf geslepen.

 

Hierbij een link:

De link naar de prikstok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist, ok, ook een goedenmorgen toegewenst.

 

Een tip. lees dan toch het draadje maar eerst helemaal en als het te lang is, gewoon niet reageren. Jouw url is al een tig keer over de tafel gegooid en iedereen heeft containers vol van die apparaten in de schuur staan. Men verkoopt nu aan elkaar. We zijn nu zover dat we de stok en de tas weggooien en met de resten op stap gaan. Baco heeft ze niet meer omdat Jaap en Sem nu de tussenhandelaar zijn geworden. Baco is nu alleen nog maar de grossier.

En.... het draadje is gestart met de vraag of iemand weet wat het voor een apparaat is en niet met de vraag waar je het kunt kopen.

 

Dus als je ons nu nog kunt vertellen wat het is zijn we je eeuwig dankbaar.

 

De hartelijke garoeten vanuit zeer zonnig Emmen

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D en wen nemen er nog een, hoppa :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tip. lees dan toch het draadje maar eerst helemaal en als het te lang is, gewoon niet reageren.

...................

Dus als je ons nu nog kunt vertellen wat het is zijn we je eeuwig dankbaar.

Ha Kruimeldief, volg je eigen raad eens op en kijk bij 2 februari 14:19, dan weet je wat het is. :D

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omg.... Probeer je eens behulpzaam te zijn, wordt je meteen afgestraft.

 

Helaas ben ik iets te druk met werk en geocachen B) om dit complete draadje te lezen. Ik had het gepost onder het mom: "baat het niet, dan schaadt het niet". Blijkbaar schaadt het toch sommige mensen, mijn excuses daarvoor.

 

Ik denk dat het apparaat gebruikt wordt om te ontwormen. Gewoon inbrengen en dan de trekveer aanspannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het apparaat gebruikt wordt om te ontwormen. Gewoon inbrengen en dan de trekveer aanspannen.

HaHaHa B) die is goed.

Ach, dit draadje kan volgens mij toch intussen wel gesloten worden. Intussen is bekend wat het is, het valt nog op te zoeken, dus niks mis mee.

Maar nog even over de ontwormer: ik zou het andersom doen hoor. Eerst trekveer aanspannen, dan inbrengen (anders zal dat niet lukken denk ik), dan losmaken zodat alle metalen ringetjes met hun randjes los komen te liggen, en dan verwijderen. Hoewel ik in het bezit ben van zo'n ding ben ik echter niet van plan om het uit te gaan proberen. Mij te kinky.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tip. lees dan toch het draadje maar eerst helemaal en als het te lang is, gewoon niet reageren.

...................

Dus als je ons nu nog kunt vertellen wat het is zijn we je eeuwig dankbaar.

Ha Kruimeldief, volg je eigen raad eens op en kijk bij 2 februari 14:19, dan weet je wat het is. B)

 

++ Lex ++

*grin* dat probeerde ik ook te schrijven aan Susander. Als je reageert op een draadje, mag je toch wel verwachten dat in ieder geval het eerste bericht van de starter wordt gelezen. En dat was de vraag wat is dit voor apparaat en niet waar kan ik het kopen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief, die al 4 van die ontwormers in gebruik heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...