Spring naar bijdragen

Het Mag Wat Kosten, Je Cache Plaatsen.


Van Stolk

Aanbevolen berichten

Nee hoor, die beesten knabbelen overal aan, en de aanwijzingen zaten in de geitenhokken, alwar je belaagd werd door de knabbelaars. Bij aanvang van de route stond een bord dat ej voroal geen portemonee, zakdoeken, spijkers, rugzak mee moest nemen, want alels wordt geprobeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

toen Gpssen nog gekocht moesten worden leesten de mensen zich van tevoren in,

wisten daarom ook meer van het spelletje af dan de huidige generatie die met hun telefoon een gratis app hebben en van het spelletje gehoord hebben via een (kijk mij nu eens interessant zijn) individu op tv radio krant zin 5 minuts of fame beleeft, een gevalletje die zelf nog geen eens weet wat het spelletje inhoud.

nu alles gratis te verkrijgen is, zijn alle drempels weg en komen ook individuen langs met een heel stuk minder zelfbeheersing en zelfreflectie.

die nieuwe generatie die nu zo langzamerhand de overhand neemt en de gevolgen kunnen we allemaal zien met wat er nu allemaal zonder commentaar online word gegooid

 

barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jefmen en Van Stolk, met alle respect, je kunt ook een poging doen om zelf een on-topic reactie te plaatsen natuurlijk.

Wat wil jij betalen om je cache te mogen plaatsen? Puur voor het plaatsje. Dus niet de kosten van de bouwmaterialen of voor een vast gelijmde coint.

 

Hier rekenen ze nu met een richtbedrag van 50 euro. Wat kost het rond Eindhoven je cache in het veld te plaatsen? #ontopic

bewerkt door Van Stolk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier (nog?) gratis.

50 euro zou ik niet neertellen denk ik. Ik ben niet echt een heel ambitieuze c.o. , mijn eerste cache legde ik omdat de plek heel veel voor mij betekende en er ineens een ultieme locatie geplaatst werd (een nieuwe voetgangersbrug), de tweede (Juf) om reeds uiteengezette redenen ;-)

 

Ik denk dat ik er zo'n 20 euro per cache voor over zou hebben.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind jouw toon toch ook zo veel negatiever geworden, en soms zelfs echt naar.

Dan vermoed ik dat je ergens scherts voor een serieus standpunt hebt aangezien.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik een paar uren weg, ben ik een kwartier bezig alle bijdragen te lezen.

TT, in post 120 schrijf je verstandige taal, zoals ik van je ben gewend, maar je windt je wel heel erg op. Dat moet je niet doen en je raadt het mij ook altijd af.

Barny is Barny, een uniek persoon in geocacheland en dat wil hij graag zijn. Alle bananen zijn inmiddels recht.

TT, ik heb ook niets met TB-hotels omdat het weinig met geocachen heeft te maken. Maar voor de liefhebbers een leuke bijkomstigheid. En TB-eigenaren weten dat hun TB's vogelvrij zijn.

En Died, ook ik bespeur een verandering in jouw houding. Je noemt het scherts, maar ook ik voelde enkele keren mijn tenen, terwijl die vrij kort zijn. Wellicht heb je door het geocachen een andere hobby gevonden, namelijk boomklimmen, maar laat dat niet de reden zijn voor een versoepeling van jouw gedachten voor hetgeen geocachen beoogt te zijn.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor een reactie van de koninspage, die zich misschien ergert aan het oeverloze gewauwel, maar het geocachevizier weer kan richten op boels ai. De oogappel van de stier ergert zich aan losse flodders.

Sorry voor de dichterlijke vrijheid die ik mij permiteer, maar enkele bijdragen in dit topic verleiden mij tot mailigheid. Soms moeite om het kaf te scheiden van het koren. Dan ga ik malen, maar ik wil niet ontkennen dat ik graag zoete broodjes bak.

En ja, dat mag wat kosten, om on topic te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TT, in post 120 schrijf je verstandige taal, zoals ik van je ben gewend, maar je windt je wel heel erg op. Dat moet je niet doen en je raadt het mij ook altijd af.

 

 

En Died, ook ik bespeur een verandering in jouw houding. Je noemt het scherts, maar ook ik voelde enkele keren mijn tenen, terwijl die vrij kort zijn. Wellicht heb je door het geocachen een andere hobby gevonden, namelijk boomklimmen, maar laat dat niet de reden zijn voor een versoepeling van jouw gedachten voor hetgeen geocachen beoogt te zijn.

 

 

 

@Od, als vaak heb je volkomen gelijk. Het is niet goed voor mijn hart, maar als er zoveel bewust gekwetst wordt raakt mijn adrenalinetoevoer nou eenmaal in de war.... Ik kan het niet helpen... Laten we elkaar af en toe maar even bij de les houden.... :-) :-) En het zijn niet alleen jouw tenen en die van Domi, die geraakt worden... Die van mij worden ook blauw.... De scherts ligt er wel erg dik bovenop. Diederikus zijn tenen zijn nog steeds gekleurd sinds ik eens wat heb laten vallen over bitterheid in een logje..... Misschien had ik toen ook moeten zeggen dat hij het serieuze van scherts had moeten onderscheiden..... Jouw opmerking richting hem ondersteun ik van harte. Het komt vast wel weer goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od, ik hou van je doordachte dichtkunst.

Het kost me waarschijnlijk een vermaning wegens Ot reageren. Het zij zo.

 

TT Ik heb altijd Arniflor in mijn Ideale Cachetas. Helpt goed tegen blauwe tenen. Voor gekwetste ego's beveel ik mijn caramel shortcake aan. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...