no-name Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Tja, een paar caches erbij maakt het natuurlijk wel aantrekkelijker. Maar het zal toch wel in een omgeving zijn waar ik nog niet geweest ben en dan ligt er vast wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Midden Nederland, kom maar op. Op een mooie plek, graag. Caches, niet de reden. Actief brainstormen, ja kom maar op, maar als het een praatclubje is zonder verandering(s mogelijkheden) is het alleen maar "een puntje" en zo'n event / cache liggen er al genoeg van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 O mij lijkt dat ook leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 (bewerkt) Dus we hebben nu: Twentse Mug ioHpeiH Barny no-name jakkes Flo van Co MarcoDomi wie heeft nog meer interesse? 9 mei 2016 bewerkt door Twentse Mug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Dus we hebben nu: Twentse Mug ioHpeiH Barny no-name jakkes Flo van Co MarcoDomi thex wie heeft nog meer interesse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Hey, dit wordt misschien nog wat Dat wordt een leuk clubje. Krijg er steeds meer zin in! Nu nog een leuke plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Kom op, er komen toch wel meer mensen? Od? TT? Died? Ant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 David Ulmer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik mis mijn naam op het lijstje nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Dit idee moet even rijpen natuurlijk, een "event zonder puntje" Misschien wordt het lijstje met namen nog wel langer. Om niet helemaal puntloos naar huis te gaan zoek ik voor mezelf wel een leuke multi uit. Voor voor- of achteraf :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ha ha Sivota, breng jouw chauffeur maar in stelling! Jouw aanwezig zie ik als zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens meer opgeschreven heb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Omdat ik nog steeds met enige regelmaat op dit forum mee lees en schrijf, zal ik me ook maar aangesproken voelen. Event met of zonder puntje: nou nee, niks voor mij. Vraagje, is het nou echt zo moeilijk om hier - op dit forum dus - te overleggen over zaken die het forum betreffen? Dat heeft in mijn ogen voordelen boven een irl bijeenkomst. Zoals: iedere forumgebruiker kan het hier nalezen. En: je vermijdt het ouwe-jongens-krentenbrood effect van het subgroepje dat naar het event is geweest. Evengoed veel plezier gewenst hoor! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Dus we hebben nu: Twentse Mug ioHpeiH Barny no-name jakkes Flo van Co MarcoDomi thex Sivota Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Ik wil dit ook wel meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden