Spring naar bijdragen

Begrippenlijst


Aanbevolen berichten

Loopt het niet wat uit de hand met die begrippenlijst? :)

 

De oorspronkelijke bedoeling was wellicht : uitdrukkingen aangeven van situaties die een cacher kan tegenkomen bv. een houtstapel of brandstapel.

Dit was bovendien een speelse manier om nieuwe cachers met geocachen te laten kennismaken met de do"s en don'ts

 

Maar wat is het nut van namen van clusters van caches ?  :D

 

Nee hoor, het loopt niet uit de hand. ;)

 

Het benoemen van de regio's vergemakkelijkt de communicatie, lijkt me. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Witte rook uit het Vaticaan. Paus Dominicus II heeft ons -via digitale postduif- de gebezigde begrippen rondom de Orde der Schijnheiligen gestuurd.

 

Tevens moesten de Ereleden van Zijne Heiligheid overbrengen dat hij genoten heeft van de begrippenlijst en dat hij de maker van deze lijst een zeer geschikte kandidaat voor het lidmaatschap van de Orde vond.

 

Namens de Ereleden, Dikke duimen en Zijne Heiligheid.

groet,

Vinnie1

 

Orde der Schijnheiligen: Orde opgericht ter verering van Anton der Schijn, beschermheilige van de Navigatie en onze band met de natuur. Aan het hoofd Paus Dominicus II die zetelt in het Vaticaan.

 

Leden in de Orde der Schijnheiligen: Groep van Geocachers die door het verrichten van een bijzondere daad zich lid mogen noemen van de Orde. Aspirant leden hebben de bedevaartcache (GCQYCY) gelopen. De ereleden zijn verkozen door de Twee Dikke Duimen.

 

Dikke Duimen: Twee dames die onder auspiciën van Dominicus II aspirant leden en Ereleden verkiezen onder de geocaching gemeenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Orde der Schijnheiligen: Orde opgericht ter verering van Anton der Schijn, beschermheilige van de Navigatie en onze band met de natuur. Aan het hoofd Paus Dominicus II die zetelt in het Vaticaan.

 

Leden in de Orde der Schijnheiligen: Groep van Geocachers die door het verrichten van een bijzondere daad zich lid mogen noemen van de Orde. Aspirant leden hebben de bedevaartcache (GCQYCY) gelopen. De ereleden zijn verkozen door de Twee Dikke Duimen.

 

Dikke Duimen: Twee dames die onder auspiciën van Dominicus II aspirant leden en Ereleden verkiezen onder de geocaching gemeenschap.

 

Schijnheiligen toegevoegd. #336. Dank. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van geocaching.nl staat in het verhaal dat onder de link " Geocaching FAQ Veel gestelde vragen." een link naar de begrippenlijst. Deze doet het dus niet meer, ik had hem enkele weken geleden ook al een keer geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van geocaching.nl staat in het verhaal dat onder de link " Geocaching FAQ Veel gestelde vragen." een link naar de begrippenlijst. Deze doet het dus niet meer, ik had hem enkele weken geleden ook al een keer geprobeerd.

 

Klopt helaas...

 

Ik heb Reintje gevraagd er iets aan te doen en hem kennende zal het zeker worden opgelost. Even geduld tot hij zijn mail leest. :)

 

In de tussentijd kun je klikken op de link in mijn handtekening. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van geocaching.nl staat in het verhaal dat onder de link " Geocaching FAQ Veel gestelde vragen." een link naar de begrippenlijst. Deze doet het dus niet meer, ik had hem enkele weken geleden ook al een keer geprobeerd.

 

Klopt helaas...

 

Ik heb Reintje gevraagd er iets aan te doen en hem kennende zal het zeker worden opgelost. Even geduld tot hij zijn mail leest. :)

 

In de tussentijd kun je klikken op de link in mijn handtekening. :crybaby:

 

Of je kijkt hier: DE begrippenlijst :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een voorstel :

 

Verzandingseffect dat ontstaat waneer een ammoboxje zich in een (gegraven) putje bevindt waarvan de wanden na enige bezoeken inzakken zodat de doos als het ware komt bovendrijven.

Een minder prettig gevolg is dat dit (minder ervaren?) cachers ertoe beweegt van houtstapels of brandstapels te gaan oprichten waardoor de cacheplek nog meer opvallend wordt voor niet-geocachers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de tussentijd kun je klikken op de link in mijn handtekening.  :)

 

 

 

Ik weet wel hoe ik er kan komen, maar die gebroken link was er inmiddels al een tijd zodat ik dacht dat dit nog door niemand opgemerkt/doorgegeven was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een voorstel :

 

Verzandingseffect dat ontstaat waneer een ammoboxje zich in een (gegraven) putje bevindt waarvan de wanden na enige bezoeken inzakken zodat de doos als het ware komt bovendrijven.

Een minder prettig gevolg is dat dit (minder ervaren?) cachers ertoe beweegt van houtstapels of brandstapels te gaan oprichten waardoor de cacheplek nog meer opvallend wordt voor niet-geocachers.

 

Verzandingseffect toegevoegd. #339. dank. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...