Spring naar bijdragen

Infuusstandaard/prikstok


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb ook niet zo heel vaak een prikstok nodig gehad, meestal volstaat het opzijvegen van wat bladeren en takken (waarom zou dat slecht zijn voor de natuur??). Eigenlijk is het vooral handig bij in de grond ingegraven caches bedekt met een plank en/of een laagje aarde. Daar wil ik nog wel eens bovenop staan :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er nou zo verschrikkelijk zinnig aan een prikstok?

Je zou ook een wandelstok kunnen nemen, maar je loopt dan de kans om herkend te worden als schaapsherder :) .

 

Yep, wat je zegt. Maar dat kwam niet alleen door die GC-hickingstick, maar meer de combinatie van Kleding, stick en hond.

En ik zal er wel weer hebben rondgelopen met een gezicht of alles van Bassie is.

 

Op de posbank, onderweg naar het Poffertjes Event werd ik "staande" gehouden omdat men dacht dat ik "de" boswachter was.

Op mijn vraag waarom men dat dacht was het antwoord duidelijk. Model auto en kleding...

 

Enfin, de stick is een klein beetje passé. Hij past niet in deze auto, of ik moet het dak eraf laten :rolleyes:

 

Wel jammer want daarmee kon ik de cache ook wel zoeken zonder iets kapot te prikken... Alhoewel, zoeken? Ik vind immers nooit wat :thumbup:

De ex-infuusstandaard als prikstok is mij net 30 a 40 cm te klein om echt goed te functioneren. Je moet net wel en niet niet door het dooie punt van je rug buigen :lol1: Is dus behoorlijk vermoeiend als je 100 vierkante meter moet draigneren. En nu heb ik de infuusstandaard door middel van de tentharing die je erbij krijgt ook al 10 cm verlengd.

 

En.... wie heeft tijdens het uitklappen of inklappen al niet meer dan eens net met het velletje van een van de vingers er geklemd tussen gezeten? :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Waarom de shop nog geen geoplu's heeft, weet ik nog steeds niet  :beerchug:

 

Hetzelfde verhaal als met de kentekenplaathouders: verzendkosten 6,20 euro plus kosten verpakking nog eens erbij.

Ooit heb ik een paraplu gekregen als relatiegeschenk met opdruk van de firma.

Dus: een plu met geocaching logo's kan in principe ergens gemaakt worden. Iemand een idee waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Waarom de shop nog geen geoplu's heeft, weet ik nog steeds niet  :beerchug:

 

Hetzelfde verhaal als met de kentekenplaathouders: verzendkosten 6,20 euro plus kosten verpakking nog eens erbij.

Ooit heb ik een paraplu gekregen als relatiegeschenk met opdruk van de firma.

Dus: een plu met geocaching logo's kan in principe ergens gemaakt worden. Iemand een idee waar?

 

Wat dacht je hiervan! http://www.paraplu-online.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een aantal op Marktplaats gevonden.

 

http://koopjes.marktplaats.nl/verzamelen/m...MK8%3D&df=1

 

Heb er zelf eentje besteld.

Snelle en goede levering.

 

 

ook maar even gemaild, ik wil er best een hebben. 5 lijkt me iets te veel.

En dat geldt voor mij ook :yes:

 

Goed, na een snelle, duidelijke en heldere communicatie ontving ik vandaag het infuusstandaard netjes thuis. Gloedje nieuw, inclusief alle accesoires en met mooi leren foedraaltje. Uiteraard ben ik gelijk aan de slag gegaan met de slijptol :holiday: en heb ik het infuusstandaard omgetoverd tot prikstok :)

 

prikstok_web.jpg

Het resultaat :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm... ik krijg geen antwoord op mijn mail naar die marktplaasverkoper :P

 

Ik had een reactie gehad of ik er ook minder dan 5 kon bestellen en dat kon.

 

Dus mail terug met mijn bestelling en tot op heden nog geen reactie :holiday:

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, na een snelle, duidelijke en heldere communicatie ontving ik vandaag het infuusstandaard netjes thuis. Gloedje nieuw, inclusief alle accesoires en met mooi leren foedraaltje. Uiteraard ben ik gelijk aan de slag gegaan met de slijptol :holiday: en heb ik het infuusstandaard omgetoverd tot prikstok :yes:

 

Het resultaat :P

 

 

Dat is inderdaad een mooie prikstok... Mag ik zo brutaal zijn waar je zo iets kan kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Simpson & Knifemen, PM verstuurd. :P

 

Mocht de verbouwing van het infuusstandaard niet lukken, kom maar eventjes langs... :yes::holiday::)

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...