Spring naar bijdragen

HULP GEVRAAGD !


IJskimo

Aanbevolen berichten

;)

 

Zojuist hoor ik tot mijn grote schrik dat Tamara Raaijmakers (13), de dochter van Megaheks sinds gisteren word vermist. Ze zou voor het laatst gezien zijn op het centraalstation van Rotterdam.

 

ALLE informatie over haar actuele toestand en verblijfplaats word zeer op prijs gesteld, ook al lijkt het klein of irrelevant.

 

Kijk voor meer informatie op http://www.macon.nl/tamaravermist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Schokkend!

 

Kan iemand noteren/achterhalen wat ze die dag aanhad, lengte etc? De oranje jas van de foto valt uiteraard erg op; droeg ze die? Haardracht? Bril? Was ze alleen? Tas bij? Reisdoel?

Had Tamara geen GSM? Daarmee kun je ook nog wel wat van een lokatie achterhalen. Nou ja, zullen jullie ook al wel aan gedacht hebben.

Ik stel veel vragen. Ik ga er vanuit dat de politie ook al gewaarschuwd is. Als er vragen zijn die niet openbaar beantwoord mogen worden, dan mijn excuus.

 

Megaheks en familie, veel sterkte en wijsheid toegewenst!

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het allereerste wat ik deed was een grote vloek uitbrengen. Tjee, wat verschrikkelijk.

 

Marriëlle en Joseph, we wensen voor jullie dat je haar snel en gezond terug zult vinden.

Als we jullie ook maar ergens mee kunnen helpen, we staan klaar, dag en nacht.

 

hartelijke groet,

 

Kruimel en Fee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel veel vragen. Ik ga er vanuit dat de politie ook al gewaarschuwd is. Als er vragen zijn die niet openbaar beantwoord mogen worden, dan mijn excuus.

 

Teveel vragen stellen kan in dit geval niet. Elke vraag is een goede! Helaas weet ik op het moment net zo weing als jullie. Natuurlijk ga ik er vanuit dat alle gangbare aanwijzingen geprobeerd worden (chatlogs, gsm, pinpasgebruik, etc). Verder lees je het hier als er meer gemeld kan worden of natuurlijk wanneer ze weer is gevonden.

 

Voorlopig is het beste dat iedereen kan doen de ogen goed openhouden op openbare plaatsen zoals stations e.d. en de oproep verder verspreiden.

Alvast hartelijk dank hiervoor.

bewerkt door IJskimo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit, het is bijna niet voor te stellen wat jullie nu weer meemaken

 

Marriëlle en Joseph heel veel sterkte en wijsheid toegewenst ik weet zeker dat iedereen klaar voor jullie staan .

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woorden schieten tekort, onvoorstelbaar.... Marielle en Joseph heel veel sterkte en hopelijk vinden jullie Tamara snel terug.

 

En eigenlijk is het overbodig.... maar als er hulp nodig is dan horen we dat graag.

Vanuit Amsterdam Ruud en Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg schrikken zoiets, sterkte Mega & Chief.

 

Ik heb de link doorgestuurd naar een kennis die in Rotterdam woont, met het verzoek dit aan zoveel mogenlijk kennissen uit rotterdam door te sturen.

Dat is de enige zinnige bijdrage die ik kan leveren.

 

Locutus

 

### In overleg met Locutus, van 2 berichten 1 gemaakt. GRTZ Kruimel ###

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...