Spring naar bijdragen

1 Smiley Per 31,03448... Seconde


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bloodwoosj constateerde het al in een ander draadje: het kan altijd nog gekker. Elk verband met geocaching is hier volledig zoek. Een lofzang op de totale verdwazing.

Dit is inderdaad in mijn optiek geen geocaching meer, maar een kinderspelletje zoals haasje over.

Het lijkt bijna op zo'n Cooper-test (heen en weer sprinten)...

 

Nee dank je, dat hoeft van mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan volgens mij in theorie nog veel sneller. Stel iemand neemt zeg 5000 logboekjes mee naar een event., laat ze daar rondgaan (met een snelheid van 1 logje per pak 'm beet 10 per minuut of 600 per uur). Elk logboekje hoort bij een specifieke geocache met een GC nummer op een bepaalde locatie. Na dat event met zeg enkele 100en logjes erbij per logboekje, worden de logboekjes stuk voor stuk weer teruggelegd.

Dan heb je dat record toch simpel verbroken? Immers, als ik het goed begrijp rouleren de logboekjes bij zo'n powertrail ook en worden ze ook op een andere locatie weer neergelegd. Beetje doorwerken op een dag en je hebt zomaar 5000 caches gelogd op zo'n event.

 

Dus nu nog even een powertrail-event organiseren.


En om het nog spectaculairder te maken laat je een pak logboekjes vanuit Amerika komen of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik me dan weer over verbaas is de uitleg onderaan hoe ze die 116 caches per uur voor elkaar kregen: je gooit een nieuw kokertje met stempel neer bij een cache, graait de bestaande koker mee, stempelt die onderweg naar de volgende cache en dropt hem daar weer en neemt de bestaande koker weer mee....

Met andere woorden: de kokertjes met logrollen worden dus telkens bij een verkeerde cache gedropt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik me dan weer over verbaas is de uitleg onderaan hoe ze die 116 caches per uur voor elkaar kregen: je gooit een nieuw kokertje met stempel neer bij een cache, graait de bestaande koker mee, stempelt die onderweg naar de volgende cache en dropt hem daar weer en neemt de bestaande koker weer mee....

Met andere woorden: de kokertjes met logrollen worden dus telkens bij een verkeerde cache gedropt.

 

Daarom ook mijn punt dat je net zo goed aan tafel kunt blijven zitten en de kokertjes op een lopende band langs laat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zouden die foto's aan het begin of aan het einde gemaakt zijn. Ze zien er namelijk nog verbazingwekkend vrolijk uit.

Moet wel aan het begin zijn gebeurd .

Aan het einde van zo'n dag ben je echt niet meer vrolijk met die kokertjes .

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met andere woorden: de kokertjes met logrollen worden dus telkens bij een verkeerde cache gedropt.

Ik zat het ook vol verbazing te lezen.

En wie gaat die laatste koker ( die je dus over hebt) weer helemaal naar het beginpunt brengen (waar je er dus een te kort hebt)? Ik denk niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zouden die foto's aan het begin of aan het einde gemaakt zijn. Ze zien er namelijk nog verbazingwekkend vrolijk uit.

Moet wel aan het begin zijn gebeurd .

Aan het einde van zo'n dag ben je echt niet meer vrolijk met die kokertjes .

 

Op welk moment zou jij vrolijk zijn? Wanneer je die klereklus nog moet gaan klaren of wanneer je eindelijk de dag van belachelijkheid achter de rug hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...