Spring naar bijdragen

Mailen Van Cache Eigenaren.


Romano1992

Aanbevolen berichten

Er zal vast wel een kopje hier over gaan.

Regelmatig met sommige caches (veel mysterie) loop ik vast en mail ik de cache eigenaar.

Alleen na soms meer dan een maand wachten heb ik nog geen reactie op mijn vraag of vragen. Moet je dit melden of wat kan je hier aan doen want zo kan ik deze cache niet doen of volledig volbrengen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, altijd vervelend als mensen niet reageren op je mail. Ook al weet je nooit precies waarom dat is. Maar je kunt natuurlijk ook andere cachers die het wel gelukt is om de cache te volbrengen, eens een mailtje sturen.

 

Ik heb trouwens ook regelmatig dat ik geen idee heb hoe een mystery op te lossen. Ik laat hem dan gewoon een tijdje liggen, om er later nog eens naar te kijken. Mogelijk valt dan het kwartje dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

buiten het geval dat de meeste pusselmakers geen enkel idee hebben wat geocachen eigenlijk is, geen flauw benul hebben dat een cache hebben ook een cache onderhouden hoort, geen flauw benul hebben wat comminiceren is, geen flauw benul hebben dat ze hun zooi moeten opruimen als ze geen interesse meer hebben in het hier voorgaande moet ik zeggen dat ik ook wel eens geen antwoord stuur, dat komt omdat de vraag die gesteld word mij gewoon niet aanstaat,

laatst kreeg ik een mail met alleen

"Regarding GCNEJ7: Mille
N052 19.049
E005 33.045"

 

daar ga ik niet op antwoorden natuurlijk, buiten dat hij zelf maar moet gaan kijken of de cache daar ligt heb ik met opzet geen tjekker op de pagina

tjekkers zijn namelijk voor prutsers die achter de computer het YESS gevoel willen krijgen en niet pas bij de cache

als je tjekkers voor de oplossing plaatst dan kan je net zo goed een tradiecache plaatsen

elke andere vraag die beter is onderbouwt krijgt van mij antwoord terug, meestal niet het antwoord wat ze willen horen maar meer in de trant dat hij zelf maar moet gaan kijken, en ligt de cache daar niet dan is de vraagsteller niet slim genoeg om de puzzel op te lossen en kan zich beter bezighouden met een cache die wel bij zijn verstandelijke vermogens past

 

het laatste zou ik dus ook de topickstarter aanraden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat ze je niet hoeven te helpen met het oplossen van een mysterie maar soms staat er niet eens bij wat ik moet doen. Waar moet ik dan beginnen en wat is de bedoeling van de mysterie. Letterlijk een mysterie dus hahahaha. Maar een reactie terug als is het van ik wil hier geen hints over geven zou wel netjes zijn en een kleine moeite. Ik los de puzzel liever ook zelf op want het geeft je toch wel een goed gevoel. Ik had ook een puzzel opgelost naar mijn mening alleen ligt meer dan een uur van de fictieve plaats af. Dus dan stuur ik een mailtje of het antwoord klopt omdat het niet echt om de hoek ligt maar dan krijg je niks terug. Een simpele ja of nee zou meer dan genoeg zijn. Maar zoals ik lees kan je hier dus niks aan doen. Maar zo te merken lopen heel veel meer mensen hier tegen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de oplossing een uur van de paginacoordinaten ligt is hij zeer waarschijnlijk niet juist. Als de eigenaar niet reageert, probeer dan contact te maken met andere cachers die de cache gevonden hebben. Er zitten er altijd wel een paar tussen die wel graag helpen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoopy dat klopt ook wel weer.

Sinds wanneer is die regel in gegaan dan kan ik daar rekening mee houden en dan ga ik er gewoon langs.

Andere mensen die het hebben opgelost vragen of ik goed zit is ook wel een idee bedankt. :thumbup:


Even een helle andere vraag.

Ik wou het balkje bij mijn handtekening van hoeveel caches ik heb gevonden en geplaatst alleen ik zie alleen de code kan iemand zo zien waar ik de fout maak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, het is een richtlijn die ingevoerd is in 2005.

Caches van voor die tijd kunnen dus een eindlocatie hebben die veel verder weg ligt, maar dat zijn er heel veel minder dan de mystery caches die daarna zijn gepubliceerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...