jakkes Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 5-6 moet volgens mij lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Helaas, voor deze dag moet ik me afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 5 juni kan voor ons. Wel echt op de middag. De kinderen moeten weer naar school de volgende dag. Of mogen kinderen niet mee? In dat geval haken wij helaas af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 I get the picture now. Barny <-> Kids 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 (bewerkt) I get the picture now. Barny <-> Kids O nee hoor. Barny en onze kinderen gaat verbazingwekkend goed samen! ? 14 mei 2016 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Zolang de kinderen maar onder appèl staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Hey, dit wordt misschien nog wat Dat wordt een leuk clubje. Krijg er steeds meer zin in! Nu nog een leuke plek DE Club van barny . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 zo is dat Kom lekker een stukje vlees meeprikken, man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 (bewerkt) Hey, dit wordt misschien nog wat Dat wordt een leuk clubje. Krijg er steeds meer zin in! Nu nog een leuke plek Sorry maar dan ga ik met ons clubje h.c.c. weg 15 mei 2016 bewerkt door Blutch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Een picknick event op 5-6 in Amersfoort is onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Geen BBQ event ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Wat wordt het nou, piknikken, barbekjoeën, goermetten of pannenkoeken grillen? Het enige dat zeker is, is de locatie. De achtertuin van Sivota. In haar voortuin plaatst Barny een coin-gevangenis. Sivota spaart ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ik kies voor een picknick event om het laagdrempelig en lowbudget te houden. Van mij mag je best een bbq meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Is de locatie het Leesten in Ugchelen een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Het gezelschap wordt misschien aangevuld met enkele illustere figuren. Ik heb Diederikus en Antarctica gevraagd. Zij willen erover nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden