Spring naar bijdragen

Infuusstandaard/prikstok


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Eigenlijk is dit hele gedoe over prikstokken een achterhaald item.

Of althans dat zou het moeten zijn!

 

Caches die dusdanig verstopt zijn dat je een prikstok nodig hebt cq. zou hebben cq. meent nodig te hebben behoren eigenlijk tot het verleden.

Gebruik van prikstokken leidt slechts tot het omwoelen van de grond, wat iets is waar terreineigenaren van gruwelen. Tevens leidt het tot onnodige beschadiging van kunststof cachedozen.

 

Ik meen ook dat het in principe niet is toegestaan om een cachedoos zodanig te verbergen dat er geprikt en gegraven moet worden.

 

Ondergetekende gebruikt al jaren geen prikstok en mist deze niet.

Ondergetekende heeft nogal wat caches geplaatst, en voor geen enkele van die caches is een prikstok nodig.

Ondergetekende vindt dan ook dat prikstokken uit de tijd zijn, onnodig zijn en meer nadelen dan voordelen hebben.

 

Weg ermee!!

 

Geopatra.

 

Ik kan niets anders zeggen dan 'VOLLEDIG MEE EENS'!!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is dit hele gedoe over prikstokken een achterhaald item.

Of althans dat zou het moeten zijn!

 

Caches die dusdanig verstopt zijn dat je een prikstok nodig hebt cq. zou hebben cq. meent nodig te hebben behoren eigenlijk tot het verleden.

Gebruik van prikstokken leidt slechts tot het omwoelen van de grond, wat iets is waar terreineigenaren van gruwelen. Tevens leidt het tot onnodige beschadiging van kunststof cachedozen.

 

Ik meen ook dat het in principe niet is toegestaan om een cachedoos zodanig te verbergen dat er geprikt en gegraven moet worden.

 

Ondergetekende gebruikt al jaren geen prikstok en mist deze niet.

Ondergetekende heeft nogal wat caches geplaatst, en voor geen enkele van die caches is een prikstok nodig.

Ondergetekende vindt dan ook dat prikstokken uit de tijd zijn, onnodig zijn en meer nadelen dan voordelen hebben.

 

Weg ermee!!

 

Geopatra.

 

Ik kan niets anders zeggen dan 'VOLLEDIG MEE EENS'!!!! ;)

 

Hetzelfde geld voor mij maar helaas blijken enkele onder ons het nog steeds leuk te vinden om de cache ''onherkenbaar'' ondergronds (terug) te plaatsen. Ik ben zelf ook een groot voorstander van de ongeschreven regel die in België gehanteerd wordt: Bij een ondergrondse cache ook een aluminium tag aanbrengen in de nabijheid.

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een prikstok kan heel wat verwoesten in de ondergrondse wereld. Een regenworm zegt geen 'auw', een mol op zijn hoogst een zacht 'oef' als die hardhandig kennis maakt met een prikstok.

Een ondergrondse cache geeft vernieling van de wijde omgeving (wat is je EPE van je GPSr?) ten gevolge van graafwerkzaamheden. Doe toch een touw aan de cache en laat het einde boven de grond uitsteken gecamoufleerd als een oud vies stukje touw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Aan de andere kant, als het bij prikken blijft en pas bij de metalen 'pok'op graven aan komt zorgt het prikken wel voor extra beluchting van het terrein.... :thumbup:

Heeft iemand wel eens gezien wat wilde varkens met de grond doen in het bos? :eek:

Ik wil ook een "Blokhut" prikstok! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een prikstok hebben voor caches die onder de grond liggen. Dan kun je een beetje tikken en prikken en dan kan je een stuk sneller de cache vinden(nu gebruik ik mijn paraplu wel eens :thumbup: ). Maar met name is zo'n stok handig voor caches die op afvalrijke plekken of op locaties waar erg veel vieze beestjes zitten. Want je wilt toch niet naar huis gaan zonder de cache te vinden!! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een prikstok hebben voor caches die onder de grond liggen. Dan kun je een beetje tikken en prikken en dan kan je een stuk sneller de cache vinden(nu gebruik ik mijn paraplu wel eens :thumbup: ). Maar met name is zo'n stok handig voor caches die op afvalrijke plekken of op locaties waar erg veel vieze beestjes zitten. Want je wilt toch niet naar huis gaan zonder de cache te vinden!! :crybaby:

Je kunt ook het rubberen dopje van je nordic-stok afhalen en prikken maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom; wie grossiert er in de altijd in je tas passende oprolbare maar in bruikklare stand lange en solide 'blokhut '(voormalig USSR) prikstok?? :lol1:

Het verdient de aanbeveling om af en toe eens op marktplaats rond te struinen naar de oprolbare infuusstandaard. Eventjes met de slijptol aan de gang en klaar!!! :blink::lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...