Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

Wat dachten jullie van “Een oppikkertje”?

 

Bij ons noemen we een door ma Brick thuis opgeloste/voorbereide cache en waarvan ze dus denkt de eindcoördinaat te weten een oppikkertje.

Onze kinderen houden hun hart vast en beginnen vaak al te zuchten: “Daar heb je mama weer met haar oppikkertjes”. ;)

Het komt dan ook regelmatig voor dat we naar een oppikkertje veel langer zoeken dan naar een gewoon buiten in de vrije natuur opgeloste multi-cache.... :no:

We vinden ze ook wel eens hoor! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat dachten jullie van “Een oppikkertje”?

 

Bij ons noemen we een door ma Brick thuis opgeloste/voorbereide cache en waarvan ze dus denkt de eindcoördinaat te weten een oppikkertje.

Onze kinderen houden hun hart vast en beginnen vaak al te zuchten: “Daar heb je mama weer met haar oppikkertjes”.  ;)

Het komt dan ook regelmatig voor dat we naar een oppikkertje veel langer zoeken dan naar een gewoon buiten in de vrije natuur opgeloste multi-cache....  :)

We vinden ze ook wel eens hoor!  :angry:

 

Oppikkertje toegevoegd. #373. Dank. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dachten jullie van “Een oppikkertje”?

 

Bij ons noemen we een door ma Brick thuis opgeloste/voorbereide cache en waarvan ze dus denkt de eindcoördinaat te weten een oppikkertje.

Onze kinderen houden hun hart vast en beginnen vaak al te zuchten: “Daar heb je mama weer met haar oppikkertjes”.  :thumbdown:

Het komt dan ook regelmatig voor dat we naar een oppikkertje veel langer zoeken dan naar een gewoon buiten in de vrije natuur opgeloste multi-cache....  :wine:

We vinden ze ook wel eens hoor!  :yes:

 

Oppikkertje toegevoegd. #373. Dank. :thumbup:

 

Als variatie daarop hebben wij de Huiskamermulti. Oftewel een Multi die thuis volledig is te berekene, evt met behulp van Google, danwel door logisch redeneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na alle discussies hier "pleurocaches" cq "betaalcaches" , caches waar je al dan niet gewild voor moet dokken om ze te kunnen loggen.

 

En "Testcaches", caches die als proefballonetje zijn goedgekeurd...

 

Betaalcache toegevoegd. #376. Dank. :D

 

Voor "testcache" zoek ik nog een ander woord. (Proefprocescache?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Misschien dat ik dit woord gemist heb in de lijst.. mijn excuses daarvoor dan.. maar lees net dit op de chat..

 

de Frustiebak.. de bak waarin de papieren gegooid worden van de puzzelcaches die even niet opgelost kunnen worden omdat de cacher het even niet meer ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mapdatum en kaartdatum.... voor nederland geld de volgende ....setting

Om dat als deze fout staat je niets vind.

Irc-cache cache opgezet door een paar cachers op irc

 

Helaas weet ik niet precies wat mapdatum en kaartdatum zijn.

Ik loop altijd gewoon achter mijn pijltje aan...

 

Dus graag van mensen die het WEL weten, een heldere *), korte en kloppende definitie van beide begrippen.

 

*) zodat ik het zelfs snap. :cry:

 

 

 

IRC-cache toegevoegd. #383. Dank. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...