Spring naar bijdragen

Het Mag Wat Kosten, Je Cache Plaatsen.


Van Stolk

Aanbevolen berichten

Mooi verwoord TT ik kan me er goed in vinden behalve dat ik mij eigen totaal niet als geocacher zie, ik rotzooi ook maar wat aan ik kan heel veel mensen die wel serieuze cachers zijn, maar ten alle tijden ben ik wel voorzichtig met de eigendommen van een ander.

 

jammer en veelzeggend van jou instelling "het hoort bij het spelletje" je eigen daarmee een vrijbrief geeft om niets aan de situatie te veranderen, dat is sneu, zeer zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is dus weer een absurd vooroordeel. Als iedere cache-eigenaar dezelfde instelling zou hebben als wij ten opzichte van onze enige cache (op dit moment) dan zouden de door jou gewenste vervelende omstandigheden met minstens 50% worden terug gebracht. Op het moment, dat wij ook maar heel even zouden denken, dat de cache een risico gaat vormen voor andermans bezittingen, gaan wij met ons schepje naar het bosje en graven de zaak uit. Maar wij blijven te allen tijde geocaching als een leuk en vooral verantwoord tijdverdrijf vinden zonder echter de waarde ervan te overdrijven, zoals jij hier zo vaak doet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

keurig TT, ik ben ff te lui om te controleren maar ik heb nu dus begrepen dat je jou TB gevangenis waar iedereen je kon zien zoeken heb opgedoekt , dat vind ik nu netjes van je #Sjappo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh, had een heel verhaal getypt, verkeerd knopje gedrukt. Weg. Gelukkig was het geen tb ;-)

 

Barny, hoewel de inspiratie voor Juf werd ingegeven door mijn oogappeltjes, is het nooit mijn intentie geweest de cache ALLEEN voor hen te maken. Het is een cache voor alle beginners. Anders had ik 'm niet online gebracht en inderdaad alleen "intern" gebruikt. Dat heb ik wel (kort) overwogen, trouwens.

 

En ik blijf het zeggen: wat jammer dat je je toch voornamelijk zo negatief profileert hier. Je hebt humor en kennis van zaken, je zou zo veel meer mensen kunnen bereiken met jouw mening en ideeën.

 

Anderzijds ben ik je ook dankbaar, omdat er nu eindelijk weer wat te discussiëren valt hier ;-)

 

En gelukkig is TT veel te verstandig om zich door die flauwe stemmingmakerij over zijn hotel te laten meeslepen.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor de zekerheid de bijdragen van gisteren en van vandaag nog een tweede keer doorgelezen.

Als je alle provocaties van Barny die geen ander doel hebben dan je ego in de gordijnen te jagen weglaat, dan denk ik dat hij gewoon gelijk heeft.

 

Zou hij die provocaties zou weglaten, dan vermoed ik dat de meeste mensen hem dat gelijk ook wel zouden geven. Ieder moet zelf maar bepalen wat hij (m/v) met een makkelijk provoceerbaar ego aan moet.

 

Ik wilde gisteren een viertal tb's wegleggen omdat ik één van die tb's al twee weken in mijn bezit heb.

De eerste cache was een petling die als regular vermeld stond (dat sloeg op de cacheBEHUIZING en niet op de cache zelf). Bij de tweede en derde cache moest ik een dnf melden omdat die caches niet gezocht kunnen worden gedurende de zomermaanden vanwege de muggles. De vierde cache had een ?-formaat. maar de logjes vermeldden dat er tb's in en out gingen. Bij aankomst bleek het echter om een micro te gaan. De vijfde cache was zo klein dat er maar drie tb's in konden. Pas bij de zesde cache kon ik aan mijn plicht voldoen. In totaal heb ik veertig kilometer gereden vanwege de onnadenkendheid van de diverse co's. Onduidelijke listings, muggle-gevoelige locaties, te kleine caches. Ik kan me dus wel vinden in de essentie van het verhaal van Barny. Maar dat komt omdat ik vind dat een gordijnminnend ego niet iets is dat wenselijk voor mij is.

 

 

Het huisje is doelbewust met grof geweld van zijn plaats gerukt en open gebroken.

Die onlustgevoelens wekt het tigste fantasieloze vogelhuisje ook wel eens bij bij op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, wie zegt dat het het zoveelste fantasieloze vogelhuisje is? Laat me raden, je sprak natuurlijk weer "in het algemeen". Niet iedereen is gezegend met hoogstaande knutselvaardigheden.

 

Ik vind jouw toon toch ook zo veel negatiever geworden, en soms zelfs echt naar. Of ligt dat louter aan mijn kwetsbare ego'tje (Ik ben ook maar een mens)?

 

Blij dat we het in elk geval deels eens zijn: met een andere toon zou Barny meer mensen bereiken.

 

 

Dan trek ik vast mijn geleende waadpak aan (THEX!!) ;-)

De mijne is aan de bovenkant open ! :cool2:

Ach, de meeste moddergooierij hier is toch onder de gordel ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

keurig TT, ik ben ff te lui om te controleren maar ik heb nu dus begrepen dat je jou TB gevangenis waar iedereen je kon zien zoeken heb opgedoekt , dat vind ik nu netjes van je #Sjappo

 

Dat heb je niet goed begrepen, maar zomaar, zonder enige vorm van controle op de jouw bekende wijze "aangenomen". Je zult het nooit leren.

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar weer even on-topic. Nadat ik mijn kwetsbare ego even uit de gordijnen heb geplukt :-)

Het mag wat kosten.

Zeker, tijd, plezier, enthousiasme. Geld kàn, maar moet niet. Ik heb al veel caches gezien die creatief gemaakt zijn van kosteloos materiaal. Het gaat om de aandacht en creativiteit die eraan besteed zijn. Niet iedereen is gezegend met een dikke portemonnee en/of gouden knutselhandjes. Creativiteit komt in vele vormen: een leuke behuizing, mooi verzorgde pagina, een heel bijzondere verstopplaats, grappige details, afwisselende opdrachten...

 

En moet alles maar creatief? Ik vind dat zelf wel het leukste, maar er zijn genoeg cachers die ook bij worden van een lange powertrail met filmkokertjes of petlings. Je hóéft ze niet te zoeken! Ook de huisjes niet, Died! Aan de andere kant, als je de Boeddhistische gelijkmoedigheid wil oefenen, dan is een serie fantasieloze vogelhuisjes misschien wel een prima uitdaging ;-)

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh, Domi, ik kan me vergissen maar mij bekruipt het gevoel dat Diederikus zijn laatste bijdragen expres nogal provocerend en niet helemaal srieus bedoeld heeft opgeschreven. Wijze Les, dat op stukjes die met opzet gepeperd worden neergezet, minder vriendelijk en vooral niet inhoudelijk gereageerd wordt??

 

Maar natuurlijk is het ook mogelijk dat hij inderdaad een 180-graden draai heeft gemaakt. Vol wanhoop in de auto op jacht naar een serie caches, omdat een TB al twee hele weken in huis ligt. Die TB *moet* dan weg, dat kan niet anders! Saaie vogelhuisjes, neergehangen door ongeinspireerde cacheleggers ...

 

Voor de laatste categorie heb ik trouwens wel een idee. Een mooi hondenhok inclusief waakhond, met een cache achterin het hok. Special equipment (zo'n politiehondenbijtpak) required! Lijkt me superorigineel.

 

edit, en als het niet teveel mag kosten, vanzelfsprekend niet teveel besteden aan hondenvoer ...

bewerkt door Team Aragorn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...