Spring naar bijdragen

HULP GEVRAAGD !


IJskimo

Aanbevolen berichten

Megaheks, Joseph.. Ben ook flink geschrokken zeg :lol:

 

Ik zal een uitdraai maken en op mijn werk ophangen.

Ook zal ik aan mijn oom vragen of hij een kopie wilt

rond laten gaan bij zijn collega's van de RET.

 

Of in de kantine wilt ophangen. Jammer dat ik het nu

pas lees. Anders was dat al in gang gezet B)

 

Heb je ook nog een ding dat alleen Tamara weet?

Bedoel je zal maar als vreemde op een meisje

afstappen, in een voor haar waarschijnlijk rot tijd.

 

Dan vertrouw je iemand niet echt, lijkt me. Sorry

als dit erg bot overkomt. Maar zo voorkom je dat

wanneer je haar zou zien dat ze waarschijnlijk nog

angstiger wordt dan ze al is.

 

Bijv. als je denkt haar te zien, iets roept als

He! Tamara hoe gaat het met joep (bijv. haar

hond). Iets waarbij ze denkt joh hoe weet hij dat.

 

Nogmaals VEEEEEEL!!! Sterkte!

 

Groeten, Sigurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens de laatste berichten gaat het om een wegloop-actie. Er is nu bekend dat ze dinsdagmorgen vroeg, alleen en vrijwillig, het huis heeft verlaten. Er lijkt dus gelukkig geen sprake te zijn van een misdrijf. Ook is onderzoek gedaan naar aanleiding van een telefoontje dat ze heeft gepleegt na haar verdwijning. De persoon die ze heeft gebeld is inmiddels gehoord en legde een verklaring af die in de richting van den Haag wijst.

 

Misschien is het een idee om in deze stad het publieke leven (in elk geval het openbaar vervoer en dergelijke) te vragen de ogen goed open te houden.

 

We houden jullie op de hoogte.

bewerkt door IJskimo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de laatste berichten gaat het om een wegloop-actie. Er is nu bekend dat ze dinsdagmorgen vroeg, alleen en vrijwillig, het huis heeft verlaten. Er lijkt dus gelukkig geen sprake te zijn van een misdrijf.

 

Een goed bericht bij een slecht bericht, aan de andere mogenlijkheden wilde natuurlijk niemand denken.

 

Laten we maar hopen dat het weer op zijn pootje terecht komt.

 

Succes chief en mega, Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nu bekend dat ze dinsdagmorgen vroeg, alleen en vrijwillig, het huis heeft verlaten. Er lijkt dus gelukkig geen sprake te zijn van een misdrijf.

 

Gelukkig geen misdrijf, maar 13 jaar en alleen en vrijwillig door de grote steden zwerven?

Is er misschien een vriendje op de achtergrond die haar hier toe heeft aangezet, vanuit minder nobele motieven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nu bekend dat ze dinsdagmorgen vroeg, alleen en vrijwillig, het huis heeft verlaten. Er lijkt dus gelukkig geen sprake te zijn van een misdrijf.

 

Gelukkig geen misdrijf, maar 13 jaar en alleen en vrijwillig door de grote steden zwerven?

Is er misschien een vriendje op de achtergrond die haar hier toe heeft aangezet, vanuit minder nobele motieven?

Laten we maar niet openlijk gaan speculeren over redenen; slechts weinigen kennen de thuissituatie goed genoeg om te kunnen oordelen. Net als iedereen heb ik ook zo mijn gedachten, mede omdat ook ik een zoon van 13 en een dochter van net 15 heb. De rillingen lopen me zo af en toe nog steeds over de rug. Als het weglopen is van huis, dan zal het wel weer goed komen. Maar de ongerustheid zal er niet minder om zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IJskimo Geplaatst op Vandaag, 14:29

  De webpagina http://www.macon.nl/tamaravermist is aangevuld met nieuwe informatie

 

Hiermee zijn gelukkig een aantal ergere opties weg genomen.

 

Sluiten we ons verder aan bij:

camelion Geplaatst op Vandaag, 12:57 Als het weglopen is van huis, dan zal het wel weer goed komen. Maar de ongerustheid zal er niet minder om zijn.

 

Veel sterkte....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...