Spring naar bijdragen

HULP GEVRAAGD !


IJskimo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo lieve familie ,

Gelukkig is alles toch nog goed afgelopen .

En wat vele al schreven het leven gaat idd niet altijd over rozen ,maar probeer te praten en al kan je het niet met je ouders dan met een vriendin en desnoods met hulp

Wij hebben zelf een dochter van 14 en die kon dat ook nooit ,nu heeft ze haar mondje wel bij zich hoor ,sinds de hulp die ze gehad heeft.

Ja en wij als ouders kunnen ook niet altijd weten wat er in hun hoofd omgaat toch?

dus pa en ma van Tamara jullie zijn kanjers :D

En van deze kant prettige feestdagen ;)

 

groetjes inkesa

bewerkt door inkesa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks het feit dat ook ik de familie niet persoonlijk ken heb ik mijn hart vastgehouden. Als (ex) leiding van een groep kinderen van die leeftijd bij scouting weet ik hoe het ook af kan lopen. Blijven praten!

 

Ik ben in ieder geval blij dat ze weer terug is.

 

Heel veel sterkte met elkaar!

 

Chantal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een voorstel...

 

Is het geen leuk idee om de familie een kleinigheid te geven om van de schrik te bekomen en een riem onder het hart te steken?

 

Een mooie plant of bos bloemen of iets anders. Iets welgemeends.

 

Zo maar een idee van me.

Laat even weten wat jullie ideeën zijn.

 

Gerard.

Ja leuk, bos bloemen ofzo

Ik doe mee

bewerkt door SunOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een voorstel...

 

Is het geen leuk idee om de familie een kleinigheid te geven om van de schrik te bekomen en een riem onder het hart te steken?

 

Een mooie plant of bos bloemen of iets anders. Iets welgemeends.

 

Zo maar een idee van me.

Laat even weten wat jullie ideeën zijn.

 

Gerard.

Ja leuk, bos bloemen ofzo

Ik doe mee

 

Ha, eindelijk iemand die mij hoort/leest.

 

Wie heeft er nog meer zin om mee te doen? :beerchug::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, eindelijk iemand die mij hoort/leest.

 

Wie heeft er nog meer zin om mee te doen?  :beerchug:  :thumbup:

Dat gaat zo natuurlijk wel erg lang duren, ik zou zeggen laat die flinke bos bloemen morgen bezorgen, en post hier even wat de kosten zijn. Als we 2 of 3 euro de man op jouw rekening storten ben je zo weer glad.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ik ken Megaheks en Joseph ook niet zo verschrikkelijk goed hoor, maar ze zegt altijd dat ze helemaal niet van bloemen en planten houdt. Tenminste, dat staat in mijn geheugen voor nutteloze informatie. Misschien iets anders?

Gewoon allemaal een leuke kerstkaart sturen of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Megaheks en Joseph ook niet zo verschrikkelijk goed hoor, maar ze zegt altijd dat ze helemaal niet van bloemen en planten houdt. Tenminste, dat staat in mijn geheugen voor nutteloze informatie. Misschien iets anders?

Gewoon allemaal een leuke kerstkaart sturen of zo?

Dit vind ik een erg leuk idee. Heeft iemand een adres? Zo ja, wil die dan de PM's ontvangen waar een ieder dat adres opvraagt? Of is het adres elders op te duikelen.

Het is geen goed idee om het adres hier publiek te vermelden ivm forumregels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Och, na alle openheid die er hier al is geweest, weten we allemaal al lang het adres. De achternaam is hetzelfde als die van Tamara uiteraard en het adres van het bedrijf is het adres waar ze ook wonen. Te vinden op de site waar ze een oproep hebben gedaan om hulp: www.macon.nl Ik hou er absoluut niet van om iemands privé gegevens op het web te gooien, maar ben blij dat ze het zelf in die hele toestand wel hebben gedaan.

Ik ben zelf moeder van een viertal, de twee meiden zijn 16 en 14 en ik wil er niet over nadenken hoe ik zelf zou zijn geweest als dit ons was overkomen. Meisjes van die leeftijd zijn zo onzeker over zichzelf en de wereld en tegelijkertijd zo kwetsbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, na alle openheid die er hier al is geweest, weten we allemaal al lang het adres. De achternaam is hetzelfde als die van Tamara uiteraard en het adres van het bedrijf is het adres waar ze ook wonen. Te vinden op de site waar ze een oproep hebben gedaan om hulp: www.macon.nl

Niet iedereen weet dat. Maar nu dus wel :)

Voldoende informatie voor iedereen om te doen wat hij/zij zelf wil.

Bedankt Yvonne. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...