Spring naar bijdragen

Cache eigenschappen


Aanbevolen berichten

klopt het dat de oude caches niet instelbaar zijn, van de 7 caches kan ik er maar van 4 de eigenschappen instellen.

Dat komt omdat je 3 caches op naam van "mark diamant" hebt staan. Op dit moment is de naam nog discriminerend. Ik ben bezig om het te koppelen aan je account bij gc.com.

 

Verder heb ik ook wat moeite met de ikonen, fiets, hond en rolstoel. Vaak mag je met de fiets wel het bos in, maar het laatste stukje is soms bij mij echt niet te doen met de fiets. Een hond die je aangelijnd moet houden tijdens het zoeken lijkt me ook niet aan te raden. Soms denk ik dat je ergens wel met een rolstoel kan komen, op voorwaarde dat ie is uitgerust met rupsbanden.

Het devies is hier "Logisch nadenken". Wat zou je zelf denken. 50 meter lopen zonder fiets na een tocht van 3 Km door het bos is dus wel op de fiets denk ik. Rolstoel met rupsbanden is niet rolstoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb deze boom nu doorgelezen, maar kan nog nergens vinden hoe ik kan zoeken op caches die te wandelen zijn en tot max 8 km gaan.. Zou iemand me uit de droom kunnen helpen om dit voor elkaar te krijgen ?

Rustig afwachten. :D

Ik heb dat nog niet gemaakt. :blush: Ik ben er wel mee bezig. ;)

Ok.. Ik wacht rustig af :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gho Rein, ga je nog trammelant maken ???  :D

Ik ben eerst even op vakantie geweest.

Nu ben ik bezig met de travelbug race 2004. Die begint op 1 november.

Daarna moet ik een ieder verder aansporen om zijn eigenschappen in te vullen en dan...

 

En dan ga ik werken aan de nieuwe functionaliteit. Ik verwacht dat die voor de kerst beschikbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Bedankt. Mijn cache "Zandenbos" aangepast dus nu ook met symbooltjes.

Op dit moment is ongeveer een derde van de Nederlandse caches voorzien van de eigenschappen.

Dus: Als je eigenaar bent van een cache en je hebt de eigenschappen nog niet ingevuld, doe dat dan snel op deze pagina. Het is per cache maar een paar tellen werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn kalender ben ik de dagen tot aan Kerst al aan het afstrepen. Wel zijn die 33% teleurstellend. Geef het plaatsen van de pictogrammen wat meer aandacht op de homepage, bijvoorbeeld met een teller zoals:

 

REMINDER.GIF

 

Maar ook dan blijft er een categorie van plaatsers die het te veel moeite vinden om hun caches te markeren. Hen kun je vast over de streep trekken door een (tijdelijke?) virtuele cache te maken: 'Reintjes Pictogrammen Cache', die uitsluitend kan worden gelogd door plaatsers die hun cachepagina's hebben voorzien van iconen. In de logjes mogen zij hun caches dan ook met een link promoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn kalender ben ik de dagen tot aan Kerst al aan het afstrepen. Wel zijn die 33% teleurstellend.

De 33% is inderdaad niet zo veel als je weet hoe simpel het is om de eigenschappen toe te voegen. Hoewel Geopatra een mega aantal caches, heeft wist die al eens te melden dat het invullen een fluitje van een cent was. Uit onderzoek blijkt dat het aantal nieuwe caches dat van de eigenschappen wordt voorzien ook ongeveer 33% is. :no:

 

Aan de andere kant is het wel zo dat je er op dit moment niets aan hebt, als je ze niet op je cache pagina wilt plaatsen. Ik heb inmiddels een stimuleringsfunctie gemaakt voor gebruikers van de persoonlijke kaarten. Een cache eigenaar wordt bij gebruik van de persoonlijke kaarten automatisch naar de eigenschappen pagina gestuurd, als niet al zijn caches van eigenschappen heeft voorzien. Maar dat is dan alleen voor de gebruikers van de persoonlijke kaarten.

 

De eigenschappen worden pas echt leuk als je ook op de eigenschappen kunt selecteren. Dus pas op dat moment ga ik de cache eigenaren die nu geen gebruik maken van de persoonlijke kaarten actief benaderen. Overigens zit ik ook te denken aan een hele mooie functie, die echter alleen beschikbaar is voor caches met ingevulde eigenschappen. :rolleyes:

 

Uiteraard is het een ieder vrij om de eigenaar van een cache aan te sporen tot het invullen van de eigenschappen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
De eigenschappen worden pas echt leuk als je ook op de eigenschappen kunt selecteren. Dus pas op dat moment ga ik de cache eigenaren die nu geen gebruik maken van de persoonlijke kaarten actief benaderen. Overigens zit ik ook te denken aan een hele mooie functie, die echter alleen beschikbaar is voor caches met ingevulde eigenschappen.  ;)

 

Uiteraard is het een ieder vrij om de eigenaar van een cache aan te sporen tot het invullen van de eigenschappen....

Op dit moment zijn zo'n 37% van de caches in Nederland voorzien van eigenschappen.

Ik ben nu begonnen met het maken van een selectie op eigenschappen voor het maken van de kaarten. Daarom ben ik ook begonnen met het benaderen van de cache eigenaren uit de top10 met caches zonder eigenschappen.

 

Met een beetje medewerking van hen zitten we zo op de 50%. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eigenschappen worden pas echt leuk als je ook op de eigenschappen kunt selecteren. Dus pas op dat moment ga ik de cache eigenaren die nu geen gebruik maken van de persoonlijke kaarten actief benaderen. Overigens zit ik ook te denken aan een hele mooie functie, die echter alleen beschikbaar is voor caches met ingevulde eigenschappen.  ;)

 

Uiteraard is het een ieder vrij om de eigenaar van een cache aan te sporen tot het invullen van de eigenschappen....

Op dit moment zijn zo'n 37% van de caches in Nederland voorzien van eigenschappen.

Ik ben nu begonnen met het maken van een selectie op eigenschappen voor het maken van de kaarten. Daarom ben ik ook begonnen met het benaderen van de cache eigenaren uit de top10 met caches zonder eigenschappen.

 

Met een beetje medewerking van hen zitten we zo op de 50%. :D

Ik wil best de eigenschappen bij mijn caches zetten maar heb geen idee hoe dat werkt of beter gezegd waar ik de HTML code kwijt moet in de standaard page van .com.

 

Hoe werkt dat enzo????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe werkt dat enzo????

Mijn probleem is dat ik altijd vanalles verzin met een plaatsernick. Ik moet dus veel ww aanvragen of alle caches aanpassen. En dat zie ik niet zo zitten.

Daarbij leest maar een paar % langdurig dit forum. Zie het aantal afvallers uit de top 10 plaatsers.

 

Hoe het werkt wijst zich zelf als je een ww aanvraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...