Spring naar bijdragen

Spookloggers .....


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De puzzelstukjes beginnen al wel in elkaar te vallen, denk ik. De emotie waar we hier over spreken is respect. Een cachelegger wil graag met respect behandeld worden.

Hoe dat respect wordt ingevuld, wordt door verschillende co's verschillend beoordeeld. Ik denk dat dit verschil in beoordeling vooral wordt veroorzaakt door welke motieven we veronderstellen achter de handelingen van de cacher. Ik schat de motieven van mijn medecachers over het algemeen vrij hoog in. Hoewel ze soms onbehouwen kunnen overkomen veronderstel ik niet voorshands dat ze onder "etiquette" alleen munzee-stickers verstaan. Enerzijds zal dat komen door mijn naieve benadering wanwege het feit dat ik nog maar kort cache, maar anderzijds heb ik de gewoonte om als ik iemands motieven niet begrijp daar eerst maar eens navraag naar te doen. Hierbij blijkt meestal dat de valse motieven die ik verondersteld heb, mij als een boomerang van achteren treffen, door meer te vertellen over mij dan over de ander. Verder ben ik, ondanks mijn maatje 48, gezegend met korte tenen die niet gauw krullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch fijn dat er mensen zijn die reageren in dit draadje het heel normaal vinden als je een handicap heb je hun cache in het bos niet mag bezoeken, en daarmee word veroordeeld om het rapen van bermprullen wat elk weldenkend mens natuurlijk helemaal niet wil, of je moet met je handicap te koop lopen een verzoek aan de co doen die dan als een ARBO arts jou handicap inschat en daarmee bepaalt of je wel of niet rechtstreeks naar zijn cache mag.

zo een co zal vast wel een kwartje in een langskomende kerst collectebus stoppen om zijn geweten te sussen..

 

rare wereld leven wij toch.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, zeker met een handicap moet je denken in mogelijkheden en niet in hinderpalen.

Zo heb ik al gezien dat het eindpunt van Wijze Lessen waarschijnlijk niet aan mij besteed zal zijn, idem al die chirps etc. Nou ja, dan vallen er caches af ... je kunt het als CO toch nooit iedereen naar de zin maken.

Waar het uiteindelijk (voor mij) om gaat is dat CO's caches leggen die ze zelf graag zouden willen doen, en dat het caches zijn waar je met trots en plezier op een verjaarsfeestje over kunt vertellen. Geen half werk, middle-of-the-road, ik-moet-ook-zo-nodig-iets-leggen-dus-ik-mik-iets-in-de-berm.

 

Edit: huh?? Worden we nu ook al vertaald? Ik tik C O (aan elkaar) en ik zie staan eigenaar van de cache. Da's allemaal prima maar het meervoud is dan toch echt 'eigenaars van de cache' en niet wat we nu kunnen lezen ...

bewerkt door Team Aragorn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog grappiger is dat je de zaak makkelijk kunt omzeilen door co in kleine letters te tikken. Ik heb de afdeling moderatie hier al op attent op gemaakt. Het zal een dezer dagen wel aangepast worden. Overigens is er natuurlijk niets mis mee om onze mooie nederlandse taal te gebruiken in plaats van co. De uitdrukkingen cache-eigenaar of eigenaar van de cache zullen ook wel begrepen worden. Toch?

 

Met de rest van je verhaal ben ik het helemaal eens, maar het opwerpen van dit item tijdens verjaardagsfeesten laat ik toch nog maar liever even achterwege..... Zolang ik aangekeken wordt of een enge ziekte mijn denkvermogen heeft aangetast wanneer ik zeg dat wij tupperware zoeken in een bos praat ik maar liever over Ajax....

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, ben er intussen wel achter dat ten eerste het geocache virus me heeft aangegrepen, en ten tweede dat het puur gaat om je eigen genot. Om net iets te wedijveren met een bekende is wel grappig, maar buiten zijn, voetjes op de vloer, de frisse lucht voelen en af en toe geheimzinnig doen is leuk genoeg!

De spooklogs, om even ontopic te komen, kom ik ook tegen. Wel iets loggen onder het mom van: "hij hing te hoog, maar wel gezien " vind ik jammer voor de ander.

Nederland zag de wereldbeker in 2010, maar niet gelogd, zo hoor het :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...