Wilxlii Carrotte Geplaatst 26 mei 2006 Auteur Geplaatst 26 mei 2006 Wij gebruiken de term NEON cache wel is voor een cache die vanaf bijna 200 meter al te zien is en waar dan nog net geen grote NEON pijl boven hangt met de tekst "hier" <{POST_SNAPBACK}> Toegevoegd. #407. Dank. (Post in eerste instantie gemist, vandaar wat laat beantwoord).
Wilxlii Carrotte Geplaatst 26 mei 2006 Auteur Geplaatst 26 mei 2006 Naar aanleiding van Muggled=Geript. In duitsland word vaak de term Muggel ( enkelvoud ) of Muggels ( meervoud) gebruikt voor niet Geocachers. Weet je wel van die mensen die hinderlijk rond een cache rondhangen zodat jij niet zoeken of loggen kunt. Zie ook geo-Dreuzel en Geo-muggle <{POST_SNAPBACK}> Laten we het op rippen houden. Heb het wel in de tekst opgemerkt.
walibi Geplaatst 11 juli 2006 Geplaatst 11 juli 2006 Ooit van kruimelspoor gehoord? Zoals hiervoor ook al even werd vermeld, om verwarring te voorkomen: Een track is wat de gps onthoudt op het moment dat je er mee loopt (zeg maar het kruimelspoor). Een route is wat je zelf aanmaakt. Een route is een aantal waypoints aan elkaar geknoopt. Als er dan maar geen kruimeldief in de buurt is....
hh1 Geplaatst 11 juli 2006 Geplaatst 11 juli 2006 Misschien een wat spijtig begrip (uit Amerika overgewaaid) : geocide D.i. wanneer een cacher al zijn caches ineens op non-aktief stelt (archived of disabled)
Wilxlii Carrotte Geplaatst 11 juli 2006 Auteur Geplaatst 11 juli 2006 Ooit van kruimelspoor gehoord? Zoals hiervoor ook al even werd vermeld, om verwarring te voorkomen: Een track is wat de gps onthoudt op het moment dat je er mee loopt (zeg maar het kruimelspoor). Een route is wat je zelf aanmaakt. Een route is een aantal waypoints aan elkaar geknoopt. Als er dan maar geen kruimeldief in de buurt is.... Kruimelspoor toegevoegd. #408. Dank. Misschien een wat spijtig begrip (uit Amerika overgewaaid) : geocideD.i. wanneer een cacher al zijn caches ineens op non-aktief stelt (archived of disabled) Geocide toegevoegd. #409. Dank. (Is onlangs in België geschied door Bob Valdez, maar liefst 199 stuks.)
Myth Geplaatst 11 juli 2006 Geplaatst 11 juli 2006 Vooral tijdens events, maar heel af en toe ook bij de maagdenjacht: filecachen. Kenmerken: geen enkele aanwijzing hoeft gezocht te worden, geen berekening hoeft te worden gemaakt, gewoon je voorganger volgen, een nummertje trekken en op je beurt wachten om te kunnen loggen.
TuuronTour Geplaatst 11 juli 2006 Geplaatst 11 juli 2006 Vooral tijdens events, maar heel af en toe ook bij de maagdenjacht: filecachen. Kortom: een spontane mini-event
steensnoeper Geplaatst 31 juli 2006 Geplaatst 31 juli 2006 Deze schiet mij met het warme weer regelmatig te binnen. Gisteren even uitgetest met een beginneling (8BG) met wie ik op stap was, hij begreep meteen waaraan ik refereerde. "Geodorant" Het aroma, (vooral uit de schoentjes) dat ik verspreid bij thuiskomst (vaak ook al in de auto) na een dagje geocachen.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 31 juli 2006 Auteur Geplaatst 31 juli 2006 Deze schiet mij met het warme weer regelmatig te binnen.Gisteren even uitgetest met een beginneling (8BG) met wie ik op stap was, hij begreep meteen waaraan ik refereerde. "Geodorant" Het aroma, (vooral uit de schoentjes) dat ik verspreid bij thuiskomst (vaak ook al in de auto) na een dagje geocachen. Geodorant toegevoegd. #410. Dank.
kipchen Geplaatst 31 juli 2006 Geplaatst 31 juli 2006 (bewerkt) (S)teekroute: route met veel muggen en dazen of teken. Naar believen S toevoegen of weglaten. Rootsbaan: paadje met hopeloos veel boomwortels. 31 juli 2006 bewerkt door kipchen
Wilxlii Carrotte Geplaatst 31 juli 2006 Auteur Geplaatst 31 juli 2006 (S)teekroute: route met veel muggen en dazen of teken. Naar believen S toevoegen of weglaten.Rootsbaan: paadje met hopeloos veel boomwortels. (S)teekroute toegevoegd. #411. Dank. Rootsbaan toegevoegd. #412. Dank.
Ringeling Geplaatst 8 augustus 2006 Geplaatst 8 augustus 2006 (bewerkt) Het begrip rijsom methode staat nog niet in de lijst. Dit begrip komt o.a. voor bij de befaamde Bedevaartcache Wilxlii heeft deze cache reeds gedaan (welke niet ) en weet dus wat deze methode is NB. N.a.v. dit draadje 8 augustus 2006 bewerkt door Ringeling
Team-Eppie Geplaatst 8 augustus 2006 Geplaatst 8 augustus 2006 Deze vakantie (na bijna 100 founds) mijn allereerste cache-teek opgelopen (stoffer en blik-cache). (Hoeveel van deze indringers zullen er nog volgen?)
TuuronTour Geplaatst 24 augustus 2006 Geplaatst 24 augustus 2006 (bewerkt) Jubileum-log : een feestelijke log waarin de cacher mbv een zorgvuldig opgebouwde matrix van kleurrijke smiley's aangeeft de hoeveelste found het is. Meestal betreft het een honderd- of duizendtal, maar soms wordt het ook voor de gein toegepast om geen flut-log te hoeven schrijven bij caches waarover eigenlijk niet zoveel te vertellen valt. 24 augustus 2006 bewerkt door TuuronTour
The Scorpios Geplaatst 25 oktober 2006 Geplaatst 25 oktober 2006 (bewerkt) Geodoren het toekennen van Geo d'Ors, waarderings/aanbevelingssysteem van geocaching.nl en dus ook (met dank aan Danpan http://www.zattevrienden.be/files/pictures...ture-53684.gif) Geo d'Or De zo door jou gewaardeerde geocache kan jij nu voorzien van een Geo d'Or 25 oktober 2006 bewerkt door The Scorpios
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden