Spring naar bijdragen

Het Mag Wat Kosten, Je Cache Plaatsen.


Van Stolk

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En Died, je bent de tweede die het heeft over mijn veronderstelde slappe was. Weer zo'n vooroordeel.

 

Ach Od, maak je niet druk. Op jouw en mijn leeftijd worden wel meer objecten verondersteld voor eeuwig aan de slappe kant te blijven. Vooroordeel? Nogal, Maar waar of niet waar..... je kunt er uitstekend mee cachen..... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kost vooral tijd, plezier, uitzoekerij en enthousiasme..

Die ik er ook graag in stop! Ik vind het idee om de drempel en zo ook hopelijk de kwaliteit msschien wat te verhogen ook op zich niet raar en ook niet onsympathiek.

Ik denk er nog verder over. ..

 

Helaas is Juf geript, werd mij vanavond gemeld. ..

:-(

Naar, het is toch een beetje je (geestes) kindje...

Maar ik wist dat het risico erin zat op deze plek.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer zeg. Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat caches (en tb's) kwijt raken, maar het blijft zuur.

Het is blijkbaar niet voor iedereen vanzelfsprekend om zuinig te zijn op andermans spullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kost geen plezier en enthousiasme, dat is juist de winst. Sorry, ik begrijp wat je bedoelt.

En mooi dat je nadenkt, daar hou ik wel van.

Ook het risico van rippen dat je accepteert siert je.

 

Zo, dat zijn weer genoeg complimenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een schande cache, weten dat er ripgevaar is, een cache om geocachen te leren, weten dat er nieuwelingen op af komen, die in hun beginners ijver het "voorzichtige" even vergeten maar het verzaken om te pleiten om daar GEEN tb's of coins in achter te laten.

ach het zijn toch maar eigendommen van anderen, dus niet erg als die verdwijnen in onwetende zakken.

en dat "met toestemming van de CO" als fond loggen terwijl er geen cache lag, dat is al helemaal gepruts anno 2014 en het slechte voorbeeld.

 

jammer ik kan er niet aan wennen dat schijnbaar weldenkende mensen zich zo verlagen

 

voor wat???

 

 

een virtueel puntje egens op het internet ha ha ha ha ha

 

 

mag iknu wel #Zukkels zeggen?

Ja, dat mag ik

 

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Barny, ik heb je gemist!

:-)

Helaas had Ik qua locatie niet al te veel keus, het moest te belopen zijn vanuit mijn werk.

Ik heb de boel zo goed mogelijk beveiligd en de plek in de gaten gehouden. Vrijwel dagelijks gecontroleerd en wat omwoners gevraagd en oogje in het zeil te houden. Helaas komen daar nu en dan hang jongeren in de buurt op zomerse avonden... De cachelocatie is vrijwel onzichtbaar vanaf het pad, maar nu dus helaas ontdekt.

 

Ik ga de boel pas na de vakantie herstellen en me bezinnen op het veranderen van de cachebehuizing.

 

Als iemand de hele cachetocht gelopen heeft en ook de eindlocatie vindt, mag 'ie van mij loggen als hem dat blij maakt. Zeker als er kinderen bij zijn. Sue me if you like!

;-)

O en gelukkig is het met de aanwezige tb goed gekomen. Ik overweeg om inderdaad alleen een eigen tb in de nieuwe cache te plaatsen, puur voor de uitleg, en voor de rest te adviseren er geen in achter te laten. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. .

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

aan de cache locatie kan je simpelweg geen concessies doen, hij is goed of hij is niet goed.

ik vind het daarom ook helemaal niet erg als jou cache geript word, de slechte cacheplek was namelijk een keuze die jij zelf had genomen met alle risico's van dien, een keuze die de TB eigenaar niet heeft en nooit heeft gehad, dus waar jij als cache eigenaar en de tb plaatster hun verantwoording in heeft.

jij heb geen moeite gedaan om de eigendommen van anderen te beschermen, eigenlijk staat op de pagina een "aanmoediging" om andermans kostbaarheden daar in die rip gevaarlijke plek achter te laten.

in mijn beleving is dat niet het juiste.

 

als iemand de cache niet vind, en dan ook nog zo kortzichtig is om jou te vragen om een found te mogen loggen, zou jij als goedde onderwijzer die stakker toch wel wat geocache tucht bij kunnen brengen? of is het antwoord op de school reken toets van 3x3=8 ook goed? alleen omdat die leerling het vroeg? als dat zo is ben ik echt 40 jaar te vroeg geboren.

 

 

Od, voor jou nog maar een keer, het spelletje is genaamd "geocachen" geografisch en cache, ik beoefen het spelletje door op het opgegeven geografisch punt een cache te vinden, vertel me kerel, wat doe ik nu verkeert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat het tb doosje eruit als ik de cache herstel.

 

Ik denk dat ik een tag of coin met secondenlijm vast plak in het huisje of de behuizing die ik evt in de grond doe.

 

Dan kunnen ze toch iets "diskufferen" (mooi woord Barny ;-)) en in elk geval zien wat het is. Maar zonder risico voor de tb's van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny je hebt gelijk over de locatie, het is niet de allerideaalste plek . Ik dacht echter dat het veilig genoeg was. Wel de meest ideale plek die beschikbaar is.

 

Maar ik vreesde wel dat de hangjongeren uit de wijk ooit een keer de plek zouden ontdekken. Wat helaas dus gebeurd is...

 

Vandaar dat ik een aanpassing wil doen en er in elk geval geen tb's meer in wil.

 

Verder heb ik helaas weinig mogelijkheden om te verplaatsen, anders had ik dus direct een betere plek gekozen. En iedereen die het proces rondom Juf in het beroemde Afwijkingsdraadje een beetje gevolgd heeft, weet waarom.

Jij ook toch Barny?

Maar gelukkig is er nu in elk geval weer wat te doen op het forum. Het was doodsaai ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yach discufferen, is nergens goed voor, dient nergens voor, is voor prutsers zonder zelfrespect.

ik zal het vast en zeker ergens gelezen hebben, maar ik kom er zo niet op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...