Spring naar bijdragen

Spookloggers .....


antarctica

Aanbevolen berichten

Mooi, dan wachten we rustig op de ontknoping. Jouw voorlopige conclusie "Hoe verdwaasd ben je dan met deze hobby bezig..." delen we vooralsnog allemaal met je, maar als dat toeval nu ook nog aan "überhaupt geen logje" gelinkt kan worden, dan moet het woord "zielig" er nog aan toegevoegd worden. Maar als gezegd... We wachten likkebaardend op jouw finale woord, waarna we - als we geluk hebben - kwijlend en wel de bewuste cacher gaan opsluiten, vierendelen en tenslotte opknopen.... Ook wij, lezers van dit forum hebben het recht om onze afwijkingen te uiten.... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het team waar het hier om gaat heeft X als found gelogd op 11 december 2013. De datum die hierbij opgegeven werd was vrijdag 25 oktober 2013. Dit team heeft op deze datum GEEN ENKELE cache gevonden. Op 27 november 2013 hebben ze wel de P-O-L-O-N-A-I-S-E-trail gelopen maar die is niet in de buurt van Apeldoorn...

 

Amen.

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, die dus.

Misschien een verkeerd GC-nummer gekozen?

Als je zoveel caches doet op één dag, dan kan er van alles mis gaan.

Als ik op één dag 65 restaurants bezoek, dan weet ik ook niet meer wat ik heb genuttigd en bij wie en waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem dus, als je een verkeerd GC nummer hebt gekozen. Excuses maken en corrigeren.

Nog nooit 65 caches op één dag gevonden, maar op een hele dag fietsen soms wel rond de 30. Ik houd daar dan wel een 'administratie' van bij, zodat ik van de meeste caches nog weet waar ik ze gevonden heb en of er iets bijzonders bij was zoals een mooie omgeving, een leuk achtergrondverhaal of iets dergelijks. Wanneer dat niet het geval is, vind ik het ook helemaal niet erg om dat te vermelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg de indruk dat het bezwaar van de meeste co's is gelegen in het feit dat de puntjesjager geen (onverdiend) puntje wordt gegund, en dat men zijn cache daarvoor dus niet wil laten gebruiken?

Een co bereid om hierop te reageren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar wil ik wel op reageren.

Ik heb ook te hoop gelopen tegen puntjesverzamelaars en batchloggers. We zijn toen zelfs met een aantal medestanders de website www.powercaching gestart.

Laten we het maar houden op de emotie van dat moment. Ik heb inmiddels wat wijze lessen gevolgd. :thumbup:

 

Inmiddels blijkt wel dat het aantal puntjesverzamelaars/ batchloggers, die geen enkele waardering laten blijken voor de individuele caches, in verhouding vrij klein is.

Tenzij het een trail betreft met exact dezelfde verstopmethode waarbij het nagenoeg onmogelijk is om iets over de afzonderlijke caches te schrijven.

Een leuke log schrijven wordt ook vanzelfsprekender als je zelf leuke caches hebt gemaakt en benieuwd bent naar de logs van andere cachers.Goed voorbeeld doet goed volgen.

Alleen ... niet iedereen is een woordkunstenaar. Een simpel 'Wat een leuke cache' vergezeld van een favo is waarschijnlijk net zo goed bedoeld

.

Edit: Ook ik heb logjes verwijderd omdat de namen niet in het logboekje stonden. Ze waren er wel geweest maar hadden hun namen per ongeluk in een TB-boekje geschreven.

Ik heb de betreffende cachers daar enkele maanden later mijn excuses voor aangeboden. Ach, soms heb je wat tijd nodig om tot bezinning te komen.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus, het heeft voor mij niks te maken met gunnen of niet.

Als eigenaar van en cache mag ik toch wel verwachten dat iemand de cache loopt zoals hij bedoeld is.

Er liggen in Nederland genoeg caches die voor het oprapen liggen, en heb je geen zin om een multi te lopen, dan doe je hem gewoon niet.

Het wachten is op iemand die jouw wijze lessen niet volgt en gelijk doordraaft naar je laatste punt ( ook al ligt deze ruim 500 mtr. vanaf de parkeerplaats ) en vervolgens een prutslog plaatst. misschien krijg je dan een ander idee van de veelrapers.

En wanneer iemand om 1 of andere reden de multi niet kan lopen door een handicap of anders , dan kan hij of zij mij een mail sturen en dan ben ik echt wel zo vriendelijk om mijn toestemming daarvoor te geven.

En voor de rest geld, hou je aan de regels van mijn huis, zo niet dan is het gat van de deur verderop te vinden.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een kolder braak je weer uit De Fam.

 

wat jij zegt is dat elke mindervalide, al is het tijdelijk, elke co van te voren al moet aanschrijven met een hart verscheurend verhaal en uit de doeken doen dat ze mindervalide zijn om toestemming te krijgen om rechtstreeks naar het kokertje te mogen lopen, soms twijfel ik oprecht aan je verstandelijke vermogens.......

 

het tegenwoordige spelletje gaat over het vinden van een doosje waar een logmogenlijkheid in zit, is dat doosje gevonden is er een naam op de logmogenlijkheid opgekrabbeld dan is een log op de cachepagina gerechtvaardigd. punt, meer is het niet.

met het maken van de cache ben ook jij akkoord gegaan met die stelling, bevalt het je niet, ga dan een ander spel spelen bij een andere webwinkel, Munzee of zo, dat heb je dit soort persoonlijke ergernissen niet maar ga niet een groep mensen verplichten om in de pen te klimmen alleen omdat ze mindervalide zijn, om met een doel van een stukkie natuur te genieten.

en mensen die jou cache alleen maar zien als een puntje naar een hoger level wees blij dat jij hun toch in een stuk natuur heb laten lopen

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...