Spring naar bijdragen

Etiquette Vraag


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Vandaar mijn reactie Od, ik reageerde op jouw geveinsde verbazing over het respect voor podiumjagen. Dat jij niets met podiums en kokertjes hebt is geen geheim. Anderen houden wel van schaamstaal en petlings, laat ze lekker, spruiten zijn toch niet te vreten.

 

Ik hoop overigens ook dat dit soort discussies bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van de gemiddelde cache, al is het maar een heel klein beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hoopt niet dat deze discussies bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van de gemiddelde cache?

 

Ik ben het wel met jou eens, veel randzaken rondom geocachen mogen wat mij betreft zo de prullenbak in. Maar die randzaken zijn er nou eenmaal, ik ga me daar niet echt druk om maken.... ook niet over verbazen.

 

Verder mag je mijn bijdragen met meerdere korreltjes zout nemen, ik behoor ook tot het gilde der toetsenbordridders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens even zitten denken. Misschien doe ik de jagers op edele delen in het metaalgebied wel te kort door de bocht.

Ik zal eens proberen goud te veroveren om te ervaren of ik daar opgewonden van word. Goud halen in Apeldoorn is niet gemakkelijk, want er is een aantal cachers die er hun hobby van hebben gemaakt. Wanneer ik hun logjes lees, dan kruipen zij waarschijnlijk in cachetenue in bed om er bij een "pling" direct weer uit te springen, hun vriendin halverwege een ander spel achterlatend.

Maar goed, ik heb een kans. Dan moet ik mij ook abonneren op meldingen van nieuwe caches. En als er dan een op 50 meter van mijn huis verschijnt in de voortuin van iemands achtertuin, dan maak ik een kans. Ik word al enthousiast bij de gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal niet simpel, dan ken je de Apeldoorners niet. De grootste goudjagers scheuren met hun auto binnen 10 minuten naar een cache. Bavianen zijn het. Ken je de Apenheul? Al draagt een ftf-cacher een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Dan ga ik liever naar paleis Het Loo met zijn prachtige tuin. De enige tuin in Apeldoorn waar nog geen koker ligt. Geen last van cachers die achter hun GPS aanrennen en in de koninklijke vijver flikkeren.

Mijn nieuwe geocache start in die vijver. En ik heb er voor gezorgd dat de FTF-cachers gefrustreerd raken.

 

Sorry, Brouwer, ik weet hoe jij je ergert aan mijn flauwe grappen. Alhoewel, mijn nieuwe geocache wordt geen flauwe grap, eerder een verhaal over een serieuze grap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal niet simpel, dan ken je de Apeldoorners niet. De grootste goudjagers scheuren met hun auto binnen 10 minuten naar een cache. Bavianen zijn het.

Het is niet zo moeilijk. Je kunt straks als eerste je eigen cache loggen. Een knappe jongen die er eerder bij is. Verder kun je je aanbieden als proefloper, aangezien de bijbehorende etiquette toch niet aan jou besteed is. Het zal vast uitgebreide logjes opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...