Spring naar bijdragen

HULP GEVRAAGD !


IJskimo

Aanbevolen berichten

02 December '04 - 16:39

GEVONDEN !!!!!!!!!!!

 

De lijst van KPN komt binnen. We gaan de nummers die ze het laatst heeft gebeld een voor een bellen. We komen uit bij een N uit Voorburg. N zegt tegen Marielle dat hij Tamara niet kent en wil er niets mee te maken hebben. Hij hangt op. Niets mee te maken hebben ? Tamara heeft hem als een van de laatsten gebeld.

 

Ik bel hem terug en vertel hem dat hij kan kiezen of delen: meewerken en vertellen wat hij weet of de gegevens die we hebben gaan rechtstraaks naar de Politie in Den Haag. Hij vraagt of ik over een paar minuten terug wil bellen.

 

Ik bel terug en krijg Tamara aan de lijn !!!

 

We gaan nu naar Den Haag. De rest volgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De webpagina http://www.macon.nl/tamaravermist is aangevuld met nieuwe informatie

 

Mijn eerste gedachte was, gut, ze gooien echt alles online. Mijn 2e gedachte was, gut, wat goed. Zo voorkom je wel alle vreemde speculaties op diverse fora, irc enz.

Als je op de hoogte wilt zijn van het hoe en het waarom, en vooral, hoever is het nu. Lees de weblog.

 

Mariëlle en Joseph, petje af. Het lijkt me de enige en juiste manier. Als ik het laatste bericht van jullie lees, hoop ik dat we over een paar uur een ander bericht lezen. Succes en sterkte

 

Kruimel en Fee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He he wat een opluchting!

Ik probeer me voor te stellen hoe het voor ons zou zijn als onze 15-jarige dochter dit soort dingen zou doen ......

 

Gefeliciteerd! en dat het nu maar een echt goede afloop mag krijgen.

Ik heb dezelfde gedachten. Maar vooral ook, hoe zou ik me houden als ze me weer onder ogen komt?! Boos?! Blij?! Moeilijk hoor!

 

Nu nog veel praten en een oplossing zoeken. Het gevolg lijkt opgelost. Nu de aanleiding nog.

Joseph en Marielle, heel veel sterkte en wijsheid.

(en nu maar hopen dat mijn dochter niet wegloopt naar haar MSN-vriendje, want die woont 10000km verderop...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He he wat een opluchting!

Ik probeer me voor te stellen hoe het voor ons zou zijn als onze 15-jarige dochter dit soort dingen zou doen ......

 

Gefeliciteerd! en dat het nu maar een echt goede afloop mag krijgen.

Ik heb dezelfde gedachten. Maar vooral ook, hoe zou ik me houden als ze me weer onder ogen komt?! Boos?! Blij?! Moeilijk hoor!

 

Boos is het laatste wat je moet zijn!! Het is nou eenmaal gebeurd maar ik hoop wel dat deze familie er nu juist sterker uitkomt!

 

Veel geluk wensen wij jullie en we hopen dat jullie een geweldig Sinterklaas feest mogen vieren samen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tranen komen in m’n ogen. Een brok in m;n keel. Terwijl ik de weblogs lees voel ik dezelfde paniek. Een hel gelijk. Gelukkig, jullie weten in ieder geval waar ze is en hopelijk gaat ze ook met jullie mee terug.

 

Waarom zien die pubers (ze willen zo wel niet genoemd worden) hun ouders toch vaak als “vijanden” ipv mensen die ze in nood ook in vertrouwen kunnen nemen. Kan me voorstellen dat ze niet op ouderlijke preken zitten te wachten op die leeftijd. Maar niemand tenslotte die zo vergevensgezind is tov zijn kinderen als de ouders toch?

 

Hopelijk voor Marieëlle en Joseph dat ze dat ook aan Tamara duidelijk kunnen maken. Wat er zich ook afgespeeld heeft, het ouderlijke nest is altijd nog de veiligste plek. Met ouders, die zeuren, preken, je op je donder geven maar ook onvoorwaardelijk voor je door het vuur gaan, valt tenslotte best te leven tot je echt op eigen benen kunt staan..

 

 

Spirit

 

Binnen ons gezin heeft dit ook weer de nodige gespreksstof opgeleverd en hebben we dit, sorry, aangegrepen om nog weer eens duidelijk te maken dat no-matter-what…. Afijn. Hopelijk begrijpt Tamara dat ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen ons gezin heeft dit ook weer de nodige gespreksstof opgeleverd en hebben we dit, sorry, aangegrepen om nog weer eens duidelijk te maken dat no-matter-what…. Afijn. Hopelijk begrijpt Tamara dat ook.

hier herkennen wij ons in.

Geweldig dat Tamara terecht is. Sterkte voor de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF Update: Tamara zit op dit moment in Den Haag bij vrienden van Joseph en Mariëlle in huis met de katten daar te spelen.

Joseph, Marielle, Joshua en / (Slash) en de Bezembus zijn waarschijnlijk op dit moment daar aangekomen of komen zo aan. Ze hebben onderweg naar Den Haag een tijd in de file op de A12 gestaan.

 

Het lijkt erop dat SinterKlaas vroeg is dit jaar.....

 

GRTZ

 

Kruimel

 

MoM_dance_05.gif

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...