Spring naar bijdragen

Infuusstandaard/prikstok


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Uw wens mijn bevel:

 

foto

 

Gemaakt uit Canadees Wilgenhout, 1 jaar gedroogd, daarna bewerkt en gelakt.

 

Niet zo mooi misschien als die van jou maar zoals al gezegd er wordt door jouw leverancier niet gereageerd. :offtopic:

 

Groeten Haak.

 

Pffff, dat lijkt wel een gedroogde hondeke*tel. ;) Heb je foto 90° gedraaid. Niet iedereen heeft een superbreedbeeldmonitor

 

En dat "mijn" leverancier niet reageert, komt omdat het mijn leverancier is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Zijn mooi, die stokken van Haakie ;) Ideaal voor de oudere mannen onder ons

En ik krijg er geen?? ;):offtopic:;):D

 

Je hebt geen handen vrij he als je die rollator moet duwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik ben opzoek naar een prikstok, maar ik heb geen idee waar ik die dingen kan kopen. Weet iemand waar ik deze kan kopen????

 

Voor een 'prikkie' koop je in een viswinkel prikstokken (eigenlijk: om een hengel mee vast te zetten in de grond. Ik ben geen hengelaar, ken de juiste term niet.). Wij vinden ze handig (scherp, stevig, niet te lang) en je krijgt er meteen twee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik bij een dump zaak een setje karabijn reiniger gekocht.

Zit in een etui en is 20x10 cm groot.

Als je hem in elkaar zet d.m.v schroefdraad binnen 20 sec. gepiept.

is hi ongeveer 1 meter.

Het werd gebruikt om de geweerloop van een karabijn mee schoon te maken.

Werkt ideaal,is makkelijk mee te nemen en niet groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de anwb winkel koop je voor ongeveer 10 euro een opvouwbare wandelstok. Lekker compact en in enkele seconden gebruiksklaar te maken.

Ik heb er zelf een extra stokje bij gezaagd met een wat scherpere punt zodat 'tie ook echt kan 'prikken'.

(maar heb een prikstok zelden nodig gehad)

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een 'prikkie' koop je in een viswinkel prikstokken (eigenlijk: om een hengel mee vast te zetten in de grond. Ik ben geen hengelaar, ken de juiste term niet.). Wij vinden ze handig (scherp, stevig, niet te lang) en je krijgt er meteen twee.

Menig cache-eigenaar zal daar niet blij mee zijn. De naam prikstok is eigenlijk ook verkeerd. Een punt en zeker een scherpe punt is niet echt prettig. Niet iedere cache is een metalenbox. Menige prikker prikt een gat in de tupewaredoos en dan duurt het niet lang of er komen weer logjes dat de cache wel eens hersteld mag worden omdat het helemaal nat van binnen is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige tijd geleden heb ik in Eindhoven van iemand 3 infuusstandaards/prikstokken overgenomen. Eén gebruik ik zelf, één is naar team BIMB gegaan maar de laatste is nog over. Mocht iemand interesse hebben stuur dan maar even een mailtje. Ik heb er 15 euro voor betaald.

 

Groeten,

MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...