Spring naar bijdragen

Infuusstandaard/prikstok


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dank voor de tip! :blink:

07:21--> 0 hits...

 

ik houd het iig in gedachten.

Wist ik, had ik net ook gezien, helaas... :P:lol1:

 

Wanneer iemand niet in het bezit is van apparatuur voor het slijptol gedeelte; ik vind het altijd leuk om even te "vlammen"... :lol1:Gpsgek herrinnert zich een project waarbij een skelter werd omgebouwd tot gemotoriseerd race-monster....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slijptol??? Ik heb het gewoon met een ijzerzaagje gedaan.

Maar ik heb nu een mooi puntje... :blink: Overigens altijd wel oppassen dat ie niet door de doosjes heen gaat... :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op marktplaats is wel een "infuusstandaard" te vinden ......., de "leverancier" van deze starre exemplaren, was enkele maanden geleden mijn dealer va een oprolbare, wellicht heeft hij nog wat in de kast liggen, ik zou er ff een mailtje aan wagen .....

bewerkt door GeoPoesz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen wij in februari naar Tsjechie gingen, was onze goede vriend Knifemen zo handig om dat ding in zijn handbagage te doen.Uiteraard gingen alle lampen en toeters af en werd het ding uit de tas gevist. De beambte ging met een ander overleggen, ze maakten steek gebaren naar de hals en keken of je iemand kon wurgen. Schijnbaar wisten ze niet hoe je dat ding stijf moest krijgen. Afijn, hij mocht gewoon weer in de tas en mee het vliegtuig in. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Enige maanden geleden wilde ik een cache gaan doen waarbij een prikstok benodigd was. Omdat ik er geen had ben ik op zoek gegaan naar iets wat daar dienst toe zou kunnen doen.

Uiteindelijk heb ik een wandelstok gevonden, die tevens dienst kan doen als prikstok. Voordeel van deze is dat hij traploos inschuifbaar is tot een minimumlengte van 70cm (handig in het vervoer) en maximaal tot 140cm en voorzien is van een veer waardoor hij schokken dempt. Ik vind hem zelf heel comfortabel in gebruik en hij weegt nog geen 400 gram.

Om de boel nog wat op te leuken heb ik hem vervolgens zelf van een geocachingschildje voorzien. Ondertussen heb ik al een aantal leuke reacties op mijn stok gehad. Ik weet niet of er nog mensen zoekende zijn, maar als je meer infomatie of foto's wilt moet je mij maar even mailen.

 

Groeten van de Saatjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op marktplaats is wel een "infuusstandaard" te vinden ......., de "leverancier" van deze starre exemplaren, was enkele maanden geleden mijn dealer va een oprolbare, wellicht heeft hij nog wat in de kast liggen, ik zou er ff een mailtje aan wagen .....

 

De prikstokken worden weer op marktplaats aangeboden.... !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op marktplaats is wel een "infuusstandaard" te vinden ......., de "leverancier" van deze starre exemplaren, was enkele maanden geleden mijn dealer va een oprolbare, wellicht heeft hij nog wat in de kast liggen, ik zou er ff een mailtje aan wagen .....

 

De prikstokken worden weer op marktplaats aangeboden.... !

 

klopt voor 15 euro zag ik.

Bij baco waren ze toch 7.50? Dat is dus 2x zo duur....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...