Spring naar bijdragen

De ultieme GeoCaching prikstok?


godert

Aanbevolen berichten

Wandelstokken en goodies!

 

Beste formubezoekers.

 

Als geocache liefhebber heb ik in al mijn naïviteit hier opmerkingen geplaats die niet op zijn plaats waren. Dit was echte niet bedoeld om dit forum als extra medium te gebruiken om reklame voor mijn en mijn collega's bedrijven te maken.

 

Heb geen moment nagedacht over de reacties die daar op zouden kunnen volgen, en was louter bedoeld om eventuele liefhebbers van deze artikelen een voordeeltje te gunnen

Heb dit geschreven als geocache liefhebber, en niet als franchiseondernemer van een bekende formule in huishoudelijke artikelen.

 

Ik zal in het vervolg daar beter rekening mee houden, maar gezien de discussies af en toe over onder andere deze stokken, hoop ik dat jullie begrip hebben voor de reactie die ik geplaatst heb.

 

 

Groeten...de Rijenrakkers :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wandelstokken en goodies!

 

Beste formubezoekers.

 

Als geocache liefhebber heb ik in al mijn naïviteit hier opmerkingen geplaats die niet op zijn plaats waren. Dit was echte niet bedoeld om dit forum als extra medium te gebruiken om reklame voor mijn en mijn collega's bedrijven te maken.

 

Rijenrakkers, helemaal begrepen. Soms is het moeilijk om die stropdas daar te laten waar het hoort en op het forum een lekker outdooroutfit aan te trekken ;)

 

Het is u vergeven :oops:

 

Vergissen is menselijk, vergeven ook, want zelfs ik kan het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Nieuwe Prikstokken.

 

Wegens het kwijtraken van de eigen stok :naughty: , stad en land afgespeurd naar nieuwe oprolbare prikstokken.

En jawel …… via Marktplaats hebben wij afgelopen weekend 10 oprolbare infuusstandaards op de kop getikt. Ze zaten nog nieuw in de verpakking.  :D

Voor info: Marktplaats

Zelf houden we er in ieder geval 2, want we weten nu hoe belangrijk een reserve kan zijn. :blush:

Volgens het principe van “wie het eerst komt……” willen we de rest wel tegen kostprijs doorverkopen.

De punt hebben we er al afgeknipt dus ze zijn klaar voor het gebruik.

Kosten € 12,50 per stuk (inclusief leren hoesje). Verzendkosten € 2,25 per stok.

Stuur even een mail als je belangstelling hebt.

Voor de liefhebber...

 

Via dit adressie van Pooh heb ik er ook 10 gekocht...heb er nog 6 over voor de liefhebber (zelf ff het lussie eraf halen)

 

Kosten gelijk aan inkoop (€ 12,50) verzenkosten....€ 2,25 p/stok

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net bij de Xenos in Nijmegen hadden ze nog een hele hoop inschuifbare wandelstokken van 6,95 per stuk. Als je de rubberen dop aan het einde erafschuift, heb je een perfecte prikstok.

 

 

In Breda ook, heb er gelijk 2 aangeschaft. Blijkt dat we de prikstok steeds vaker nodig hebben. Zag trouwens op de site van Baco dat de infuusstandaard nog voorradig was?

 

lteunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:o Ik heb mijn 'stok' begin dit jaar in Belgie besteld, via geocaching.be. Ik heb helaas de adresgegevens niet meer. Betalen heb ik maar, ten lange leste contant gedaan want dat levert per Postbank al problemen op.

 

Ga op zoek want er was nog ruime voorraad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...