Spring naar bijdragen

1 Smiley Per 31,03448... Seconde


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

Nu maar wachten totdat Diederikus de trail gaat doen.

2400 Keer een unieke log van 2 A4-tjes. Daar is de bijbel niets bij.

Het lijkt me een prachtige tocht in een schitterend gebied. Geologisch ook zeer interessant. Deelnemers aan een dergelijke exercitie kunnen rekenen op mijn grenzeloze bewondering. Op de Ermelose heide heb ik gezien dat het loggen van 31 kokers, binnen één dag, met een onderlinge afstand van 161 meter, fysiek gezien al een prestatie van formaat is. Voor de gelegenheid zou ik de teamnaam "D" aannemen.

Ik ben echter bang dat ik reeds voor de 100e koker in existentiële geestesnood kom. Belangrijke levensvragen, zoals "waar ben ik mee bezig?", "wat doe ik hier?", "wat is de filmrol van de mensheid in dit universum?" en "kan ik niet beter mijn eikels poetsen?" zullen om de voorrang strijden. Ik stel dan ook een vereenvoudiging voor. Ik heb de route bekeken, en van de 2400 kokers vervullen er 2370 geen funktie. Dat wil zeggen, ze zijn niet nodig voor het aangeven van de route. Die 30 kokers die wel van belang zijn zal ik loggen, temeer daar ze op voldoende afstand van elkaar liggen zodat je daadwerkelijk een avontuur beleeft als je van de één naar de ander gaat. Er valt wat te schrijven. Aangezien de leggers wel de dnf's lezen, zal ik een dnf-log schrijven van 4000 karakters, en deze door middel van batchlogging 2370 maal kopiëren. Ik meen begrepen te hebben dat batchlogging nog niet overweg kan met meerdere write notes per dnf.

Ik kijk er naar uit.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En een lol dat ze hebben gehad om dat om de beurt en/of samen te doen (want ze waren met zes).

Ik snap de "bezwaren" wel en ik ga dit zelf ook niet doen, maar ik snap niet waarom er over dit trail, dat er al sinds 2011 ligt, nu ineens zo zuur moet worden gedaan.

Omdat een Lackey er over schrijft, omdat deze Annie Love het gewaagd heeft om, met alle keuzes die ze misschien had, juist dit te gaan doen, nadat ze het Geocoinfest in Las Vegas had bezocht?

Omdat het echte cachen iets anders is? Nou niet dus, dit is het ook.

Annie Love was afgelopen zomer ook aan het klimmen in Frankrijk en ging enkele dagen op hike in Zwitserland (naar die caches die ook regelmatig in de blogs worden beschreven als uitzonderlijk mooi om te bezoeken).

Zo divers is geocaching dus, gun mensen gewoon dat plezier om hier vier dagen rond te rennen en wat je zelf niet wilt doen, dat laat je gewoon (in de woestijn) liggen.

  • Top! 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is dat alle geononsens in de loop der jaren zó geleidelijk is geïntroduceerd dat gewenning is opgetreden en sommige mensen nu uit volle overtuiging en zonder blikken of blozen durven te beweren dat het onderdeel is van het veelzijdige spel geocaching.

 

Probeer je eens voor te stellen dat je die hersenspoeling niet hebt ondergaan en dat je in een actualiteitenprogramma een reportage ziet over een spel waarbij in een woestijn duizenden filmkokertjes in een lange rij worden gelegd en spelers zich in terreinwagens van koker naar koker haasten om hun krabbel te zetten op een papiertje dat niemand leest. Je zou vergeten je chips te kauwen en je met open mond afvragen hoe mensen tot zoveel onbenul en hersenloos vermaak in staat zijn. En als je vervolgens ziet dat de spelers 's avonds moe, maar trots en voldaan duizenden keren de strafregel 'Ook deze snel gevonden. ET niet gezien. TFTC' via internet wereldkundig maken, zouden de tot pulp verweekte chips spontaan in je schoot vallen.

 

Geen wonder dat ET en zijn kornuiten niets van zich laten horen. Gedrag dat duidt op intelligentie valt bij het Aardse kokervolkje immers niet te ontdekken. Vergeleken met het moderne koldercachen zijn typische koninginnedagspelletjes zoals zaklopen, koekhappen en eikelpoetsen uitermate uitdagende en boeiende bezigheden. Dat de bedenker van het mooie en fascinerende spel geocaching zich niet omdraait in zijn graf komt alleen omdat hij nog niet dood is.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sivota: Een puntje erbij. Wij kunnen ook eindeloos van geocachen genieten. Maakt niet uit. Soms is dat een multi in het bos, soms pakken we een boompje en soms staan we te mijmeren bij een carpool en nemen ons dan voor dat het echt de aller- alllerlaatste is. Kokertjes rapen is niet echt ons ding meer namelijk. Dat stadium hebben we gepasseerd

Ook vinden we het leuk om TB en coins te laten reizen. Door die TB's hebben we aardige contacten op gebouwd.

 

Ik ben het helemaal met je eens :) het gaat om de spelbeleving.

 

Aanstaande zaterdag gaan we naar 09-11-13 en daar gaan we een mooie dag maken. Voor de organisatie: alvast bedankt :thumbsup:

 

Eén ding is zeker: We zijn daar vast langer dan 31,03448 seconden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Vergeleken met het moderne koldercachen zijn typische koninginnedagspelletjes zoals zaklopen, koekhappen en eikelpoetsen uitermate uitdagende en boeiende bezigheden. Dat de bedenker van het mooie en fascinerende spel geocaching zich niet omdraait in zijn graf komt alleen omdat hij nog niet dood is.

 

Vergeet niet het legendarische "Spijkerpoepen" en het inmiddels op het platteland zo befaamde "Schijt je rijk".

Voor elk wat wils zullen we maar zeggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...