Spring naar bijdragen

1 Smiley Per 31,03448... Seconde


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

 

Zouden die foto's aan het begin of aan het einde gemaakt zijn. Ze zien er namelijk nog verbazingwekkend vrolijk uit.

 

Moet wel aan het begin zijn gebeurd .

Aan het einde van zo'n dag ben je echt niet meer vrolijk met die kokertjes .

Op welk moment zou jij vrolijk zijn? Wanneer je die klereklus nog moet gaan klaren of wanneer je eindelijk de dag van belachelijkheid achter de rug hebt?

Aan het einde vandeze klus zou ik alleen maar huilen en schreeuwen : IK HAD OOK GEWOON AAN EEN BIERTJE KUNNEN ZITTEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word eigenlijk het meest blij van het feit dat ik dit helemaal niet hoef te doen!

Dat ben ik helemaal met je eens.

 

Dit heeft toch helemaal niets meer te maken met het geocachen zoals het bedoeld is? Jammer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wacht ons ook. Geestdodende trails zijn er al in overvloed en het is slechts een kwestie van tijd voordat iemand de kustlijn vol legt met de strandpalen-serie "Stip op je paal".

 

Waarschijnlijk veert op dit moment al een nepcacher overeind. "Hé, da's een leuk idee !"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet langs het strand AUB.

 

Onvermijdelijk, de-fam, en als je pech hebt al ruim vóór juni 2014. Gelukkig speelt de afstandsrichtlijn dan geen rol.

 

Rottweilers zijn intelligent.

Klopt. Nieuwe poging.

Je moet geen slapende blondjes wakker maken.

 

 

... of slapende trollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een negativiteit weer.

Het gaat hier over een trail in de woestijn van Nevada waar al vele cachers met plezier op terugkijken.

Een trail waarbij men niemand in de weg zit en waar meer voorbereidingen voor nodig zijn dan voor welke gemiddelde Nederlandse cache ook, in termen van zorgen dat je voldoende water, benzine etcetera bij je hebt en je daar in de woestijn iets meer op jezelf bent aangewezen als er iets gebeurt, omdat je met al je mooie gadgets ook geen bereik hebt.

In zo'n omgeving kan ik mij voorstellen dat de, gemiddeld erg zware, rugzak die de Nederlandse cacher met zich mee torst tenminste nog enige betekenis heeft.

Wat mij betreft zit hier minstens zoveel avontuur aan dan aan de gemiddelde Nederlandse cache.

Ik heb wat facebook vrienden die deze ET trail ook hebben gedaan, zij het misschien iets minder snel en die tonen prachtige foto's van weergaloze zonsop- en ondergangen, Bighorn sheep, allerlei slangen, hagedissen etc.

Ook al is zo'n trail beslist ook niet mijn "cup of tea", ik kan mij heel goed voorstellen dat je daar met een groep vrienden even heel veel lol aan beleeft.

Waarom zou ik dat een ander misgunnen, omdat ik op een andere manier cache?

bewerkt door Sivota
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...