Spring naar bijdragen

De ultieme GeoCaching prikstok?


godert

Aanbevolen berichten

Wij hebben er twee in IJmuiden gekocht (fa. BACO) a E4.55. Deze heeft er tenminste nog twee over.

Op het komende multi-event hebben wij er een ter overname.

Dan hebben ze er nu nog 1 over :blink:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

€ 4,55 + € 5,45 verzendkosten was alleen al genoeg voor de geur van de leren tas die erbij hoort....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze heeft er tenminste nog twee over.

2 ?

De keer dat ik er was en vroeg of dit de laatste waren, antwoorde de verkoper "er nog meer dan genoeg te hebben, al wil je er honderd !" :lol:

 

nb: afhalen is leuker, even snuffelen in de winkel levert ook veel andere handige gereedschapjes op !

 

Voor je het vraagt: Nee, munitiekisten heeft ie niet :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze heeft er tenminste nog twee over.

2 ?

De keer dat ik er was en vroeg of dit de laatste waren, antwoorde de verkoper "er nog meer dan genoeg te hebben, al wil je er honderd !" :lol:

 

nb: afhalen is leuker, even snuffelen in de winkel levert ook veel andere handige gereedschapjes op !

 

Voor je het vraagt: Nee, munitiekisten heeft ie niet :lol:

Toen wij er waren had hij er een paar staan, ook goed bruikbare verbanddozen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze heeft er tenminste nog twee over.

2 ?

De keer dat ik er was en vroeg of dit de laatste waren, antwoorde de verkoper "er nog meer dan genoeg te hebben, al wil je er honderd !" :D

 

nb: afhalen is leuker, even snuffelen in de winkel levert ook veel andere handige gereedschapjes op !

 

Voor je het vraagt: Nee, munitiekisten heeft ie niet :unsure:

Toen wij er waren had hij er een paar staan, ook goed bruikbare verbanddozen :blink:

IK ben er vrijdag even geweest en er lagen nog 2 prikstokken in het bakje.

Maar die gozer vertelde dat ze er beneden nog genoeg hadden liggen.....

 

Het rond snuffel gehalte vind ik wel tegen vallen. Ga maar eens kijken bij de dump store in heukelem of heukelum. Daar kan je dus nog net lopen ;)

Die zaak zit trouwens vlak bij de cache appeldijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik geef de voorkeur aan caches waarvoor de grond niet hoeft te worden omgeploegd. We kennen allemaal de gevolgen daarvan.

Maar als het dan toch moet dan gebruik ik mijn wandelstok. Zo'n telescopische, waar je in Nederland een beetje mee voor gek loopt als hem gebruikt om te wandelen. In bergachtige gebieden loopt de helft of meer van de mensen ermee.

Werkt overigens prima en je hoeft niet te bukken.

Maar eerst goed kijken doet vaak wonderen, zeker als er al wat mensen geweest zijn.

 

 

Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als het dan toch moet dan gebruik ik mijn wandelstok. Zo'n telescopische, waar je in Nederland een beetje mee voor gek loopt als hem gebruikt om te wandelen. In bergachtige gebieden loopt de helft of meer van de mensen ermee.

 

Peter.

Hmmmm. daarmee lopen de Fee en ik al jaren rond. Tuurlijk, men kijkt je aan alsof je gehandicapt bent. Gehandicapten worden nog altijd scheef aangekeken, behalve dan de gehendicapten die al scheef staan, die denken dat ze recht aangekeken worden :lol:

 

Maar, vanaf dat ik ook gewoon mijn ski's meeneem tijdens het cachen valt de telescopische wandelstok helemaal niet meer op. Nu denken ze niet dat ik gek ben, maar wetenen het.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Ben niet gek, ben een vliegtuig, vroem vroem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Maar als het dan toch moet dan gebruik ik mijn wandelstok. Zo'n telescopische, waar je in Nederland een beetje mee voor gek loopt als hem gebruikt om te wandelen. In bergachtige gebieden loopt de helft of meer van de mensen ermee.

 

Peter.

Hmmmm. daarmee lopen de Fee en ik al jaren rond. Tuurlijk, men kijkt je aan alsof je gehandicapt bent. Gehandicapten worden nog altijd scheef aangekeken, behalve dan de gehendicapten die al scheef staan, die denken dat ze recht aangekeken worden ;)

 

Maar, vanaf dat ik ook gewoon mijn ski's meeneem tijdens het cachen valt de telescopische wandelstok helemaal niet meer op. Nu denken ze niet dat ik gek ben, maar wetenen het.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Ben niet gek, ben een vliegtuig, vroem vroem

Hi,

 

Prettig gestoord zou ik jou willen noemen!

 

SY Etienne ((ook (te) gek))^2 :P:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Heb er maar gelijk een stapeltje gekocht.

Dus van af nu bij mij te koop: bv op megaheks BBQ party. :angry:;)

In ieder geval sta ik op koninginne dag in Eindhoven in het Wilhelmina Park en dan heb ik ze bij me. Zoek ME blauwe bussie en .........

Of anders vind je er misschien nog eens één in een leuke cache of zo.

 

Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er passen er 7 in een 5 kilo pakket. Je moet zelf maar even kijken hoeveel een 5 kg pakket zegel kost bij tante Pos. Voor minder dan 5 kg doen ze het geloof ik niet meer tegenwoordig. Prikkers zelf kosen € 4,50 Misschien binnenkort zelfs nog minder. Hangt van de belangstelling/bestelling af. Je moet alleen nog effe wachte want ik ga eerst op vakantie en koninginnedaggen in Eindhoven/Valkenswaard.

 

Wil je ze aangepast (met punt) of origineel (met haak)?

infuusstandaard.jpg

 

Groet,

 

Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, grappenmaker. Wat moet ik er nu met 7 van die dingen? Ik heb er zelf al een maar wilde er nog 2 of 3 bij hebben. De KralenFee heeft die van mij gebruikt en wil het eigenlijk niet meer teruggeven. Reserve is ook altijd handig. En of ik ze nu met punt of zonder punt krijg maakt me niet zoveel uit. Maak je mooie punten dan? Ik heb die van mij net voor de haak schuin afgezaagd met een ijzerzaag.

 

Zal wel ff informeren bij Tante Pos of ze niet miet kleiner pakketten willen verzenden, tenminste qua prijs dan ;)

 

Laaielichters zijn die gasten van de TPG dan :dribble:

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De PTT clou (TGP op het moment geheten, wat volgend jaar weer kan veranderen) sinds de afschaffing (dus geen tariefsverhoging!) van het drukwerktarief is: het belstuk.

Is het groter dan 38 x 26,5 x 3,2 cm dan past het niet meer in de genormaliseerde NEN-standaard brievenbusgleuf. Dan wordt het een pakket dat geen postzegels krijgt maar een speciale pakketsticker 0-5 kg voor 5,50 euro: het is een belstuk.

Past het wel in de norm-gleuf dan kost het pakket (500-2 kg) 3 euro aan postzegels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...