Spring naar bijdragen

Etiquette Vraag


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Bloodwoosj allemaal leuk en aardig, maar dat heerschap zet een dijk van een post neer, en dan,,,,, of hij kijkt niet meer en weet niet dat zijn voorkomen in twijfel word getrokken, kan ik me haast niet voorstellen

of hij kijkt wel en reageert niet om het een en ander duidelijk te stellen, eigenlijk nog meer jammerder,

dus waarom post hij dan?

 

Barny

Die vraag zal alleen Da Vinci! zelf kunnen beantwoorden.

Maar om nou zijn/haar (eerste) post dirct te veroordelen tot trolgedrag, vermeend fake nickname-gebruik en wat dies meer zij is me wat te kort door de bocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dagwacht, een juiste nickname hier is toch ruim voldoende, Of in iedergeval weten onder welke nickname je bij groundspeak bekent staat, dan ben je als geocacher juist herkenbaar,

je werkelijke naam doet er niet aan toe, ik zelf vind het heel belangrijk met welke geocacher ik te doen heb, dan vind ik het onbelangrijk om te weten of hij nu jantje of pietje heet.

Bloodwooosj klopt dat kan hij alleen beantwoorden en omdat hij dat juist niet doet vind ik erg raar overkomen

1 post plaatsen en daarna niets meer van zich laten horen, jammer een gemiste kans

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beukenootje, dat Barny in het echt een aardige gozer is, heb ik al lang door. Misschien geldt dat voor de meesten m/v van ons wel.

 

En gelijk heb je Barny, al dat gegoochel met verschillende nicknames en verkeerd gespelde namen veroorzaakt een hoop mist. Soms laag bij de grondse bewolking.

 

On topic: bij mijn volgende geocache heb ik geen last van goudjagers en logjes als "FTF log volgt". En ook geen proeflopers, dus etiquette-bestendig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...