hooningkorf Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Een mooi cache herken je heel makkelijk ...... Aantal favo zegt genoeg ..... Zeker als deze cache er nog geen jaar ligt en meer dan 25 favo heeft ... Dat is toch gauw twee per maand ..... .... Ligt een cache er vijf jaar en dan 25 favo tja .... Wat denk je zelf ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Een mooi cache herken je heel makkelijk ...... Aantal favo zegt genoeg ..... Zeker als deze cache er nog geen jaar ligt en meer dan 25 favo heeft ... Dat is toch gauw twee per maand ..... .... Ligt een cache er vijf jaar en dan 25 favo tja .... Wat denk je zelf ??? Aantal favo's zegt echt niet alles. Er ligt een cache bij mij in de buurt, 9 keer gevonden in ongeveer een jaar, 9 favo's. Weinig favo's, maar ook weinig gevonden. Het favo-percentage lijkt me nog het meest veelzeggende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De kantersbabes Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Nou word ik nieuwsgierig. Welke cache is dt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 En zo heeft iedereen dus gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 20 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2013 (bewerkt) Barny, wat ik eruit op maak is dat je moeder nog leeft, je getrouwd bent en ook kinderen hebt. Kennelijk hebben jij en je vrienden een behoefte om soldaatje te spelen. 21 juli 2013 bewerkt door Dagwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Moeder de vrouw moet zeker altijd de was doen na het cachen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Barny erg leuk en nee Fanny zo denken we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2013 Een artikeltje in de Telegraaf. http://www.telegraaf.nl/binnenland/21749947/__Schatten_verstopt_in_Nederland__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Het onderschrift van het laatste plaatje moet zijn: What skirt lifters think it is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Nou word ik nieuwsgierig. Welke cache is dt? http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2ZF09 Deze cache, Kanterbabes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Een mooi cache herken je heel makkelijk ...... Aantal favo zegt genoeg ..... Zeker als deze cache er nog geen jaar ligt en meer dan 25 favo heeft ... Dat is toch gauw twee per maand ..... .... Ligt een cache er vijf jaar en dan 25 favo tja .... Wat denk je zelf ??? Aantal favo's zegt echt niet alles. Er ligt een cache bij mij in de buurt, 9 keer gevonden in ongeveer een jaar, 9 favo's. Weinig favo's, maar ook weinig gevonden. Het favo-percentage lijkt me nog het meest veelzeggende. Nou word ik nieuwsgierig. Welke cache is dt? http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2ZF09 Deze cache, Kanterbabes! En toch zegt dit genoeg voor mij ..... Negen logjes ... Negen favo ..... Tja zeker niet veel gedaan MAAR die hem hebben gedaan vonden hem geweldig .... En dus .... Een mooi cache ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 GC2CRGT In één jaar 4 keer gevonden, 100 % favo. Toch zegt dit alleen iets over de puzzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimyv Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Pas op. Als je aantallen en/of percentages van favo's als maat neemt, dan zou je de wat oudere caches wel eens te kort kunnen doen. Immers, die favo's bestaan nog niet zo heel lang. Daarvóór moesten we het doen met onze geo d'ors. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Geo d,ors wat is dat ?? Een broodje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden