Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

Ik mis bij de vette regio's de link naar het land van Sn@glive. ;) (Sn@g en Twinlife) of hoe je het ook maar noemen wilt....

 

Of word het hoge noorden weer eens vergeten. :(

 

 

Gr Twinlife  :beerchug:

 

Ja, het ligt ook zo ver weg... :lol1:

 

Maar ik heb het nu aangepast.

Zo goed, Thomas? :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 4 weeks later...
Misschien wat voor de begrippenlijst?

 

De van-uitstel-komt-afstel-log.

 

Vaak zie je bij een cache staan: gevonden! log volgt.  Maar het vervolg verschijnt niet.

Daarom schoot ons dit te binnen.

 

Of een vervelende variant hiervan:

 

Als een cache is verdwenen wordt die vaak op disable gezet met een berichtje "deze cache wordt zo snel mogelijk opnieuw geplaatst" o.i.d. en dan is het wachten, en wachten... maandenlang wachten... en dan gebeurt er helemaal niets meer. Dat vind ik nou een echte van-uitstel-komt-afstel-log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of een vervelende variant hiervan:

 

Als een cache is verdwenen wordt die vaak op disable gezet met een berichtje "deze cache wordt zo snel mogelijk opnieuw geplaatst" o.i.d. en dan is het wachten, en wachten... maandenlang wachten... en dan gebeurt er helemaal niets meer. Dat vind ik nou een echte van-uitstel-komt-afstel-log.

 

Een soort van: "Eenmaal weg is nooit meer terug"-cache ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wat voor de begrippenlijst?

 

De van-uitstel-komt-afstel-log.

 

Vaak zie je bij een cache staan: gevonden! log volgt.  Maar het vervolg verschijnt niet.

Daarom schoot ons dit te binnen.

 

Uitstel-log toegevoegd. #361. Dank. :thumbup:

 

Ik heb een iets andere formulering gekozen vanwege de plaats van het begrip in het alfabet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Of een vervelende variant hiervan:

 

Als een cache is verdwenen wordt die vaak op disable gezet met een berichtje "deze cache wordt zo snel mogelijk opnieuw geplaatst" o.i.d. en dan is het wachten, en wachten... maandenlang wachten... en dan gebeurt er helemaal niets meer. Dat vind ik nou een echte van-uitstel-komt-afstel-log.

 

Tijdelijk disabelen toegevoegd. #362. Dank. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Wilxlii voor de lijst.....GEOMEDIA, de aandacht die de media besteed aan geocachen 

Oja, over winden die meewaaien. Je stukje is leuk en gelukkig ging het niet over de geocoins  anders komen er teveel kraaien op af! Laat dat nu maar een exclusieve verslaving blijven voor een paar prettig gestoorde geocachers.

Hé, nog eentje....GEOCOINVERSLAVING, relatief nieuwe ziekte in Nederland mede ontstaan door het uitgeven van de eerste NL geocoin. Hierbij zijn bij een paar prettig gestoorde geocachers de natuurlijke instinkten om te willen verzamelen geactiveerd. Dit alles natuurlijk alleen in relatie tot het geocachen.

Bovenstaande quote is van Professor X in een ander draadje.

 

Naar aanleiding daarvan de begrippen Media-aandacht en Geocoin-verslaving in de lijst opgenomen. #363 en #364. Dank. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Na het doorlezen van de begrippenlijst viel me op dat ik een schitterende term die ik een tijd terug in het op het forum tegenkwam niet kon vinden:

 

"Leenkind"

 

Wanneer je toestemming vraagt bij een landeigenaar een kind van iemand lenen (wanneer je ze zelf niet hebt) om aan de voordeur een onschuldig verhaal op te hangen over een speurtocht met een logboek in een doos.

Door het onschuldige karakter van een 'ouder met kind' zijn landeigenaren soms gemakkelijker met het verlenen van toestemming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...