Spring naar bijdragen

Cache eigenschappen


Aanbevolen berichten

Prachtig! Maar ... hoe kom ik op de zoek-pagina (anders dan het aanklikken van de link in dit topic) ?

 

 

edit: ah! Volgens mij via de "do-it-yourself" pagina. Maar hoe kom ik daar? De link "Mijn cache page" op de homepage wijst naar de .com site.

bewerkt door BigFurryMonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Prachtig! Maar ... hoe kom ik op de zoek-pagina (anders dan het aanklikken van de link in dit topic) ?

Als je op http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCachemaps.php onder aan de kaart kijkt, dan zie je een pop-up menutje.

Naar beneden zijn dat een aantal standaard kaarten. Naar boven je eigen kaarten.

Onder "Specificeer" kun je de zaak naar hartenlust instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op  http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCachemaps.php onder aan de kaart kijkt, dan zie je een pop-up menutje.

Naar beneden zijn dat een aantal standaard kaarten. Naar boven je eigen kaarten.

Onder "Specificeer" kun je de zaak naar hartenlust instellen.

 

Yes! OK -- dus wel een handige (korte) manier om er te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje

 

Perfect gemaakt die site onder het knopje EXTRA

 

Maar bij mij lukt er iets niet of ik doe het gewoon verkeerd.

Als ik bij cache-types slechts 1 optie kies bv traditionals en de rest van de opties als afstand enz. de default instelling gebruik en dan kies voor caches niet gevonden door schatzoeker dan krijg ik een kaart van nederland zonder ook maar één bolletje.

Ook als ik een andere cache-type neem bv multi of wat dan ook.

 

En ook als ik een andere optie erbij aanvinkt krijg ik een blanco kaart.

 

Wat doe ik fout? :beerchug:

bewerkt door schatzoeker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doe ik fout? B)

Ik denk niets! :no:

 

Er zit een zwaktebod in de userinterface. Die heb ik gedaan om wille van de omvang van de pagina. Het veld "Cache types" bevat 2 soorten instellingen. De linker kolom het cache type en de rechter de omvang van de cache. In iedere kolom moet je minimaal een vink zetten.

 

Ik moet nog eens puzzelen om dat mooier te representeren, maar ik zie aan de logs van de site dat er ondertussen flink gebruik wordt gemaakt van de kaarten. Dus dit schoonheidsfoutje accepteer ik voorlopig even als "known bug".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Reintje,

 

Vraagje... Is het mogelijk (of bestaat dat reeds, maar zie ik het niet) om bij een cache op de zoek pagina te selecteren of het een rondgang is of naar een ander punt ?

Het verschil dus tussen een die weer bij het begin punt aankomt, of een die in een ander dorp (of zo) eidigd (of 'geeft niet' voor de mensen die dit niet belanrijk vinden. )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje,

 

Vraagje... Is het mogelijk (of bestaat dat reeds, maar zie ik het niet) om bij een cache op de zoek pagina te selecteren of het een rondgang is of naar een ander punt ?

Het verschil dus tussen een die weer bij het begin punt aankomt, of een die in een ander dorp (of zo) eidigd (of 'geeft niet' voor de mensen die dit niet belanrijk vinden. )

Nee, dat is niet mogelijk.

De afstand is altijd van-tot de meest voor de hand liggende parkeerplaats. Bijna altijd eindig je waar je gestart ben. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...