Spring naar bijdragen

Welke Ingrediënten Zou Een Cache Moeten Hebben?


Barro1991

Aanbevolen berichten

Goedendag aan alle kritische maar ook behulpzame geocachers in Nederland.

 

Natuurlijk heb ik al e.e.a. op internet gevonden maar ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen input.

Natuurlijk realiseer ik mij dat e.e.a. persoonlijk is en dat er vele meningen zijn. Anderszijds ga ik er van uit dat de echte fanatieke mensen hier op het forum op een positief kritische manier een bijdrage kunnen leveren om mij op weg te helpen.

 

Ik heb geen ervaring in het zoeken of maken van caches. Daarom heb ik al hulp van een meer ervaren cacher met ook enige ervaring in het maken van een cache gevraagd. Hij heeft tijd, enthousiasme en woont redelijk in de buurt.

 

Maar wat zoeken jullie in een cache?

Volgens mij heb ik een mooie omgeving (+/- DFW) in gedachten en werk ik aan een soort verhaallijn in de wandeling.

Ik denk aan iets van ongeveer 3-6 km.

Ik denk aan startpunt en eindpunt op dezelfde plaats ook ivm terugkomen bij eigen auto/fiets.

Ik wil graag een eindcache die leuk is voor gezin met kinderen passend bij verhaallijn maar daar ben ik nog niet uit. (dus niet alleen een kokertje of iets dergelijks)

 

Vinden jullie het leuker als thuis eerst voorbereiding voor een cache moet worden gedaan of is het juist prettig wanneer je zonder voorbereiding kan starten? (mij lijkt het laatste beter)

Willen jullie veel onderweg moeten puzzelen-zoeken of is wandelen op zich het leukste?

 

Kortom welke ingredienten zijn volgens jullie onmisbaar in een cache?

Tips of trucs? Verwijzing naar een leuke bestaande cache misschien in privebericht omdat het anders reclame maken heet? Do's en Dont's.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen