Spring naar bijdragen

Infuusstandaard/prikstok


Team 16

Aanbevolen berichten

Jongens en meisjes, denk toch na en laat je niet bedotten. Bij de Kwantum zijn momenteel in-/uitschuifbare nordic walking stokken met alle toeters en bellen erbij te koop voor € 3,95 per set (in Meppel tenminste). Wie niet wil nordicen kan er heel goed mee prikken :blink: Kijk, dat is ander olie als zeik in de lamp :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Tja zo aan de foto's te zien is het van dezelfde knakker als die op marktplaats.

Hij probeert de duitsers nog meer af te troggelen dan de nederlanders.

Volgens mij kun je beter op baco wachten .....

 

Weet jij misschien een manier dan om die kralenketting voor 15euro zelf te gaan reigen?! Misschien dat jij als knakker liever chinese rotzooi koopt die binnen een jaar stuk is. Het blijft tenslotte persoonlijke smaak. Deze stokken komen uit oostenrijk. Fabriek SCHUKRA. Originele patent benaming Infusions-Stäbe.Worden niet meer gemaakt. Echter volgens de bijsluiter is het gepatenteerd.Op het duitse forum wordt ook gewag gemaakt van een opvolger die de duitse vis spullen fabrikant D.A.M. te koop aanbied. Hetzelfde model maar dan 35euro of meer. Knappe knakker die ze dadelijk nog bij Bako kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja zo aan de foto's te zien is het van dezelfde knakker als die op marktplaats.

Hij probeert de duitsers nog meer af te troggelen dan de nederlanders.

Volgens mij kun je beter op baco wachten .....

 

Weet jij misschien een manier dan om die kralenketting voor 15euro zelf te gaan reigen?! Misschien dat jij als knakker :yes: dan 35euro of meer. Knappe knakker die ze dadelijk nog bij Bako kan vinden.

 

 

 

Vorige week op marktplaats besteld en na telefonisch contact het geld via telebankieren overgemaakt.Kreeg een mail dat het geld binnen was en de volgende dag lag de stok met tasje en gebruiksaanwijzijng op de mat en ik moet zeggen voor €17,20 had ik hem zelf niet kunnen maken.

Hij bevalt ons prima. :P:lol:;)

bewerkt door pieterpaula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

via MP gekocht, 3 tegelijk was goedkoper :lol:

volgens mij was het 15 incl verz.kosten.

ik vind het de 'investering' waard, echt een degelijk ding, geen Chinese el-cheapo meuk zeg ik....

Hij is licht, klein en handig, en lang en sterk waar nodig. :P

Ik gebruik hem aleen bijna nooit ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heee, vandaag zo'n standaard opgehaald in Eindhoven.

Die knakker vroeg er 15,00 voor, en had er nog 8 liggen.

Volgens mij dezelfde knakker als waar hier over gesproken wordt.

Hij adverteert op marktplaats en heeft een hele tijd terug een partijtje gekocht bij domeinen.

Zit in de verpakking, is van Duitse makelij, en voor defensie aangezien er een NSN ( Nato stock number) op vermeld staat. Is dus geen chinese prul.

 

Wizzys

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is licht, klein en handig, en lang en sterk waar nodig. :)

 

Dat zei mijn vrouw ook vannacht...... :P

 

Heee, vandaag zo'n standaard opgehaald in Eindhoven.

Die knakker vroeg er 15,00 voor, en had er nog 8 liggen.

Volgens mij dezelfde knakker als waar hier over gesproken wordt.

Hij adverteert op marktplaats en heeft een hele tijd terug een partijtje gekocht bij domeinen.

Zit in de verpakking, is van Duitse makelij, en voor defensie aangezien er een NSN ( Nato stock number) op vermeld staat. Is dus geen chinese prul.

 

Wizzys

 

En wat betaald die "knakker" er bij Domeinen ervoor? Vraag en aanbod of weer ongegeneerd verdienen aan prikcachers? Misschien moest ik de prijzen van de kisten (de grotere modellen) maar eens drastisch herzien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik gebruik ook de Nordic Walking stok. Die kun je dus inschuiven en kan ik wel ergens aan mn rugzak hangen.

Ik heb de veelbesproken infuus-stok inmiddels wel met eigen ogen kunnen aanschouwen en zou m ook kunnen aanschaffen. Maar aangezien de huidige stok prima werkt, vind ik 15,- toch veel geld voor iets waar ik dus al iets anders voor gebruik.

Ja, het is wel handig dat je de infuusstok zo in je rugzak (en zelfs wellicht bijna in jaszak) kunt steken. Dat lukt niet met de N.W. stok.

Hmmm, nee ik geloof dat ik het toch bij mn NWstok houd en de 15,- liever aan andere (cache) items besteed.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...