Spring naar bijdragen

Cache eigenschappen


Aanbevolen berichten

Okeee... Leuk... een kerstkadootje !!

Ik ben vandaag al een beetje in kerststemming gekomen.... :rolleyes:

Dat mag natuurlijk niet: Eerst sinterklaas en dan mijn verjaardag en dan pas kerst.

Maar toch...

 

Ik ga geen previews weggeven, maar een van mijn eerste testen had een opmerkelijk resultaat. :w00t2: (En dan bedoel ik niet dat het werkte.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als nu ook nog iedereen even de eigenschappen van zhaar cache invult, dan is het helemaal af..  :beerchug:

 

Precies :thumbup: Als ik namelijk mijn voorkeur voor een cache invoer, kom ik maar op ongeveer 20 caches in het midden van het land.......

 

En zo extreem zijn mijn voorkeuren niet. Enoge reden kan zijn dat er nog niet veel cache-eigenaren zich van de functies hebben bediend. Trouwens, niet iedere cache kun je precies omschrijven wat de specs zijn.

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief laughter_3_tr.gifTime is the school in which we learn; time is the hell in which we burn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch, Reintje. Hier kijk ik al bijna een jaar naar uit. Deze selectiefunctie verdient een prominente plaats in de structuur van de site. Stop 'm niet onder het knopje 'Extra', maar presenteer al dat moois op het eerste scherm 'Specificeer kaart'. De kaart, samengesteld op grond van mijn persoonlijke voorkeuren, staat inmiddels in de browser onder 'Favorieten' en is op deze manier direct toegankelijk.

 

Ik ben hier erg blij mee, vooral omdat ik, naast het zoeken van caches, veel plezier ontleen aan het lezen van logjes van mede-cachers. Helaas ligt de tijd dat elk bolletje op de kaart stond voor een echte cache met echte logjes ver achter ons. Tegenwoordig is de standaard-kaart dichtgeslibd met clusters van 'caches' die niets toevoegen dan een puntje aan je score. Caches die naar mijn mening nooit door de keuring hadden mogen komen en die zich kenmerken door even summiere als fantasieloze beschrijvingen en dito logjes.

 

In het voorjaar gaf slechts een handvol plaatsers van H&R-doosjes gevolg aan mijn oproep op het forum om de aanduiding 'H&R' op te nemen in de titel van hun producties. Een simpele maatregel, die deze categorie 'caches' op de kaart direct herkenbaar zou maken voor zowel liefhebbers als tegenstanders. Hoe primitief is deze maatregel vergeleken met het filter dat nu beschikbaar is. Eindelijk een effectieve zeef om het kaf van het koren te scheiden en een kaart samen te stellen zonder drive-in hit & run stop & go kokertjes. Een kaart waarop je, als vanouds, achteloos elk bolletje kunt aanklikken voor een kwaliteitscache met logjes die het lezen waard zijn.

 

Op deze kaart ontbreken vooralsnog veel uitstekende caches omdat de eigenaren nog geen cache-eigenschappen hebben aangegeven. En, beste Belgische forumleden, achten jullie het zinvol om ook op het Vlaamse forum ruchtbaarheid te geven aan de nieuwe selectiemogelijkheden? Ik weet dat veel zuiderburen gebruik maken van de kaarten op de Nederlandse site, maar na filtering wordt op de kaarten van België en Luxemburg nu nog uitsluitend mijn eigen cache GeoWolf 8 afgebeeld.

 

Complimenten, Reintje, en hartelijk dank voor deze prachtige voorziening die geocaching voor mij weer een stuk leuker maakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...