Twumi Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat een vreselijk nieuws. Hopelijk wordt ze snel gevonden!! Op de site van Tros Vermist zijn wat meer details te vinden.
Skries Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat een vreselijk bericht. Hopelijk komt alles goed en wordt Tamara snel gevonden. Marriëlle en Joseph veel sterkte toegewenst
Peetee Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat een naar bericht! Mariëlle/Joseph, heel veel sterkte toegewenst!
Pentagram Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Ik zit met stomheid geslagen dit bericht te lezen. Mariëlle en Joseph, heel veel sterkte. Onze oudste dochter is van dezelfde leeftijd. Mijn adem stokt gewoon. Vreselijk. Ik hoop dat ze snel weer thuis en in goede gezondheid zal zijn.
Wij Drie Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Alweer geschokken. Marriëlle, Joseph en familie sterkte en we houden de Betuwe in de gaten. tot cache, team Wij Drie
Geopatra Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Marielle en Joseph: ondanks alles wat er tussen ons gebeurd is, wens ik jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Groet, Geopatra.
Twinlife Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 (bewerkt) Na ja dit is weer een schrik, eerst williii en nu dit nog. Marielle en Joseph en familie veel sterkte, heb een uitdraai vanaf nu bij mij om de stad Groningen eo in de gaten te houden. Gr Twinlife 1 december 2004 bewerkt door twinlife
elsinga Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 (bewerkt) D@mn! Als mede-ouder hoop ik dat alles goed afloopt... De kans dat ze hier in het noorden opduikt lijkt me klein, maar ik hou de ogen open... En ik heb dit bericht even doorgestuurd naar vrienden van me die in Zoetermeer en Den haag wonen... je weet maar nooit! 1 december 2004 bewerkt door elsinga
Pa en Ma Beer Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Dit is wel heel erg schrikken. Hopenlijk horen jullie zo snel mogenlijk wat. hier zijn geen woorden voor. wat kunnen we tegen jullie zeggen. Heel veel sterkte. wij denken en leven met jullie mee. ik heb de fotos uitgeprint en zal ze op mijn werk ophangen. in Schiedam Pa en Ma Beer.
Lady Cachetta Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat een nachtmerrie moet dat zijn voor Marielle en Joseph. Delft is niet zo ver van Rotterdam. Ik heb de foto in mijn geheugen geprent en zal goed opletten.
Nightfire Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Dit was echt even schrikken, Tamara opeens verdwenen... Mariëlle/Joseph heel veel sterkte! Mike
Team Diesel Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wij leven met Megaheks en familie mee. Vreselijk als je dit moet meemaken.... Wij hopen dat alles goed afloopt.
elsinga Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Wat Grote Smurf zich af vraagt: is Tamara vrijwillig verdwenen (en wil ze kennlijk niet gevonden worden) of is daar geen sprake van (en willen we aan de afloop liever niet denken..)? In het eerste geval hoop ik dat Tamara zich bij iemand meldt (mocht ze dit lezen: de GSMurf van mij is beschikbaar 06-50 688 488), die dan voor opvang zorgt...
Bytheway Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Marielle en Joseph, heel veel sterkte. Ik ben stil, met stomheid geslagen, weet echt niet wat ik moet zeggen Alleen maar heel veel sterkte. Bytheway
druiventuin Geplaatst 1 december 2004 Geplaatst 1 december 2004 Vreselijk om dit te lezen. Hier in het Rijnmond gebied wordt vanaf nu extra goed opgelet. Morgen wordt er een uitdraai op m'n werk in Vlaardingen opgehangen. Heel veel sterkte voor Mariëlle en Joseph.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden