Spring naar bijdragen

Infuusstandaard/prikstok


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ze zijn er weer bij Baco :beerchug:

 

IJmuiden is zacht gezegd een 'beetje' uit de richting... dus wie zou voor mij eentje willen kopen? Ik ga naar een aantal events, in ieder geval de GOTHeo en het GME.

 

Ja en dan gelijk eentje voor mij meenemen

Ik ben ook bij GOTHEO en GME

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn er weer bij Baco :D

 

Hi,

Ik heb dezelfde vragen als Team Professor X.

Misschien kun je ook nog wat zeggen over eventuele verzendkosten ;)

 

Een tijdje geleden heb ik een discussie gelezen over een soort oprolbare prikstok, wordt deze daar mee bedoeld ?

 

Team VOG

Yep (exlusief batterij :P ).

 

Hij is erg gemakkelijk, al veel gebruikt :beerchug: .

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn er weer bij Baco :D

 

Hi,

Ik heb dezelfde vragen als Team Professor X.

Misschien kun je ook nog wat zeggen over eventuele verzendkosten :P

 

Een tijdje geleden heb ik een discussie gelezen over een soort oprolbare prikstok, wordt deze daar mee bedoeld ?

 

Team VOG

Yep (exlusief batterij :P ).

 

Hij is erg gemakkelijk, al veel gebruikt :beerchug: .

 

Hoelang? (is een chinees ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn er weer bij Baco :beerchug:

 

Hi,

Ik heb dezelfde vragen als Team Professor X.

Misschien kun je ook nog wat zeggen over eventuele verzendkosten ;)

 

Een tijdje geleden heb ik een discussie gelezen over een soort oprolbare prikstok, wordt deze daar mee bedoeld ?

 

Team VOG

 

En ik ben ook wel geinterreseerd in deze antwoorden. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang deze infussstandaards zijn als je hem omgebouwd hebt tot een prikstok?

Als je de infuushouder eraf zaagt, en dat zal wel moeten, is het ding precies 71 centimeter lang. Het ligt er dus aan hoe lang je bent of je een beetje moet bukken of flink moet bukken. :D

 

Ik verleng ze meestal nog een paar centimeter door de bijgeleverde tentharing (om de standaard in de grond te kunnen steken) om de punt te schuiven en "vast te draaien" dankzij de meegeleverde rubbers.

Ik heb er een stuk of 10 gehad omdat ik altijd reserves wil hebben, maar de meeste heb ik "weggegeven" als goodie in eigen caches. Mijn eigen heb ik onlangs weggegeven. Alleen de KralenFee gebruikt er een en ik heb nog een niet omgebouwde reserve liggen voor het geval dat de spankabel knapt of iets dergelijks.

Ikzelf vind hem te klein om mee te prikken naar een cache. Dat komt omdat het bukken dat ik moet doen met zo'n stok, me net iets te ver laat buigen.

Ik gebruik de enige echte Kruimeldiefgeocachinghikingstok. Die is 127 cm lang. Ik hoef niet te bukken, kan wat verderweg prikken en ik prik er niet mee door de plastiken cachedozen.

Grote voordeel van de infuusstandaard is natuurlijk zijn handzaamheid. Opgerold is het ding een flinke vuist groot en past in ieder grote zak.

Nadeel van een strakgespannen infuusstandaard van metaal, met afgezaagde infuushouder, is, dat het ding eruit ziet als een iets te lange ploertendoder.

 

Het leuke van mijn "staf" is dat, men op de heide, ook gezien mijn kleding, een Stadsmens het beeld heeft "de" herder tegen te zijn gekomen.

Dat is me al een aantal malen gevraagd. Heerlijk die stadsluu, en je kunt ze dan van alles wijsmaken.

Ik moet nu even weer mijn schaapjes tellen... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

**** Moderatienote ****

 

Voor het kopen en verkopen, aanbieden en vragen, van goederen die met het geocachen te maken hebben, zijn speciale topics/subfora hier op het forum.

De vorige topic over infuusstandaards is niet voor niets gesloten.

 

Als men infussstandaards wenst of aanbiedt, dan graag in de daarvoor beschikbare topics gaan "adverteren". In deze topic worden ze verwijderd.

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...