Spring naar bijdragen

Spookloggers .....


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De spooklogger heeft gereageerd.

 

"Sorry Odlaniger we zijn met ...................op stap geweest en ik was deze vergeten te loggen. Is dus later pas gelogd vanaf een papiertje van mijn vrouw met de mededeling dat deze er nog niet bij stond. Vermoedelijk is de datum dus niet juist. Dan is het nog mogelijk dat ik een verkeerde cache op opgeroepen snel wat tekst heb neergezet en dat het een verkeerde cache zou kunnen zijn."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja natuurlijk, je gaat geocachen en 'per ongeluk' log je dan een verkeerde cache.

Ik woon zelf in Venlo. In de buurt van Venlo ligt het plaatsje Maasbree, waar al bijna een jaar de nog-steeds-niet-gevonden-D5-cache '2013' ligt. Kan ik die net zo goed gaan loggen om dan te zeggen dat ik mij vergist heb in de cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort caches werkt spookloggen in de hand. Dus we zijn nog wel ontopic. Ik denk niet dat beide strings op hetzelfde uit hoeven te komen. Ik kijk er nog wel eens naar... Nu niet. Eerst koffie...

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Casteel geeft het goede voorbeeld. Je moet, indien nodig, aan een bijdrage een zodanige draai geven dat je altijd on topic bent.

Maar kijk wel uit, het spookt hier soms.

Ik ga zo het spooklog bij Zoete wraak verwijderen. Mijn wraak is zoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

 

2.png Found it
09/12/2014

tijdens een bezoek aan drenthe ook deze mee kunnen pakken. tftc

Ik heb er weer eentje helaas.............

Vervolgens dit gemaild, niet omdat ik het braafste jongentje ben van de klas, maar wel omdat deze persoon ongegeneerd multi's en earthcaches logt alsof het mungees zijn.

-----------------------------------------------------------------------------

Dag XXXXX,

Via deze mail wil ik je even op de hoogte stellen dat ik alle drie je logjes bij mijn Earthcaches verwijder. Ik vind het prima dat iemand puntjes jaagt, maar niet over mijn Earthcaches.
Je bent niet op de lokaties geweest, zie geen foto's en hebt zelfs foutieve antwoorden van een of andere internetlijst gemaild........jammer, maar daar maak ik mijn caches niet voor.

Suc6 met wat best een leuke hobby kan zijn.

Groeten,
Professor X

NB. als ik het fout heb, stuur dan wat relevante en actuele informatie waaruit blijkt dat je wel zelf op de plekken bent geweest.

--------------------------------------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...