Spring naar bijdragen

De ultieme GeoCaching prikstok?


godert

Aanbevolen berichten

Nuh, kan het niet wachten om te BBQnoeien :P

 

Die prikstok die ik gevonden heb moet natuurlijk terug naar de eigenaar.

 

Als je jouw lading kwijt kunt op het event, moet je het vooral niet laten, mar als er ergens 2 blijven liggen dan is het geen probleem voor mij om ze over te nemen. :lol1:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D

 

008902.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 Het kromme infuushaakje eraf zagen.

 

2 Een van de rubbertjes of leertjes die erbij zit inkorten totdat het als een ring om het gedeelte past waar je net gezaagd hebt.

 

3 De tentharing die erbij geleverd is nu om diezelfde uiteinde draaien waar je gezaagd hebt en waar je de opvullende ring hebt geplaatst et voila, je prikstok is 10 cm langer en door middel van de haring model aan het uiteinde een echte lekkere prikker.....

 

We hebben er 2 van deze in gebruik op dezelfde manier gefabriceerd en het werkt perfect. Dan heb ik er nog een in de verpakking thuis liggen als superreserve. In de auto ligt er nog een klaar voor het geval de mijne sneuvelt omdat de staalkabel daarvan al aardig slijtage vertoont. :no:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :eek:

 

Soms zou ik willen huilen van geluk, maar ik moet al lachen als ik er aan denk...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Kruimeldief

Bedankt voor de extra info

 

Volgende maand ben ik voor mijn werk toch weer in IJmuiden

en haal er nog 1 of 2 bij (voor RESERVE)

 

Zijn er nog mensen in de omgeving van Zoetermeer / gouda

en die ook 1 of meerdere willen

ik wil er best wat meer meenemen (zonder extra kosten)

maar je moet ze dan wel ophalen bij ons (Bleiswijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

We hebben met een kinderkamp eens een leuk spel gedaan: verstop 40 tennisballen onder 10 bij 10 meter strand. Raad eens hoeveel er door 25 kinderen werden teruggevonden binnen een uur?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. :lol1:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

16! :ph34r:

 

De moraal van het verhaal: een metaaldetector zou misschien makkelijker zijn. Zijn die caches van kunststof of zitten er metalen clips op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De moraal van het verhaal: een metaaldetector zou misschien makkelijker zijn. Zijn die caches van kunststof of zitten er metalen clips op?

Snap het moraal van het verhaal niet. Misschien kunnen die kinderen wel geen GPS lezen.

 

Maar een cache kan vanalles zijn. Van een glazen sjampot, tuppewaredoos, vuilniszak tot munitiekist. Het kan ijzer zijn maar ik zie meer plastic doosjes.

 

Nog ff over die moraal. Tennisballen zoeken met een metaaldetector??

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Het leven is als een tennisbal, van opslag tot uitbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Sinds vorige week ben ik een zeer tevreden bezitter van een scherpgeslepen infuusstandaard. Een collega bracht deze voor me mee uit Ijmuiden.

Deze oprolbare deugniet prikte moeiteloos door centimeters bevroren grond. En toch past 'ie in je jaszak.

Nochtans is in 99% van de gevallen kijken voldoende om een cache te vinden. Voor de overige 1% is het wel lekker als je kunt presteren, wanneer het nodig is :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ook dit draadje moet ik dan maar even bijwerken:

 

De prikstokken zijn definitief op!

Zowel wij, als de Baco in IJmuiden zijn uitverkocht.

 

De enige hoop die ik nog heb is dat iemand weet welke dumphandel ooit de andere helft van de partij infuusstandaards heeft gekocht waar de Baco de ene helft van had.

 

Wie o wie levert de gouden tip???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...