Spring naar bijdragen

Mailen Van Cache Eigenaren.


Romano1992

Aanbevolen berichten

als de revieuwer goedgemutst is dan kan er met medewerking van de zelfde revieuwers, van elke richtlijn dus ook de max 3.1 km afstand bij een mistry, afgeweken worden

snel toegeven zullen ze niet, maar ervaringen bewijzen dat het wel mogelijk is

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik begrijp dat ze je niet hoeven te helpen met het oplossen van een mysterie maar soms staat er niet eens bij wat ik moet doen. Waar moet ik dan beginnen en wat is de bedoeling van de mysterie. Letterlijk een mysterie dus hahahaha. Maar een reactie terug als is het van ik wil hier geen hints over geven zou wel netjes zijn en een kleine moeite. Ik los de puzzel liever ook zelf op want het geeft je toch wel een goed gevoel. Ik had ook een puzzel opgelost naar mijn mening alleen ligt meer dan een uur van de fictieve plaats af. Dus dan stuur ik een mailtje of het antwoord klopt omdat het niet echt om de hoek ligt maar dan krijg je niks terug. Een simpele ja of nee zou meer dan genoeg zijn. Maar zoals ik lees kan je hier dus niks aan doen. Maar zo te merken lopen heel veel meer mensen hier tegen aan.

Mijn ervaring is dat veel mysterieuze cacheleggers te ver zijn doorgeslagen in hun "hobby". Het gaat vaak helemaal niet om anderen puzzelplezier te geven. Sommigen kicken op de moeite dat iemand moet doen voor HUN cache. En dat merk je gauw genoeg, door geen reaktie terug of een reactie waar je niets aan hebt. Trial and error.

 

Bij mij belanden de meesten direct op de ignore lijst. Anders wordt het alleen maar andere vinders mailen en dat vind ik niets met geocaching te maken hebben. In veel mysteries zit geen logica en is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

 

Als ik ooit een mysterie cache plaats, zal het de volgende zijn: ik plaats een flauwekul verhaaltje. De coordinaten haal je eruit door alle A's te tellen. Dat doe je ook t/m de O. Dan heb je N en O-coordinaat. Dan stapeltel je de HTML-code van de pagina en die moet je erbij optellen. Wedden dat niemand het lukt om op te lossen? Hopelijk breng ik niemand op een idee hier. Eventueel kan je er nog even een leuke encryptie op los laten, ook zo lachen! Aan jou de taak om miljoenen mogelijkheden uit te proberen. Cynica-modus uit...

 

En wat blijkt als je wel eens andere "mysterie" puzzelaars in het veld spreekt? Velen lossen ze niet zelf op en krijgen de coordinaten via een intern netwerkje. Uiteraard hoort daar wel een log bij met; leuke puzzel, snel opgelost. Zo is het spelletje. :no:

 

Leuk opgezette mysteries met bijvoorbeeld een onderwerp wat mijn interesse heeft daar ga ik wel echt voor zitten.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel er ook wel voor om veel mysteries te plaatsen die niet op te lossen zijn, misschien stopt men dan met de flauwekul.

Haha, zo kan je het ook zien. :wink2: Echter, elk mysterie is op te lossen, alleen kom je er vaak niet achter (door opzet CO). Althans, niet zonder mailtjes, vage contacten, netwerken en/of dreigementen. Het is een vreemde wereld dat geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...